keskiviikko 13. marraskuuta 2013

JH Sunshine

 Moikka rakkaat lukijat!

Tänään teen postauksen blogiyhteistyön merkeissä. Olen saanut uuden aivan ihanan yhteistyökumppanin, JH Sunshinen!

 JH Sunshine on verkkokauppa josta löytyy mm. mekkoja, farkkuja, takkeja, kenkiä, laukkuja ja koruja. Nää on just sen tyylisiä vaatteita joita rakastan käyttää, erottuu joukosta ja miellyttää omaa silmääkin. :)

Valitsin aivan ihanat farkut niittikoristeilla ja farkkutakin. Otin farkut M kokosena ja takin 36 (ja sopiva päälle! ihanaa ♥ ) ja oon niin tyytyväinen niihin! 


Kiia kuvasi, joten haukut tuli yhteen kuvaan mukaan :D


Farkut tästä!



 Tässä tarkemmin kuva niittikoristeista. Aika näyttävät, eikö? ;)

Farkut on mulle vielä vähän pienet, mutta toivon että ajan myötä tulee sopiviksi!


 Ensin mulla oli toi farkkutakki tolleen päällä, mutta mä tykään pitää sitä silleen kun ylemmässä kuvassa. Oon aina halunnu tämmösen


Farkkutakki tästä!
 



JH Sunshinella on ilmaiset ja nopeat toimitukset, ja saat myös halutessasi 14 päivää maksuaikaa. Palautus on myös ilmaista joka on myös 14 päivää voimassa! 

Mitäs te tykkäätte JH Sunshinesta? Oon ihan varma, että jokaiselle löytyy ainakin jotain kivaa! Musta tuntuu että oon saanu uuden mukavan yhteistyökumppanin :)

Käykää tytöt katsomassa TÄÄLTÄ

 P.S. Käytän nykyään niin harvoin meikkiä, joten nämä kuvat myös ihan naturellina :D

Kiitokset vielä JH Sunshinelle!


xoxo, Maryanneh

13 kommenttia:

  1. ooh en oo ennen kuullukaan tosta kaupasta :o ihana toi takki eikä kyllä farkuissakaan oo valittamista! :)

    VastaaPoista
  2. Upeesti sopii sinulle.

    VastaaPoista
  3. Ihan sikamageet vaatteet ja siel kaupas oli vaikka mitä! Eiku ostoksille =)

    VastaaPoista
  4. vautsi kun olet laihtunut!!:))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos <3 Joo painoa tällä hetkellä on 63 :)

      Poista
  5. Ihaniii kledjui <333 oox instagrammis? Haluisin alkaa seuraa sua!! Oot mun lempibloggaaja!! <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustakin! <3 Oon joo, nimellä maryannehh :) Kiitos kivasta kommentista!

      Poista
  6. Näytät upeelta! Unelma kroppa! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :')<3 Vielä kiinteytettävää kyllä on ;)

      Poista
  7. Näytät upeelle! <3 tosi hyvin sopii noi vaatteet! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥