keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulu lähestyy

Moi

Mitäs teille kuuluu ? Eikö oo ihanaa kun joulu lähestyy! Jostain syystä mä odotan myöskin jouluruokaa vaikken siitä ennen hirveesti pitänytkään. Me ollaan ukon kanssa himassa Joulu ja käydään mutsillakin joulupäivänä.

Toi lupas hankkia joulukuusenkin, ei sitä vieläkään vaan näy yhyy :( Haluisin päästä koristelemaan kuusta se on niin kivaa! Ihanaa kun joulu tulee eiks vaan? Joululahjojakin oon jo parisen kappaletta hankkinut, vielä ois lisää.

Eilen käytiin omenassa ja ostin Piecesiltä aivan ihanat korkeavyötäröiset farkut ja revityt farkut, yhteishinnaksi tuli vaan 24 euroa! Voin kuvata nää jossain vaiheessa :)



Tossa mun edelliset revityt ihanat farkut jotka on Onlystä, nyt liian isot ja noi reiätki on jo niin kulunu... :(



Punaset hiukset on haalentuneet ruskeiksi, joten ajattelin vetää tummiks hiukset kokonaan.



Ostin vaaleat sinettipidennykset, nämä on 45 cm ja vähän liian lyhyet mun hiuksiin. Ajattelin kuitenkin muutaman raidan pistää päähän :)


Heräsin eilen jo 8 aamulla ja olin 9 aamulla salilla. Huhhuh! Teki tosi hyväää. Tää on joku 3 viikkoa vanha kuva mutta kuitenkin :D Olin shape tunnilla ja käsitreenit. Aamusalit on ihan mahtavia, suosittelen lämpimästi.


Oon ostanu kotiin kaikenmaailman ihania sisustusjuttuja tänne kotiin. Tiimarissa on myös kiva käydä koska siellä on melkeen kaikki -50% ellei -90%. Ostin semmosen lasihurrikaanin jonka aion laittaa tohon enkelikellojen tilalle jossain vaiheessa :)


Ostin tiimarista myöskin tommosen timanttisen tuikkukupin vai mikä toi on. :D Just siisti!


Ja laavalampun Clash Olsonista. Makso vaan 12e. Oon aina tykänny noista ja himassakin mutsilla kun asu niin noita oli 3 parhaillaan :D



Innostuin yks päivä meikkaamaan hieman Kiian kanssa. Kokeilin irtoripsiä pitkästä aikaan ja mustavalko-smokeyeyes menetelmää.



Ruokakin on maistunut.



Suvi oli miehensä kanssa meillä käymässä itsenäisyyspäivänä. Muutama olut juotiin ja chillattiin. Oon Suvin tuntenu joku 7 vuotta, nytten se muutti Espooseen niin nähdään useamminkin :)

Oon muuten laittanu fb kirpparille vaatteit myyntiin, siel saa myytyy aika hyvin! Ja oon ostanu itekkin kaikkea kivaa sieltä :D Käykää tekin tsekkailee!


Yritän alkaa posteileen teille useammin nyt kun ollaan aika paljon sisälläkin

Millaset on teidän joulu suunnitelmat? Meettekö vanhempienne luo vai ootteko tekin kultsukkanne kanssa? ;)


xoxo, Maryanneh

34 kommenttia:

  1. Oon kuullut että toi espoo on aika spurgu ja nistien mesta ja Että siellä on paljon tummia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu mis päi espoot :) ja rotuasioihin en puutu.

      Poista
  2. oot niin upee tossa ekassa kuvassa! :) voisin ottaa sun hiukset ja vaatekaapin sisällön, kiitos ;) ainiin ja kropan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3 Säkin oot tosi kaunis ja ihanat hiukset :)

      Poista
  3. heippa! tein sulle haasteen, se löytyy tästä linkistä --> http://myreallifefantasy.blogspot.fi/2013/12/blogi-haaste.html

    Toivottavasti jaksat tehä ton, ois kiva lukee sun vastaukset ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Oon tehny ton jo niin monta kertaa että en varmaan enään tota tee :p Jos tulee joku uus haaste niin teen mielelläni! :)

      Poista
  4. itekki ostin omenan piecesist ne reikäfarkut jotka oli siel 13e mut mulla ne reiät repes kokoajan vaa isommiks ja isommiks :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa mä en oo vielä edes kokeillu niitä :D Reikäfarkut on kyl siitä huonot kun ne reiät isonee :(

      Poista
  5. Oot nii upee nainen et huh! sust on tullu mun inspiraation kohde :) Tällä hetkel -15kg ja viel on matkaa, ihanaa et oon saanu elämän kuntoon ja se ilo mikä näiden kilojen menetyksen jälkeen on tullut, sä varmaan pystyt allekirjoittaa sen :) Ois ihanaa jos ois tollanen ihminen ystävänä kuin sä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) ihanaa, ja onneksi olkoon 15 kilon pudotuksesta! <3 ja kyllä fiilis on mitä mahtavin kun tietää miten paljon on sen eteen tehnyt, eikö? :)

      Poista
  6. hmm mielenkiintoista vai että ukon kanssa ;) mielenkiintoista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häh :DD Niin siis sen nimi ei kyl varsinaisesti oo UKKO mut mun rakkaani kanssa vietän joulun <3

      Poista
  7. ET sit vois vaihtaa kuvake. Statusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ainii niinkin typerällä sivulla oli kuvia :D kiitti ku muistutit! Kävin siel itseasias joku pv sit, mut enpä viihtyny kauaa...

      Poista
  8. Mites Se Yks kerta silloin

    VastaaPoista
  9. Vai olitko liian pihalla silloin

    VastaaPoista
  10. Hah et muista:D sitä. Baari iltaa ja jatkoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkään en käy nykyään paljon ollenkaan baarissa ja jos meen niin meen suoraan mun kaverille yöks, en jatkoille? :D

      Poista
    2. ;-) täst onki aikaa varmaan 4-6kk

      Poista
    3. emmä sillokaan paljoo baareillu :)

      Poista
  11. Oon seurannut sua ja sun blogia satunnaisesti nää pari vuotta (vaikka itse jätin pitkäksi aikaa bloggaamisen) ja oot tehnyt uskomattoman työn. Näytät todella upealta, wau! :)

    VastaaPoista
  12. Hei kaunotar, kuinka paljon painat nykyisin? :)

    VastaaPoista
  13. Ei todellakaan uskois gallerian madonnaks, ihan huikee muutos ja näytät ihan mielettömält nykyään! :-))

    VastaaPoista
  14. ootko lopettanu bloggauksen :( sun postauksii olis nii kiva lukee!

    VastaaPoista
  15. Joulu meni jo. Voisitko jo päivittää?

    VastaaPoista
  16. Etkö enää bloggaa? :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥