perjantai 5. elokuuta 2011

Turkey

Ollaan muuten tässä ensiviikon keskiviikkona mieheni kanssa menossa Turkkiin, Alanyaan. Siispä haluaisin kysyä teiltä lukijoilta jotka olette käyneet maassa, mitkä paikat kannattaisi tsekata ja mitkä skipata? Turkkihan on yksi suomalaisten suosituimmista matkakohteista eikä lennotkaan olleet pahan hintaiset. Pakko käydä siis tsekkaamassa!


Tässä meidän 4 tähden hotelli, Villa Moonflower



Joo olin vahingossa varannu lapsiperhe hotellin ja vielä väärän hotellin kun mun kaveri, hyvä minä!
Oli tarkoitus ensin että kaverini ja sen pikkusiskot ja äiti olisi tullut mukaan matkalle, ja ne varasi hotellin Villa Sunflowerista. Mun oli sit tarkotus varaa samasta hotellista, mut luulin et se oli Moonflower, no eihän se ollutkaan se.
Ja myöhemmin Kiia ilmoittaakin että ei pääse tulemaan kun rahat tiukoilla.
Ei se mitään, sinne sitten vesiliukumäkeen ja altaille polskuttelemaan lapsien kanssa. :)
Ja onhan mulla Henkka mukana...



 Mitkä ovat parhaat shoppailupaikat, ravintolat ja night clubit...



Rannat ja veneseikkailut ? :)

xoxo, Maryanneh

8 kommenttia:

  1. Turkki (alanya) on todella ihana paikka, itse olin sielä 09 sielä otetaan huomioon enemmän turistit, sielä tipit on tärkeitä turkkilaisille, ja ole todella tarkka rahojesi kanssa ne juksaa sielä mielellään tuplahinnan.

    Toivon mukavaa matkaa <3

    VastaaPoista
  2. MarttuChu;

    Joo olen kuullut vaan pelkkää hyvää Turkista! :) Ja joo ne kuulemma sanoo meille suomalaisille kolminkertasen hinnan? :o Täytyy opetella tinkimään...

    Kiitos paljon ihana! <3

    VastaaPoista
  3. ite olin kesäkuun alussa alanyassa. tulipa ihan matkakuume taas :)

    atatürkilla eli pääkadulla on paljon "oikeita" vaatekauppoja ja liikkeitä, jotka kannattaa tsekata. tosi kivoja vaatteita, halvalla hinnalla ja ite ainakin tykkään käydä enemmän oikeissa liikkeissä kuin hikisissä basaareissa joissa ei ees voi sovittaa :D kannattaa tsekata ainakin LC waikiki, Rodin hills ja Rodi mood.

    ja retkistä suosittelen manavgatin jokiristeilyä, kiva pikku risteily jossa käydään myös markkinoilla.

    ranta on täynnä baareja kuin sieniä sateella. siitä vain valitsemaan :D

    VastaaPoista
  4. Anni;

    Okei! Hyvä tietää, mietinkin että niissä basaareissa ei varmaan voi sovittaa vaatteita :D niistä voisinkin ostaa sit ihan vaan laukkuja...

    Juu oli tarkotus että mentäis semmoselle veneretkelle missä vois ottaa aurinkoa ja mihin kuuluu ruuat jne. :)

    Kiitos ideoista!

    VastaaPoista
  5. olin just 16.7-1.9 alanyassa mun ekaa kertaa :) kiva paikka oli mut oon ollu aikasemmin moooonta kertaa marmariksessa ja se on kiva paikka! :) mulla on mun blogissa postaus tosta alanyan reissusta ja osote on : http://roosaosblog.blogspot.com/2011/08/alanya.html < ja jos meet mun blogin ihan alas sieltä voit ettiä tunnisteen turkki ja sitä kautta löydät jtn turkkiin ja toukokuun marmariksen matkaan liittyvää :)

    VastaaPoista
  6. roosa-mari;

    Ai kiva, enpä oo marmariksessakaan käyny ikinä! sielläki olis kiva käydä. Joo kiitti, käyn tsekkaa sun blogin! :)

    VastaaPoista
  7. Ihania noi kuvat, tuli niin sellanen olo, et kumpa pääsis tonne lämpimään eikä joutuis tääl kamalassa syksyisessä suomessa olemaan :( Ihana blogi sulla ja oot älytömän nätti! ((:

    http://klipsiworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos paljon <3 Sullakin on ihana blogi ja oot itsekkin tosi kaunis :)

    Joo en malta odottaa enään ollenkaan keskiviikkoa kun lähetää sillon!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥