keskiviikko 19. joulukuuta 2012

11 asiaa - haaste

Moikka murut!

Kunnon postausta on luvassa huomenna. Mutta näin alkuun mua v*tuttaa ihan hirveesti kun en päässy inssiä läpi :))))))))))) Ei siitä sen enempää, kiitti moi.

Sain haasteen Katyalta, ja mulla on tässä vielä jonkun verran aikaa niin teen tän nytten. Haasteita on vieläkin, yritän nekin tehdä tässä huomenna!


SÄÄNNÖT:

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät


 



11 ASIAA ITSESTÄNI:



1.) Tää nyt ei varmaan oo kellekkään uutta, mutta mä kirjaimellisesti rakastan vaatteita, kenkiä, laukkuja ja ylipäätänsäkin shoppailua. Ja erityisesti alusvaatteita. Vaikka oon rahaton, tilaan aina klarnan laskuilla ja sitten eräpäivänä oon ihan p.a. ja kuset housuissa millä mä ne maksan. Hahhaha... Kuulostaako tutulta? Tän idioottimaisen käytöksen pitäis loppua :D


2.) Oon kissaihminen. Koirat on kivoja (varsinkin chihut ja kaikki muut taskurätit), mutta kissat on niin paljon kivempia ja ihanempia. Ja meillä on ollu kissa jo peräti 10 vuotta, ja parhaillaan 3 kissaa yhtä aikaa :)

3.) Mulla on nyt tosi sekava elämäntilanne. Oon asunnoton, työtön, eikä mulla oikeestikkaan oo suuntaa mun elämällä just tällä hetkellä.


4.) Oon tosi herkkä ja itken todella helposti. Jos joku vaikka sanoo mulle vähänkin ilkeesti jotain, saatan loukkaantua siitä tosi paljon. Mutta siltikin omalla tavalla tosi vahva, enkä näytä sitä herkkyyttä kenellekkään helpolla.

5.) Oon elämäni aikana seurustellu kunnolla vaan kerran, silleen että on kestäny kauemmin kun pari kuukautta. Oon oikeesti ikisinkku. En tykkää seurustella, tai siis ne ensimmäiset muutamat kuukaudet on ihania mut sit mua alkaa ahistaa. Tai tykkään, mut semmonen mies jonka kans mä haluisin OIKEASTI seurustella niin ei taas haluu. Huhhuh ku on vaikeeta :D Tai sitte oon vaan liian vaativa hehe... En mä edes paljoa vaadi, missä te kaikki semmoset mun mieleen olevat  miehet ootte?! Ja viimeseks, en jaksa edes ettiä semmosia.

6.) Mulla on joku henkinen tarve lähes aina kirjottaa joku sana ilmaan kaunokirjotuksella. Ja ravistelen aina mun käsiä hirveesti jos oon tosi innoissani jostakin asiasta. Outoa?


7.) En juo kahvia. Oon elämäni aikana juonu ehkä 10 kupillista kahvia, ja nekin join sillon kun on ollu pakko valvoa yön yli, eli kaksi kertaa.

8.) Oon kolme kertaa vaihtanu koulua ala-asteella. Olin steinerkoulussakin vuoden!

9.) Oon tosi arvaamaton ihminen. Saatan saada jotain ihmeellisiä ja hulluja päähän pistoja ja yritän saada kaikki muutkin mukaan siihen.

10.) Mulla on yhteensä 11 lävistystä. 8 korvalehdissä, 2 rustossa, 1 traguksessa, nenäkoru, napakoru ja kielikoru. Ja oli madonnalävistyskin joskus mutta ei enään!

11.) Näin viimesenä, oon se kuuluisa Madonna IRC-Galleriasta ollu joskus vuonna kivi ja keppi! Demittäjät varmasti muistaa, olin sen verran teiän suosiossa? ;)




HAASTAJAN 11 KYSYMYSTÄ:

  1.) Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Ystävät, kuntoilu, raha, hyvä ruoka, shoppailu, perhe, oma rakas... Jos semmonen on :)

2.) Mikä on paras piirteesi? Miksi?


 Varmaankin huumorintaju ja ystävällisyys. Mä oon aina ystävällinen kaikille ihmisille, oli minkälaisia tahansa. 



3.) Millaisia asioita kaipaat elämääsi? Mitä toivoisit, että sinulla olisi, muttei ole?


Asunto, työpaikka ja koulutus. Niin ja auto ja kortti. 


4.) Jos sinulla olisi kaikki valta maailmassa, mitä tekisit? Mihin käyttäisit sitä?


Nyt tuli vaikee kysymys... Öööh. Yrittäisin poistaa köyhyyden maasta ja muuttaa tätä EU:n järjestelmää! 

5.) Tykkäätkö Joulusta?


Tykkään, mutta tykkäsin ennen enemmän. Kun ei tarvinnu stressata mistään lahjaostoksista ym. 

6.) Mikäli saisit matkustaa minne vain, minne matkustaisit?


USA of course! 

7.) Mikä on saanut sinut innostumaan blogin kirjoittamisesta?


Aloin seuraamaan muiden blogia ja sain siitä inspistä. Ensin mun piti jatkaa ihan vaan kauneuteen liittyvillä jutuilla, mutta nyt tästä on tullu enemmänkin lifestyle blogi :) 

8.) Mikä oli toiveammattisi lapsena? Onko se toteutunut?


Niitä on kauheesti! Mutta lapsena oli sairaanhoitaja ja lentoemäntä. 10 vuotiaasta ylöspäin oli kampaaja ja kosmetologi, ja ne on vieläkin. Ei oo toteutunu ei :/ 

9.) Onko sinulla mitään elämänohjeita? Mikäli on, mitä ne ovat?


Kaikki asiat järjestyy jotenkin. 

10.) Tykkäätkö musiikista? Mikäli tykkäät, millaisesta ja miksi? Lempibändi/biisi?


Tykkään! Kuuntelen laidasta laitaan, fiiliksen mukaan. Iskelmää, housea, technoa, räppiä, poppia, rockia ja vaikka mitä. Niin no hevi ei oo mun juttu. Lempibändiä ei oo, mutta laulajana on edelleenkin varmaan Kaija Koo :)

11.) Mitä arvostat ihmisessä eniten?


Itsevarmuutta ja tahdon voimaa. 



11 KYSYMYSTÄ:

1.) Oletko tyytyväinen elämäntilanteeseesi?

2.) Jos voittaisit lotossa, mitä tekisit?

3.) Kengät, laukut vai vaatteet?

4.) Lempiruokasi?

5.) Mitä teet joka päivä?

6.) Minkä aiot antaa ensimmäisen lapsesi nimeksi? (Tyttö/poika)

7.) Kissat vai koirat? Miksi?

8.) Mottosi?

9.) Baari-illat vai koti-illat?

10.) Lempi tv-ohjelmasi ja elokuvasi?


Haastan nyt kaikki jotka tän lukee, voi laittaa linkkiä sitten! :)


xoxo, Maryanneh       

12 kommenttia:

  1. hei en tajunnu tota madonna juttuu ! xd äääääh voitko kertoo tarkemmi ? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mun nick oli galleriassa Madonna :D

      Poista
    2. En kyllä itekään tajunnut, oliko sit jotain mollaamista Demissä jne? Ärsyttävää tollanen jos otetaan toisten silmätikuks... Etenkin netissä.

      Poista
    3. Joo siis just semmonen :) Siitä oli tullu kysymys tohon kyselypostaukseen, vastaan paremmin siinä :)

      Poista
  2. kivat nää :) ja mitä, mä oon ollu aina Steinerkoulussa paitsi nyt :DD. Sä vaa jaksoit sitä vuoden vai :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ollu Espoon steinerkoulussa mut tuli vähän ongelmii nii piti vaihtaa :D Eurytmia oli mun lempi tunti ever <3333

      Poista
  3. 6.) Mulla on joku henkinen tarve lähes aina kirjottaa joku sana ilmaan kaunokirjotuksella.

    oooooo samiksia!! :D

    VastaaPoista
  4. sä toivot työpaikkaa ja kerrot että oot ystävällinen kaikille on sit minkälainen ihminen tahansa ja se on hieno piirre ihmises niin susta vois tulla joku asiakaspalvelu tyyppi :D sopis sulle tosi hyvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon ajatellu asiakaspalvelu henkistä työtä, se olis tosi kivaa! :)

      Poista
  5. Hei ku oot puhunu että haluisit tosi paljon kosnetologiks etkä oo ikinä päässyt kun oot hakenut, mutta eiks niitä oo sellasia jotain kosmetologi koulutuksia joihin pääsee hakemattakin mutta ne maksaa jonkun verran:) ootko sellaista ajtellut vai onko se rshallisesti nyt mahdollista? Entäpä ootko ajatellut ikinä että voisit kysellä kosmetologi likkeistä/ ksmpaamoists että onnistuisikohan että opiskelisit oppisopimuksella kosmetologiksi, niin että olisit siellä liikkeessä tekemässä töitä ja sitä kautta saisit kosmetologin paperit! Kannattaa googlailla näitä vaihtoehtoja, ja yksi asia mikä vielä tuli mieleen niin voisithan mennä aikuislukioon ja saada sitä kautta lukiopaperit (onnistuu jopa 2 vuodessa) js koittaa saada mahd hyvät paperit sieltä pois ja hakea sitten kosmetologiksi opiskelemaan lukiopohjaiseen kosmetologikouluun :) olet ihana ja niin on blogisikin! Tsemppiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Joo oon ajatellu sitä yksityistäkin kosmetologikoulua, mut tosiaan kun se maksaa joku 10000e tai vähän alle tai yli, joten ei tosiaankaa oo varaa. :/ oon ajatellu et hakisin pankistakin lainaa, mutta toisaalta kosmetologit rei niinkään tienaa eikä niillä oikein oo töitäkään, niin suljin ton vaihtoehdon. Aikuislukiookin oon miettiny, mut se tuntuu niin ajan haaskaukselta. Oppisopimus ois kaikista paras, mut nekin suurinosa vaatii jonkun puolen vuoden koulutuksen :s huhhhhuh ku on niin hankalaa!

      Kiitos paljon, säkin olet ihana :) hihih

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥