tiistai 20. maaliskuuta 2012

Kiva päivä

Hejsan! Käytiin tosiaan siellä Sellossa tänään. Oli ihan kivaa, en kyl pahemmin mitään löytöjä tehny.


Arvatkaapa mitä... Oon laihtunu nyt 12 kiloa! Huomaako musta? :D
En oo kyl salilla pahemmin viimeaikoina käyny (flunssan ym. paskan takia), mut pelkästään sekin että juo joka päivä paljon sitruunavettä vie paljon kaloreita kehosta.


Leffa oli ihan kiva ja katottava, tosin odotin vähän enemmän siltä. Leffateatteri oli kyl tosi kiva, se oli aika pieni sali missä oli ihanat isot ja pehmeet tuolit mitkä sai makuuasentoon! :D 


Ostin 2 hiusväriä Prismasta, 3,90e kpl. Ostin tummanvaalean värin mitä ajattelin kokeilla vasta kesällä tai syksyllä, noi hiusvärit kuitenkin säilyy aika kauan.


Henkka osti mulle kaks noita kynttilälyhtyjä Indiscasta :)


Saatiin muuten kasattua myös toi Ikeasta ostettu yöpöytä. Ostin kans tohon glitter lamppuun uuden lampun kun se edellinen palo.


Kitty ihmetteli kynttilöitä :) Meiän neidillä on muuten taas antopäivät meneillään, ei oo hirveen kivaa.. On se kai pakko viedä steriloitavaks lähiaikoina.


Mun ja Henkan iltapala. Oon tänään herkutellu ihan hirveesti :D Leffassa söin pienen cheeseballs pussin YKSIN, ja mentiin sen jälkeen vielä Chico'siin syömään maissilastuja ja salsaa puoliks. Niin ja toi kanakolmio leipä viel iltapalaks... Huomenna pitää mennä viimestään salille, vaikka nenä onkin tukossa ja vuotaa kun viimestä päivää.


Tänään tuli H&M kevät & kesä esitekin. Äsken selailin sitä ja voi että kun siellä oli taas niin paljon ihania juttuja! 


Nyt katon tv:tä vielä vähän aikaan ja sitten höyhensaarille :)


xoxo, Maryanneh

10 kommenttia:

  1. Onnea mahtavasta painonpudotuksesta! :)
    Itsekin selailin ihan intona tota h&m lehtee tänään..

    Onko sulla muuten aiempaa postausta sun asunnosta tai voisitko tehdä, näyttää niinn kivalta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 vielä 20kg edessä :D huhhhuh

      Ei oikeestaan oo, ajattelin tehä videopostauksen jossa kuvaan meiän asuntoa kun sain just siivottuakin! :)

      Poista
  2. niin ja kannattaa käydä vaikka vaan vähä hölkkään juoksumatolla, tai vähä tehä jotain salilla, mulle tulee ainaki muuten korkee kynnys lähtä enää ollenkaan salille jos en hetkeen käy. Paranemisia!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelinkin että meen huomenna salilla käymään, just että oon tunnin juoksumatolla ja yleensä aina vaan reipasta kävelyy, meinaan kuolla jos hölkkään edes 10 min :D Mulla ei oikeestaan, muuta ku et kunto huononee huomattavasti, ennen pystyin olla 5 tuntii helposti salilla enään en oikeen ku max 2 tuntii :/ Kiitos paljon, yritän parantua :)

      Poista
  3. Täällä päin pitäis saada 15kg pois, oisko ehdotuksia kuinka voisin päästä kahdessa kuukaudessa kesäkuntoon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juo ainakin vettä vähintään litra joka päivä, mieluiten sitruunavettä... Ja älä syö mitään missä on valkosta vehnäjauhoa, paitsi joskus sanotaan että kerran viikossa saa pitää herkuttelu päivän :) ja kaikki limut ym sokeriset kans pois... Sit liikkuminen, mä yleensä liikun joka päivä ainakin tunnin. Liikuntaa ei välttämättä kyl edes tarvii jos laihduttaa, mut toki se vähän nopeennuttaa sit sitä edistymistä :)

      Poista
  4. Mua alko todella paljon kiinnostamaan toi sitruunavesi. Onko se auttanu sua oikeesti tolla laihduttamisessa? Mä haluan kans hirveesti painoa pois, mutta nykyään mulla ei ole arkipäivänä aikaa liikkua. Hiilihydraattien perää oon katellu, mutta yllätyin tosta, ettei kannata syödä mitään missä on valkoista vehnäjauhoa. Etkö sä siis syö ollenkaa esim. leipää? :o Nyt tartteen vinkkejä!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Nadja! Sitruunavesi on kyllä auttanu mua tosi paljon laihduttamisessa. Sitruuna ikään kun huuhtoo ylimääräset rasvat pois kehosta, joten jos välillä syökin jotain rasvasta niin juoppa sitruunavesi päälle niin se ei lihota oikeestaan ollenkaan. Purista puolikas sitruuna lasiin ja laita loput vettä. Se voi aluks maistuu tosi happamalta ja kirpeeltä mut kyl siihen tottuu! :)

      Joo eli kaikki valkoset leivät, valkonen pasta, valkonen riisi jne kannattaa jättää pois. Syön ruisleipää yhen viipaleen melkein joka aamu, mihin pistän broilerileikkeen, emmental juustoa ja kurkkua. Tai sitten pelkkä banaani. Ja pitää muistaa se että syö sen 5 kertaa päivässä (mulle riittää se 3 ihan hyvin), pieniä määriä :) Kysy jos tulee vielä jotain kysymyksiä! :)

      Poista
  5. Kiitos tosi paljon! Sain tosta paljon uutta tietoa :) Meinaan todellakin kokeilla tota sitruunavesi juttua!! Ja tuo vielä kun sanotaan, että pitäisi syödä 5x päivässä eli säännöllisesti oon miettiny miten onnistuisin siinä kun ulkoilen aika paljon :D voisin kyllä lähtä yrittämään saman tapasta diettiä!! :) Kiitos vielä kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkään en oo vielä tohon tottunu, että 5 kertaa pitää syödä päivässä, mutta tosiaan se 3 kertaakin riittää mun mielestä oikein hyvin :) Kiva jos oli apua, kysy ihmeessä uudestaan jos voin olla avuksi! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥