tiistai 20. maaliskuuta 2012

Sembalot

Tänään päätettiin mennä Selloon Henkan kanssa kattoo kohta 18. Onko kukaan nähny sitä? :) Mun mielestä se ainakin vaikutti ihan hyvältä trailerin perusteella. Olisin halunnu nähä myöskin Vuosaaren, mut se on ollu jo aika kauan leffoissa et se on kohta varmaan jo kaupoissakin dvd:nä. Tässä vähän kuvia mitkä pisti silmään Sembalot esitteessä....


Inglotin luomivärejä sai puoleenhintaan. En ole ikinä kyseistä meikkisarjaa kokeillu, ehkä tänään on hyvä tilaisuus ostaa tommonen!


Tää puhelin... Oon pohtinu ja pohtinu ja tullu siihen tulokseen että mä niin haluun tän!!! Onko kellään tätä kyseistä kännykkää, onko hyvä? Ja toi hintakaan ei kyl kirpase. Mut toisaalta tää on Samsung, mulla on viimeks ollu Samsungin puhelin varmaan 16 vuotiaana enkä enää muista miten sitä käytetään... Hmmm


Hahah toi taskumatti on niin söpö :D Mä ehkä kotiutan sen, en nimittäin omista vielä tommosta.


Niin tosiaan, tänään on vielä 5 euron leffapäivä! :)


xoxo, Maryanneh

6 kommenttia:

  1. Mulla on samsung galaxy mini, oon ollu ihan tyytyväinen. Meni kyllä aikaa ennenkun osas ees soittaa tällä - mutta ihan näppärä kun oppi käyttämään (-: Uskoisin siis että tuo galaxy y:kin vois olla aika jees (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Mä en kuitenkaan sitä hakenu, ja ne oli ilmeisesti jo loppuunmyytykin.. :/

      Poista
  2. Toi puhelin on IHANAN värinen ja tosi söpö mulla on samsungin ja aluks oli aika vaikee mut ku oppi nii tosi hyvä ! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on tosi söpö<3 Ehkä mä viel ostan joskus :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥