keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Ei oo kivaa olla kipeenä

Joten hemmottelin taas itseäni shoppailemalla ;) Vaikka kipeenä ollessaan ensisijaisesti pitäis levätä, no so what...

 Ginassa oli tosi hyvät alennukset! Kaikki aletuotteet lähti max. kympillä.


Ihana leopardi mekko josta ei ollu mun kokoa, niin otin pari kokoo pienemmän kun yleensä. Ja kappas se istu täydellisesti päälle! Ja makso vaan 5e.


Ohut musta takki. Tästä mulla itseasiassa on pinkki versio ennestään, tää on tosi kiva päällä esim kesä iltoina :) 5e.


Lämmin neuletakki 5e.


En kunnolla saanu kuvattua tätä toppia, mutta tää on samallainen kun aikaisemmin ostamani leoparditoppi. 5e.
Mekko vero modasta, tästäkin otin kokoa pinemmän ja mahtu onneks päälle.. :D 5e.


Pörrösukat seppälästä 3,50e


Halpis huulikiillot seppälästä 1e kpl
Herkullisen tuoksunen käsisaippua body shopista 5e.


Iso 400ml sunsilkin shampoo vahingoittuneille hiuksille, 2e.
Doven lahjapakkaus, eli suihkugeeli ja vartalovoide 4e.


Herbinan kosteusvoide 3,50e


Garnierin deodorantti, ehdottomasti paras! 2e


Pari söpöä glögi lasia tiimarista 1e kpl.


Sydän kynttilä 1e tiimarista.


Miks musta tuntuu siltä että tekis mieli shoppailla vieläkin? :D hahah...



xoxo, Maryanneh

6 kommenttia:

  1. Sä löydät aina kaikkee super kivaa!!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania löytöjä. Varsinkin tuo Vero Modan mekko näyttää hyvältä! :)

    VastaaPoista
  3. KIS;
    Kiitos! Joo se on tosi ihana :)

    VastaaPoista
  4. Apuaa, toi sinimusta mekko Vero modasta on ihan törkeen upee! Mulla on enskuussa synttärit ja just ton tapasta mekkoo oon yrittäny bongaa kaikkialta tuloksetta! :D Ilmotahan mulle jos oot myymässä tota joskus, oon tosi tosi tosi kiinnostunu :P On mulla kyllä esim. yks ihana valkonen terranovan bilemekko (L-kokoa) turhana, että jos kiinnostaa vaihtaa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo itseasiassa ehtiny edes käyttää tota mekkoa :D mut hei laitatko mun sähköpostiin kuvan siitä mekosta niin katellaan sitten? :) kisumisu_99@hotmail.com

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥