perjantai 23. maaliskuuta 2012

Se tunne kun sun on ihan pakko saada jotain

Nyt nyt nyt... Mun on pakko mennä Ginaan ostaa nää seuraavat jutut! Kattokaa ja ihastukaa

 Mun päässä ei tällä hetkellä pyöri mikään muu ku tää toppi! Ihana... Ja neon keltanen <3 Hintaa 7,95e eli ilmainen.

 Samoin tää pinkki versio. En oikein tiedä tykkäänkö tosta ankkurin kuvasta mut toi väri on tosi ihana. Kotiutan varmaan tänkin :)


Stars & Stripes bikinit ajattelin hankkia kesäksi. Oon aina halunnu tommoset! 7,95e kpl.

Mitä tykkäätte? :)


xoxo, Maryanneh

12 kommenttia:

  1. eiii toi keltanen toppi on ihana! mulle kans :<

    VastaaPoista
  2. luulin et oot TAAS käyny ostelee :DD mut siis rakastuin näihi! tyhmää ku tääl ei oo ginaa:/ mutta onneksi nettikauppa on keksitty! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nii mä oon menos ostaakkin! :D noi bikinit saa kyl oottaa viel..

      Poista
  3. ommm aivan ihania! ♥ mä kans oon kattonu et ginaan on nyt tullu ihan oudon paljo hienoja vaatteita! :D haluun kaikki ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ihania <3 Kävin eilen heti ostaa ton neonkeltasen ja pinkin paidan :D vähä lyhyitä mut eiköhän ne tuu hupparin kaa käyttöön..

      Poista
  4. IHANA TOI KELTANEN TOPPI <3 ja noi bikinit aah <3 pakko käydä ostamassa toit oppi :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on <3 ja halpaki!! noi bikinit haen ensviikolla itelleni :p

      Poista
  5. Ihania ihania :)! En tiiä tuliko mun kommentti, mutta haluaisin kyllä ostaa, pitää oottaa vaan ens kuuhun ku tän kuun shoppailut on taas shoppailtu :DD!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ku mäki voisin laittaa tommosia rajoja mun shoppailulle... mut ei!! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥