tiistai 5. helmikuuta 2013

Tiistai

Moikka moi! <3

Sori kun en oo vähään aikaan päivitelly tänne mitään. On ollu aika kiirettä ja tullu tavattua kavereita ym. Kerron tässä nyt viimepäivistä ja kuulumisista :D On tullu käytyä salilla mistä oon hyvin ylpeä, ja nyt oon saanu pudotettua painon takas 69 kiloon. Jes!


 Fitness täysjyväpatukat on namnamnammm <3



Perus treeni, 20 min crossarii ja salilaitteita.

Huomenna on taas äiti tytär päivä luvassa! Mennään kattoo Vuonna 85. Tosin tänään olis Veikkaus kortilla saanu sen puoleen hintaan (2 yhen hinnalla), mut ajattelin jos mentäis vaikka ens tiistaina leffaan uudestaan ja mennään kattoo se 21 tapaa pilata avioliitto koska sekin tulee kohta ensi-iltaan. Niin ja mennään kans syömään, uskoisimpa että raxiin... Ite en kyl varmaankaan syö ku pari pizzapalaa. Raxissa on nykysin sen verran hyvät tarjoilut että salaateistakin pystyy kokoomaan jo täyttävän annoksen.


Tässä mun uudet lapsoset, Zalandosta hintaan 25,90e! Ei ollu paha hinta kun ottaa huomioon että maksupäivää on kuukausi ja ilmanen toimitus & palautus.


Ja tommonen toppi H&M:ltä, 9,95e. Toi on ihana! Katoin eka sitä valkosta mut toi vei mun sydämen. Kyl mä sen valkosenki varmaa ostan koska hintaahan noilla ei tosiaan paljoo oo...




Perjantaina eksyin Myrtsiin bilettämään. Enpä oo pitkään aikaan käyny siellä päin :D Lauantain olin ihan kiltisti (koska oli ihan jäätävä darra johon luulin kuolevani) ja sunnuntaina sit taas mentiin. En muuten enää ikinä juo kossubatteryä, ihan järkyttävä aine.

Ja loppuun vielä jotain random kuvia :



Hieno kauppalista :D Muistan koulussa kun vielä oli niin mä en muuta tehnykkään kun piirtelin vaan sydämiä.



Minun höpönassu <3

Nyt mä alan tekemään kasvisgratiineja ja eiliset nakkikastike jämätkin vois varmaan syödä.

P.S. Sinä anonyymi joka vieläkin jaksat häiritä mua noilla sun sairailla kommenteillas, niin kannattaa lopettaa se nyt oikeesti siihen paikkaan. Laitoin nyt sanavahvistuksen kommentteihin, joten mä pystyn tutkimaan sun IP-osoitteen ja sen kautta saan tietää kuka siellä kirjottelee. Niin ja pahimmassa tapauksessa voit saada kunnianloukkaus syytteenkin koska noi alkaa jo menemään vähän överiksi. :)

P.P.S. Kyllähän sulta niitä kommentteja varmaan tulee koska et näköjään muuta tekemistä keksi, mut mä en enään huomioi enkä myöskään julkase niitä enään. Niin tai toki pidän ne tuolla hyvässä tallessa arkistossa jos vaikka niitä tarvii jatkossa johonkin.


Oikein mukavaa loppu tiistaita! <3

xoxo, Maryanneh

20 kommenttia:

  1. Heips!! Haluaisitko tehdä meikkipostauksen tosta alimmasta silmämeikistä, se näyttää hienolta. :)
    Ja hei löysin kivan verkkokaupan mikä kannattaa todellakin tsekata!
    http://keywordfashion.blogspot.fi/2013/02/my-very-new-favorite-shop-i-recommend.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Voin tehdä mielelläni :) En lupaa vielä koska mutta lähiaikoina!

      Oii joo näyttää kivalta! Meenpäs tsekkailee enemmän :D

      Poista
  2. Aika upeet kengät ;) ! ja kaunis olet :> ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep sul taitaa olla samallaiset! ;) kiitos! <3

      Poista
  3. ootpa kaunis tossa viimesessä kuvassa :)

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä niiin nätti ja sulla on ihana tyyli! Sait musta uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  5. Itse tein rikosilmoituksen vanhasta tuttavasta, joka ei jättäny mua rauhaan. Joka päivitykseen se tukli jtn vinkuu... "ootpa läski ja ruma. Miks sun mies on tollasen kans?" Tyylii :D Parasta et tää tyyppi, ni oon siihen miehen kautta tutustunu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huhhuh :s on se niin sääli kun on tommosia yksniittisiä ihmisiä olemassa..

      Poista
  6. Mä haluaisin kysyä, et kuinka nopeesti sun paino alko tippumaan, ku aloit käymään salilla? Tein ite vuoden sopimuksen ja oon käyny 3 kertaa salilla ja nyt on jo sellanen olo, et vittu mitä paskaa! Oon muka nyt jo kyllästyny. :/ Mikä mua motivois? Kauan pitää odottaa ekoja tuloksia? Ja miten hillitä syömistä, niin ettei se haittaa treenaamista? Ruoka on liian hyvää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tarkalleen muista, oliskohan ollu joku viikko tai pari.. Mut olin tosin niin ylipainonenki, sillo tippuu paino helpommin ku vähän muutti sitä elämäntapaa :) Joo tiedän ton tunteen, mut hei kyllä se siitä! Se pitäs lähtee vaan itestään ja haluaako sitä tarpeeks. Mulla se kesti toooosi kauan kunnes painoin 110 kg ja oli pakko tehä jotain. Riippuu tietenkin siitäkin miten usein treenaa, ja se ruokavalio ratkasee sen suurimman osan. Syö paljon pikkuannoksia päivässä niin totut siihen kyllä :) Tsemppiä!

      Poista
  7. Pikkase näytät hyvält tos tokas kuvas ! Upee kroppa :) oot muutekiii tosi ihana ! <3

    Älä välitä tollasist ilkeist anoist ... Tai siit yhestä tietystä .. Se on vaa kateellinen koska oot niin upee ! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, oliskin :) Ite oot ihana <3

      Joo en välitäkkään enään, ja kappas kumma ei oo tullu enään kommentteja :D Ootan vaan koska tulee taas... Kiitos <3

      Poista
  8. Kauniina oot taas ollu varsinkin toi vika kuva. Tosi tyhmää et se jatkaa tollasta. Toivottavasti se nyt tajuaa lopettaa sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) No joo oon samaa mieltä, onneks nyt tajunnu lopettaa!

      Poista
  9. Voi tosi kaunis toi viimeinen kuva susta. Muutenkin sun postaukset on monipuolisia ja etenkin treenijutut kiinnostaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Kiva kuulla! Pitäis varmaan alkaa kirjottaakkin lisää noita treeni juttuja. :p

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥