tiistai 1. marraskuuta 2011

Uudet kyntyset

Kävinpä tässä huolluttamassa kynnet pari viikkoa sitten Pauliinalla.  
Olen siirtynyt stileteistä neliskulmasiin, koska pitkät kynnet vaan katkee niin helposti (ainakin mulla). 

Tällä kertaa kynnet viilattiin vinoiksi, ja laitettiin neonpinkkiä ja mustaa akryylimaalia, liilaa glitteriä ja päälle folioa ja nimettömiin kohokuviot + kristallit.


Mä ainakin tykkään, nää tosin näyttää luonnossa kirkkaammilta ja kiiltäviltä :)



Tässä mun edelliset joista myös tykkäsin. Alkon hinnasto kunniaan, hahah.



xoxo, Maryanneh

8 kommenttia:

  1. oww <3 cool !!!!!
    first one is great :D

    VastaaPoista
  2. Hei ihan sika makeet noi kummatkin kynnet!!:-) Varsinkin noi uudet♥ Tuli ihan hirvee himo ottaa rakennekynnet, mutta töiden takia ei voi :/

    VastaaPoista
  3. Anniina;
    Kiitti! mäkin tykkään noista <3 joo mulla ei nyt oo töitä niin sen takii otan joka kuukaus uudet tämmmöset :D joskus pitää kyl luopuu valitettavasti..

    VastaaPoista
  4. Sairaan ihanat kynnet! :D kelpais mullekki. Ja sun blogis on kans tosi kiva:)

    VastaaPoista
  5. Ninnnis;
    Kiitos paljon! Kiva kun tykkäät :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥