perjantai 20. heinäkuuta 2012

Kuulumisia

MOI!

Pitkästä aikaan.. Äää siis älytön kiire ollu koko ajan! Anteeksi siis pitkäaikainen hiljaisuus joka valitettavasti vielä taitaa jatkua vielä jonkun aikaa.

Mistäköhän aloittaisin. Ensinnäkin erosin miesystävästäni ja muutin yhteisestä asunnosta pois, asun nyt väliaikaisesti äitini luona kunnes saan oman asunnon. Tässä oon nyt vaan mökkeilly ja treffannu kavereita paljon... Tapahtunu kaiken näköstä en jaksa edes kertoo kaikkea :D

Joo ja Japanin reissu meni ihan kivasti, teen siitä myöhemmin postauksen jos kerkiin. Ainiin ja hankin iphone 4S puhelimenkin johon oon toistaiseksi ollu ihan tyytyväinen. 


Niin ja... Oon laihtunu nyt 25 kiloa <3 Massaa kyllä löytyy vielä, joku 10 kiloa pois niin oon jo suht koht tyytyväinen.


Tossa yhet ripsistä jotka ostin japanista, tai miljoonahan niitä tuli ostettua.



Siinä kesä/heinäkuun kynnet


Ja tässä uudet :) Eilen huollettu.


Huomenna mulla on suuntana lappeenranta jossa oon viikon, katellaan sen jälkeen lisää!


Kiitos kärsivällisyydestä, ja siitä että lukijoita on hiljaisuudesta huolimattakin tullut lisää. Kiitos :)

xoxo, Maryanneh

17 kommenttia:

  1. Ei hitsiiii 25 kiloa!?! Mahtavaa, onnea, näytät upeelta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä!! Oon itekkin hämmentyny :D Kiitos tosi tosi paljon! <3

      Poista
  2. Wow siis aivan mahtavaa! Näytät kyllä aivan super hyvältä! Tsemppiä jatkoon! Puss ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon sullekkin, ihana kuulla! <3 puss <3

      Poista
  3. ohhoh :o mä huomasin jo tosta kuvasta, että oot laihtunu!! Onnea ja hyvältä näyttää!! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana kuulla! <3 se on kyl jännä ku en ite vaan huomaa muutosta muuta kun kuvien kautta :D

      Poista
  4. Wau oot upea!:)<3onpas kauniita kynsiä!Oli ihana yllätys huomata sun postanneen taas!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! <3 kynnet on mustakin upeat :) yritän alkaa päivittämään blogia enemmän!

      Poista
  5. oho mieletön muodonmuutos, 25 kiloa on hurja pudotus! keep going, näytät tosi hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kyllähän se on kun näin jälkeenpäin miettii! Kiitos paljon :)

      Poista
  6. vau 25 kg ! Hyvä sä :) ja ihanat kynnet ♥ !

    VastaaPoista
  7. Ehdin jo huolestua että oot lopettanu blogin kokonaan :( ihana että kirjoittelet taas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En suinkaan lopeta! :) hirveä hässäkkä vaan ollu tässä.. <3

      Poista
  8. wau 25 kg on ihan tosipaljon, onnee! :) haha mä asun lapeenrannassa, koitan bongata sut kaupungilta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Vielä on kyllä edessä jonkun verran :) ai asut vai? Mä olin eilen kaupungilla, toivottavasti törmätään :D

      Poista
    2. Joo täälähän minä.. :) Oi sun pitää lähtee uudestaa kaupungille... :D!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥