maanantai 6. elokuuta 2012

Lappeenranta

Japani postauskin on tekemättä... Mutta kaikki kuva materiaali on mun omalla koneella jonne en pääse vähään aikaan, joten alotan tällä Lappeenrannan reissulla. Mentiin siis pari viikkoa sitten minä, äiti, pikkuveli, äitin kaveri ja sen lapset Lappeenrantaan mökkeilemään viikoks kun äiti ja sen kaveri vuokras sieltä mökin. Äitin kaverin lapset on mun hyviä kavereita niin se sopi mulle aivan mainiosti, että lähdin mukaan. :D Mökki oli semmonen 105 neliöinen 10 hengen mökki, oli grillikota, tv, pehmeä sohva, iso ihana sauna, hiekkaranta, suihku ja mikä ihaninta : sisävessa! <3 Harmi kun mulla ei itse mökistä oo kuvaa, johtuen siitä alkoholin määrästä joka siellä virtas... :D Alunperin meitä oli vaan 6, sitten pari Pepsun kaveria liitty myös seuraan. Koko viikko kulutettiin Jallun suomiräppiä et noi biisit vieläkin soi mun päässä... Anteeksi kuvan laadut, iphonella otettuja kaikki!


Matka alkoi perinteisesti siiderillä!

 
Tommosta oli perillä. Keskellä metsää...




Mamma <3


Pepsu <3


Käyntiin kaupungilla kans pari kertaa, ei pahemmin kyllä kauppoja tsekkailtu mut yks kiva mekko tarttu mukaan. Käyntiin kattomas sitä hiekkalinnaa ja alkossa käytiin muutama kerta.


Pink Ladies takki Punanaamio, toppi/mekko Spiritstore, Leggingsit Oneway, Laukku Louis Vuitton, Kengät Spiritstore.



Toi hiekkalinna oli kyllä kieltämättä siisti mesta :D Miten ne on saanukkaan tommosen rakennettuu!



Tommosen nätin mekon ostin :) 19,90e


Niin, ja mitäs me joka päivä tehtiinkään...


Pelattiin juomapeliä :D Ihan sairas peli.

Käyntiin kans soutelemassa monta kertaa

 


Tsekatkaa mun sormi :D Taipuuko jollain muullakin noin paljon?

 
Ja aamulla tommosta. Ihmettelin kyl kun en ollu lihonu ollenkaan tolla reissulla vaikka söin enemmän kun tarpeeks sipsejä, vaaleeta leipää, karkkia, lihiksiä ja makkaraa ja kaiken näköstä muuta hyvää... Nyt on taas paino pudonnu 2 kiloa lisää jeejee ! :)

Ainoo miinus puoli oli se, että sähköt toimi aprikaatilla josta loppu 3 päivän päästä sulake. Olihan se kiva olla isos mökis loppu aika muutamalla kynttilällä...

Oli kyllä kuitenkin mahtava reissu, vaikka jäikin Summer Soundit väliin. :)


xoxo, Maryanneh

19 kommenttia:

  1. nuo sun hiukset on vieny mun sydämmen, ihanat! ja munki peukalo taipuu tuollain :-D muutamat kaverit onki sitä kauhistellu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) niitä pitäis kyllä vähän leikata kun on osa niin huonossa kunnossa.. Haha hyvä etten oo ainoo! :D

      Poista
  2. mä oon käyny kanssa tuolla hiekkalinnassa :D ! ja olet kaunis :>

    VastaaPoista
  3. HEiiii vähän friikki toi peukalo :D:D Täällä menee kylmät väreet!

    Ja oli kiinnostava lukee tota kysymyspostausta, kiitos kun mut olit sinne linkannut lemppariblogeihin, tuli hyvä mieli :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo et oo ainoo joka on sanonu! Äitiläkin menee peukalo noin, ilmeisesti joku sukuvika :D

      Kiva kuulla! :) sun blogi tosiaankin on ihan mun kärkilistalla <3

      Poista
  4. kiva postaus :) Voitko kertoo vähän enemmän tosta laihtumisesta? Mitä sitten ennen söit jos nyt laihdut roskaruoallaki? :D

    VastaaPoista
  5. Joo, sit kun oon laihtunu sen 30 kiloa voin tehdä uuden semmosen postauksen! Tein joskus aikasemmin jo yhden :)

    VastaaPoista
  6. heeips, voisitko kertoo et miten laihuit salilla, ku itekki yritän laihtuu ja käyn salil mut tullu vaa lihaksiii! -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Käyppä lukee mun vanha postaus : Reeniä. Teen lähiaikoina uuden postauksen siitä :)

      Poista
  7. sulla on aivan ihanan väriset silmät!:)

    VastaaPoista
  8. täällä ilmoittautuu toinen käyräpeukalo ! :D mut hei tosi kiva blogi sulla, jään lukijaks ! :)

    käy kurkkaa jos suakin kiinnostais? http://theressomuchtime.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha noniiin, meillä on koht tiimi :D kiitos kiva kuulla! Käyn kattomassa :)

      Poista
  9. oh my gosh u look great! Ton bannerinki voisit vaihtaa uudempaan kuvaan? :) Ootan innolla postausta sun laihtumisesta/laihduttamisesta, jos sä pystyt siihen ni pystyn kyllä mäkin! ;) nimimerkillä 72/165 -> 60/165 ja 14vv :) ps. Ihana blogi <3

    VastaaPoista
  10. Hihi kiitos! <3 Joo banneri vaihtuu heti kun joku ihana vois tehä uuden... :p Nonni, hienoa! Mulla enään 2 kg niin 30kg vekka. Kyllä me pystytään ;)

    VastaaPoista
  11. mikä helvetin aprikaatti :DDDDDDDDDDDDDDDDD se on agregaatti LOL.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥