sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Rakkautta ensisilmäyksellä



Siinä mun joululahjat itelleni :)

Tänään on ollu tosi kiva päivä. Heräilin myöhään, huomasin että tv:stä tulee Honey (vaikka kesken olikin) ja katoin sen. Tosi hyvä leffa mun mielestä, oon sen kerran ennenkin kattonu! Ja katoin kans toisen leffan, joku rakkausleffa en muista nimeä. Sitten käytiin ostaa jouluruokaa kaupasta. Tänä vuonna mä aion syödä kinkkuakin vähän! En oo ikinä mikään jouluruoan ystävä ollu, mutta kai siihenkin on totuteltava. 

Ihme kun tänne on taas tullu vähän kuvatilaa, mistäköhän syystä? En muuten saa lisättyä enään koneelle iPhonen kautta kuvia :( Kuvasin teille uuden videonkin perjantaina, mut emmä sitä saa laitettuu tänne... Kai pitää metsästää se kameran laturi jostain ja tehdä jatkossa sitten kameran kuvilla postaukset. Kännykällä on vaan niin helpompi aina ottaa kuvat ja laittaa....


Tän kuvan metsästin mun facesta.

Tuli siis vähän hamstrattua lisää napakoruja ja yksi kielikoru! Kaikilla noilla oli hintaa joku 1e kpl ja kielikoru oli muistaakseni vaan 40 senttiä. Huuto.netistä ostettu uutena. Suosittelen!


Tommosta herkkuruokaa tuli syötyä perjantaina. Lautasella on salaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, punasta ja keltasta paprikaa, fetajuustoa, kananrintafilettä emmental juustoraasteella ja patongin siivu.

Välipalaks äiti oli laittanu lettutaikina seoksen valmiiksi, niin paistoin lettuja. Ok, 3 niistä ehkä onnistu ja muut meni ihan mössöks :D Yhen letun söin ja vähän mansikkahilloa väliin, oli tosi herkkua mut kauheen ällömakea jälkifiilis siitä tuli. Kumma kun niitä pentuna jakso aina syödä vaikka kuinka monta niin enää ei!

Illalla opettelin tekemään kaalilaatikkoa ja maistoinkin sitä ekaa kertaa. Ja taisin rakastuu tulisemmin ikinä <3 Ja ton pitäis vielä laihduttaa? En usko koska se on niin taivaallisen hyvää. Mä voisin vetää sitä vaikka jokapäivä. Ja niin mä oon sitä nyt 3 päivää putkeen syönykin :D ja lisäks yhen ruisleivän siivun tai ihan vaan salaattia ja raejuustoa. Ainiin sain raahattua itteni salillekin eilen ja torstaina. Hyvä fiilis :)

Mun piti siis viettää mun joulua alunperin perheen luona mut eipä noita busseja eilen näytä menevän niin hyvin niin taitaa jäädä sitten. Tai meen ehkä kääntyyn, saa nähdä. 

Miten te vietätte joulua? 

Ainiin ja muistakaa laittaa niitä kysymyksiä tänne! 
 Kysely päättyy sitten kun sinne on tullu tarpeeks kyssäreitä :)

xoxo, Maryanneh

13 kommenttia:

  1. nuo napakorut on ihania ! :> ja hyvää joulua ! ♥

    VastaaPoista
  2. Hei voitko ottaa sit kuvii noist kengist (myös jalassa) ko oon ite meinannu tolata noi alimmaiset ...

    Ja hyvää joulua ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai! Noi alimmaiset on upeimmat ikinä, 15cm korko... <3 Aaaah en malta odottaa :)

      Kiitos samoin sulle myös! <3

      Poista
  3. Ja voisitko kertoo et onks ne koot nois kengis normaalit pienet vai suuret :D ku on pari kertaa ollu ongelmii ko oon tilannu kenkii nellylt ... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kerran vaan tilannu Nellyltä, mutta joo kerron sitten kun oon ne käsiini saanu :) Mulla on oikeestaan vielä neljännetkin Nellyn kengät tulossa, tosin ne mä tilasin heppo.fi:stä. Siitäkin lisää myöhemmin!

      Poista
  4. kivan oloinen blogi sulla :) käy kattoo myös mun ja kaverin jos kiinnostaa!

    http://followyourdreams-jennacarita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. se honey leffa oli superhyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :) sun kommentti oli menny roskapostikansioon, niin nyt vasta julkasin, sori :(

      Poista
  6. Kivan näköinen tilaus! :)
    Chilinkablogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Noi sydän korut on ihania ! :) Käy osallistumassa kilpailuun:
    http://what-thefudge.blogspot.fi/2013/01/voita-ihana-ravintola-illallien.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥