tiistai 18. lokakuuta 2011

Vaatteita lisää? Kyllä kiitos!

Shoppailin Nellyssä salaisessa alessa ja löytyhän sieltä muutama kiva juttu...


Maailman ihanin mekko?! ja hintaa vain 27,50€. En malta odottaa että saapuu kotiin...



Tämmöinen mekko lähti myös mukaan. Kivan näkönen, sopii sekä juhliin että baariin. Tällä oli hintaa 22,50€ joka ei myöskään ole paha hinta.
Geelipehmusteet korkokenkiä varten on ollut jo jonkun aikaa mielessä ostaa, ja nyt kun oli alennuksessa 2,50€ niin päätin kokeilla.



Valitsin ruskean version joka ilmeisesti on jo myyty loppuun. Söpöt arki pikkarit. 2,95€


Menkää tekin ihmeessä Nellyn salaiseen aleen!


xoxo, Maryanneh

14 kommenttia:

  1. Mää tyydyin kumminkin MAC: in peitehommeliin :'D mutta hyvä kuulla positiivista palautetta siitä! Pidän mielessä : )

    On muutes ihan siisti blogi sulla, eikun lukijaks!

    VastaaPoista
  2. Catti;
    Mäkin voisin kokeilla macin peitetuotteita, ei meinaan ole hirveesti kokemusta macin tuotteista :)

    Kiitos paljon! En oo tässä viime aikoina kerenny oikein kyllä kirjottaa mut.. Ehkä saan taas inspiraatiota :)

    VastaaPoista
  3. noi pikkarit on ihanat! :)

    http://thelittlenotebook2.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ainakin toi Studio Sculpt on tosi hyvä : ) suosittelen jos on paljon peitettävää.

    Eipä mittään. Mua ei oo inspannu tää bloggailu pitkään aikaan sitte pätkääkään : / kai se jossakin vaiheessa taas tulee.. Tai sitten ei ; /

    VastaaPoista
  5. Laura;
    Jep niin on, onneks tuli tänää postissa :)

    Catti;
    Okei, kiitos vinkistä! Joo siis tosiaankin tarviin peittävää, kun oma iho nykysin tosi huonossa kunnossa.. :(

    Jep ei muakaan oikeen, kameran laturiki hävinny johonkin nii ei saa otettuu kuviakaan :D

    VastaaPoista
  6. ^^ mulla kans just kun ihossa niin paljon punasia näppyjä ja mitä ikinä.. Muutenkin kun rasvanen iho jnejne, niin pitkin päivää iho alkaa punottamaan monista kohtaa aika pahastikin : / siihen toi on kyllä ollu tosi hyvä apu. Tottakai myös Revlonin Colorstay auttaa asiaan kun se on niin peittävää : )

    Aih :'D noo, saapahan keskittyä muihin asioihin sitte kunnolla : )

    VastaaPoista
  7. Catti;

    Joo mulla ihan sama vika, mut sit mulla on kuitenkin sillein kuivaiho, mut iho ei pysy siltikään mattapintasena vaikka mitä tekis vaan kiiltää... Ja punottaa, ja just on näppyjä ja muuta ihanaa :( kunnon onglema iho mulla :D

    VastaaPoista
  8. : D kuulostaa tutulta! Mulla auttaa kuivaan ihoon se, ettäyöksi rasva on täyteläistä eikä oo tarkoitettu mitenkään erikseen rasvaiselle iholle tm. Kannattaa käyttää kosteuttavaa naamiota ainakin kerran viikossa, esim. kuorinnan jälkeen niin saa balanssia iholle. Oon huomannu, että mitä enemmän käytän normi iholle tarkoitettuja ihonhoitotuotteita, sitä paremmassa kunnossa iho pysyy. Vaan mun naamio/kuorinta on toi Garnierin hommeli josta mulla onkin yks postaus Cosmeticissa : ) niin ja Avonin ns. "näppygeeli" semmoseen pikaseen apuun ; D

    VastaaPoista
  9. Catti;
    okei! täytyykin kokeilla :) käytän kans kerran viikossa kuorintaa ja naamioo mut en tiiä onko ne sit mun iholle.. muistan ku joskus olin kosmetologilla niin se sano et mun iho on muka normaali ei kyl oo :DD

    VastaaPoista
  10. ^^ Hmmh... No enpä usko että ihan normaali iho on jos se on kuiva, kiiltää, nappylöitä yms : o sekaiho? Paljon vaan kosteutusta ja mulla on jelppiny just se, ettei käytä hirveästi mitään kuivattavia "akne" tuotteita ; D ja kyllä varmasti iän myötä helpottaa!

    VastaaPoista
  11. Catti;
    No joo, mietin kans samaa :D kun ei mulla oo ikinä ollu mikään huono iho, ehkä pari näppyä on ollu vaan tsägällä. heti ku täytin 18 nii alko tulee.. mistäköhän johtuu :s

    VastaaPoista
  12. Varmaan jotain hormoni juttuja taas, who knows : D toivotaan että se siitä ajan kans lähtee hyvin : ) kunpa täälläkin :'D

    VastaaPoista
  13. Catti;
    Jep se saattaa olla... :D pitää vaan elää terveellisesti ym..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥