maanantai 6. helmikuuta 2012

Red hair, hot or not?

Oon tässä jonkun aikaa kuumeisesti miettinyt hiusten värjäämistä. Mietin ihan aluks kirkkaan vaaleita raitoja hiuksiini, mutta hiukseni on nyt niin huonossa kunnossa kun voi (hiuksista löytyy pahimmillaan viishaarasia), niin jos näihin alkaa laittaa vaaleeta väriä ollenkaan niin ne katkee. Ja tietty pidemmät hiukset mä pidän mielummin...

Kuva otettu Googlen kuvahausta

Mietin sitten, että entäs punaiset? Mulla on ollu 3 vuotta punaiset hiukset joskus 10 vuotiaasta eteenpäin. Tän pitkän tauon jälkeen olis kiva kokeilla miltä ne näyttäis nyt. En siis halua mitään niin räikeen punaista kuten Rihannalla, vaan semmonen viileä kaunis punainen olis kiva. Tommonen kun kuvassa.


Kuva otettu Googlen kuvahausta

Mitä mieltä ootte? Uskallanko värjätä? :)


xoxo, Maryanneh

7 kommenttia:

  1. Mä oon ite ihan kyllästynyt kun nyt näkyy niin paljon punapäitä niin itekin värjäsin ruskeemmaks, mutta silti niin että se on tavallaan punaruskea. Paljon luonnollisempi ja helpompi pitää^^
    Jos haluat niin värjäile punertavaks, aina siihen päälle saa muuta. Punanen vaan sit tosiaan säilyy hiuksissa kauan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä.. heti ku rihanna värjäs punasiks nii kaikilla pissiksillä punahiusvimma päällä :D Niin voishan sitä kokeillla pitkästä aikaan!

      Poista
  2. Hahahahhhh : DD jotain tällasta. Mm'm :)

    VastaaPoista
  3. ei,älä tee sitä!:D sun hiukset on niin täydellisetn ja oot niin kaunis!:)

    VastaaPoista
  4. joo hei värjää punaseks ! oon just itekki ajatellu mut sit ei vaa oo ikin tullu aikaseks !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vois kokeilla kyllä jos uskaltais.. Ehkä kesällä :p

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥