perjantai 15. maaliskuuta 2013

Höpsön köpsö juttuja

Vitsi on vieläkin tosi hyvä super magee fiilis!

 Tänään olin reipas tyttö ja jaksoin raahata itteni salille. Teinkin kunnon treenin pitkästä aikaa. Vatsoja, reisiä, käsiä & crossia ja hölkkä/kävely yhdistelmää. Sen jälkeen vielä suihkuun ja ihanaan saunaan lisää hikoilemaan ja rentoutumaan. 

I love it, toi on just se fiilis mitä mä hain! <3


Noi jenkkakahvat kun vielä sais pois...

Tänään oon myös syöny 4 kertaa päivässä mistä oon hyvin ylpeä. Niin paitsi että lounas jäi väliin, siitä en oo ylpeä... Tai kun heräsin vasta joskus 11 aikaan niin periaatteessa toi aamupala oli lounas :D 

Aamiainen/Lounas : Mansikka activiajogurtti, 1 täysjyväpaahtoleipä ja 1 real leipä, joiden päälle tuli margariinia, juustoa, kalkkunakinkkua, meetvurstia ja kurkkua paljon

 Välipala : Karjalanpiirakka

 Päivällinen : Runsaasti wokkivihanneksia ja rypsiporsas lihasuikaleita

 Iltapala : 2 dl puuroa vedessä valmistettuna 


Joo toki terveellisemminkin vois vielä syödä mut ihan hyvä päästä jotenkin alkuun taas :D Syön nykyään oikeesti ihan törkeen paljon, en tajuu miks. Wokkivihannekset on muuten tosi hyviä, ai että. Varsinkin se pussi mitä saa Lidlistä. Rakastan mm. bambua ihan kauuuheeesti! Pienenä en tykänny yhtään, ja yhtäkkiä niistä tuli kunnon herkkua mulle. Voisin syödä niitä joka päivä!


Mun ihana treenikassi & lapaset <3 + 2 kiekkoa, kenen ikinä onkin...

 Ainiin, mulla on inssi taas. Tällä kertaa 28 päivä, joten kannattaa pysyä pois tieltä sillon :D Ajan sen kai Vantaalla koska siellä on kuulemma helpompi ajaa. What ever, kunhan sen kortin saan. 

Huomenna meen varmaan käymään mummilla, koska se soitteli tänään ja uteli millon tuun kylään. Harmittaa, kun voisin nähdä useamminkin mun sukulaisia mut siltikin niitä tulee nähtyä niin vähän. Kuitenkin ne on aina mun mielessä.

Ja edelleen mua ärsyttää tää perkeleen kämppä juttu... Mikä siinä on niin vaikeeta antaa asunto täysi-ikäiselle ihmiselle, jolla ei oo kotia?! Espoon kruunun sivuilla nimenomaan muutenkin lukee, että ensisijasesti otetaan huomioon TYÖTTÖMÄT ja ASUNNOTTOMAT ihmiset... Mikäs mä sitten oon? 

Ainiin... Vaikka niin vannoin (tai vannoin ja vannoin...) että en shoppaile enään tässä kuussa mitään, toisin kävi... Menin taas niinkin petolliselle sivustolle kun huuto.net -> hakusana guess -> Melkeen käyttämätön ihana upea laukku 21 e ja huutoaikaa vielä pari tuntia -> Ei muuta kun huutamaan -> Laukku maksettu ja kohta tulossa uuden omistajan luo <3 

Asiaa kuitenkin helpottaa se että maksoin kaikki tärkeet laskut nyt, joten ei eään stressiä. Enskuussa saan maksettua loputkin tärkeet laskut, ja sen jälkeen onkin helpottunu olo. Mutta mitä tästä opimme : ÄLÄ TILAA MITÄÄN JOS SULLA EI SIIHEN OIKEASTI OLE RAHAA.


Parisen päivää vanhakuva. Ihan naturelli...

Tää tyhmä blogger ei jostain syystä eilen suostunu näyttää mun uusinta tekstiä tossa hallintapaneelin etusivulla, joten TÄSSÄ linkki siihen! Kirjotin tota koko eilisen päivän niin ärsytti kun se ei näy vieläkään.

Mutta mä katson ton Duudsonit tuli taloon jakson ja meen nukkumaan sen jälkeen.

Palataan taas muruset! 


xoxo, Maryanneh

26 kommenttia:

  1. Mulla on paha tapa tilailla laskulle, vaikka olisin ihan persaukinen. Se kostautuu välillä ja sillon itketään! Jälkiviisaus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama, itelläni menny jo sen takia perintään ja ulosottoon. Idiootti kun olen... Nyt onneks opin jo vihdoin viimein että ei näin!

      Poista
    2. Mulla sama ongelma, ajattelen ain et on rahaa sen verra :D sit tuhlaan rahat johoki muuhu ja sit melkee itkettää ku menee vikat rahat vaatelaskuihi :D

      Poista
    3. No niin, älä viitti! :D Huhhuh selviikö tästä ikinä

      Poista
    4. Voin samaistua tähän täysin :--D

      Poista
  2. äly nätti oot ilman meikkiä :)

    VastaaPoista
  3. hyvältä kuulostaa sun treenailut ja syömiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenailu ehkä joo mut pitäis vähän parantaa enemmän tota ruokapuolta :D Ja semmonen herkkuperse ku oon muutenki..

      Poista
  4. Hei! Kommentoin nyt ekaa kertaa sun kirjotuksia, mutta oon lukenu jo jonkin aikaa. Ootko kokeillu hakee vav:ilta asuntoa sielt me ainakin saatiin nopeasti ja tosihalvat vuokrat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! En oo kokeillu vav:ilta hakea... Mutta veikkaisin että siinäkin edellyttää se että on luottotiedot kunnossa, mulla ei tällä hetkellä ole.. :/

      Poista
    2. Kokeile hakee sieltä. Tosi edulliset vuokrat! mulla on kavereita joilla sama tilanne kun nyt sinulla, ja silti asunto irronnut. Tsemppiä asunnon hakuun! :)

      Poista
    3. Joo! Kiitos ja kiitos ideasta sulle! :)

      Poista
  5. Muista välillä myös herkutella,kerran viikossa vaikka pidä kunnon herkkupäivä!! Ei kannata liikaa kattoa vaakalukuja ja suunilleen jokaisella normaalipainoisella naisella on jenkkikset :) Ite oon 163cm pitkä ja painan 68kg ja silti olen hoikka/laiha!! :D Jaloissa on niin älyttömästi lihasta ja kun se tosiaan painaa enemmän kuin läski. :)
    Jatka vähintäänkin samaan malliin kuin tähänkin asti, ja tsemppiä asunnon etsimiseen!! Toivottavasti löytyy. Ole vaan yhteyksissä vuokrafirmoihin usein, painota tilannetta ja PAISUTTELE asioita hiukan :D Toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mä pidänkin, ellen parikin :D Hehee... Oon koko aika oikeesti vaa'alla vaikka siellä pitäis käydä vaan kerran viikossa. Jep lihas painaa enemmän kun läski!!

      Kiitos paljon! Joo alan soitteleekkin noista asunto jutuista koska haluuuun niin paljon jo oman kodin :D Pakko!

      Poista
  6. Oot niin timmissä kunnossa!:) ite oon nyt laihtunu kahden kuukauden aikana 7 kiloa ja tavoitetta kohti mennään ja saan tosi paljon intoo sun blogistas!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mutta timmimpikin vois olla :D Ihanaa, kiva kuulla! Onnea paljon ja tsemppiä jatkoon! :)

      Poista
  7. nyt ei voi kyllä muuta sanoa kuin että ihmettelen, miten joku voi sanoa noita syömisiä hyviksi. laitappa vaikka fineliin päivän syömiset ja katso mitä näyttää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo :D Paremminkin voi mennä. Kato mun yli vuoden takaisia syömisiä, ne on semmosia kun pitäiskin :) Merkkaan yleensä aina kiloklubiin mitä syön.

      Poista
    2. Lisäys vielä edelliseen, niin eipä ton päivän ruoassa mitään muuta epäterveellistä ookkaan kun metukka ja possusuikaleet. Ja niitäkin syön kohtuudella. Määrät ratkasee aina laihtuessa :)

      Poista
  8. ohh ku oot kaunis ilman meikkiä!!!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥