keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Tarpeetonta shoppailua

Pitäisköhän mun liittyy johonkin himoshoppaajien AA-kerhoon, kun tuntuu et ostan jokapäivä kaikkea turhaa? :D Hahah...


Uudet kengät Spirit Storesta <3
Mulla itseasiassa on ollu samallaiset kengät peruskoulun päättäreissä, mut ne oli vähän pienet niin ostin nyt kokoa isommat.


Ihanat pörrölapaset Onewaystä n. 2e
Kirkkaan pinkit pitkät sukat Seppälästä n. 2e


Luomiväri ja huulikiilto n. 70 senttiä kpl. 
En tiedä mikä järki näissäkin oli...


P.S. Käykää osallistumassa Life To Glory:n Arvontaan TÄSTÄ!!!!



xoxo, Maryanneh

10 kommenttia:

  1. Mitä kokoo noi kengät on? Ja paljon oot muuten pitkä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kengät on kokoo 40! Oon 168cm pitkä :)

      Poista
    2. IHAN SAMAT mitat ku mulla! Hahah oli pakko ilmottaa tästäki...

      Poista
  2. noi kengät on tosi ihanat!!

    http://myfavoritepassions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Tosi hieno blogi 8) Toi tausta ja banneri on ihan super upeita! oot myös tosi nätti tyttö ::) Jatkan tässä selailua eteen päin, ja jään luultavasti myös lukijaksi =) käyhän vilkasees myös mun blogi! :

    http://hennankengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Tosi kiva saada tämmöstä palautetta!

      Juu käyn, liity ihmeessä lukijaksi niin mäkin liityn ;)

      Poista
  4. ostin just samat kengät! aivan ihanat ja superihanat noi sun kynnet ! <3
    Sust tulee vähä mielee Snooki siis iha hyvällä tarkottaen toi sun tyyli yms :)

    http://inkaws.blogspot.com/

    käy ihmees kurkkamas mun blogi ja liity tietty lukijaks jos blogi miellyttää! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Snooki on paras, ihana kuulla! :D Toi oli kohteliaisuus :)

      Joo käyn kattomassa!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥