tiistai 13. maaliskuuta 2012

Tunnustus

Sain haasteen Cattilta, kiitos :) En yleensä jaksa tehä näitä mutta nyt tsemppasin ja päätin tehä... Eli pitää siis 7 faktaa kertoo itsestään. En nyt jaksa haastaa ketään!



Fakta no 1 - RAKASTAN laulamista. Käyn vähintään kerran viikossa laulamassa karaokea. Viihdyn enemmän tommosissa räkälöissä kun jossain clubilla, vaan koska karaoke... <3

Fakta no 2 - En osaa keittää kahvia enkä pestä pyykkiä.

Fakta no 3 - Mulla on joku ihmeellinen tarve välillä kirjottaa joku sana ilmaan sormella. Ja välillä ravistelen käsiä hirveesti jos oon innoissani jostain :D

Fakta no 4 - Juon varmaan 4 litraa vettä päivässä. Ennen en juonu ikinä, nyt tekee koko aika mieli vettä!

Fakta no 5 - Viihdyn aika paljon yksinäni. Tää koskee siis kaikkia; Miesystävää, ystäviä, perhettä ym. Haluun välillä olla vaan yksinäni ja nauttia itsenäisyydestä.

Fakta no 6 - Mä vihaan kirjaimellisesti siivoomista. Välillä saan kyl ihme kohtauksia että on pakko siivota :D Sen jälkeen kämppä on tip top kunnossa.

Fakta no 7 - Kissat on paljon kivempia kun koirat. Ja viisaampia! Paitsi chihut on aika ihania :)


xoxo, Maryanneh

6 kommenttia:

  1. Hihii, kun uskaltaisinkin jonnekin laulamaan karaokea. Se ois jo niin iso askel mulle :S haluaisin uskaltaa :( ja hei nainen, kahvia on helppo keittää! : D tasa mitta vettä ja kahvia. 5 kuppia vettä, 5 mittaa kahvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan nii laulamista, vaikken ookkaa käyny tunneil tai mitää :D se on ihanan vapauttavaa <3 joo mut mä en edes juo onneks kahvii, teetä kyl välil :D

      Poista
  2. Ihan samat fiilikset :) haluaisin vielä joskus olla ihan oikeakin laulaja, olis se jotain uskomattoman hienoa^^ aijaa ; DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niin mäkin!! voisin alkaa ottaa tuntejakin et osais kunnolla ne kaikki hengitys tekniikat ym :D

      Poista
  3. hei otanpa sulta tän mun blogiini ;) haastoit vaikka mut <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥