torstai 25. elokuuta 2011

Shopping!

Onko mitään ihanempaa asiaa kun shoppailu? Ja ensinnäkin oon ihan onneni kukkuloilla kun löysin vihdoin viimein täydellisen nude huulipunan, joka ei sisällä kimalletta tai muuta turhaa kuten ripaus vaaleanpunaista väriä.


We Care Icon Magnetic Lips sävy 1 Natural Beige 6,90€
 Kokeilin tätä äsken ja oon niin rakastunut. Suosittelen kaikille jotka haluavat täydelliset nudehuulet, ja niille ketkä haluavat poistaa huulien punaisuutta.


Nivea Ideal Finish Meikkivoide sävy 03 Beige, 5,50€
 Tiesittekö, että nivea lopettaa kokonaan meikkien valmistuksen? Nyt kannattaa käydä kaikki kaupat läpi ja ostaa varastoon suosikit. Sokoksella kaikki nivean meikit olivat -50% alennuksessa, joten nappasin tämän mukaani. Tutustuin tähän vasta äskettäin ja olen alkanut käyttämään tätä päivittäin, peittää hyvin mutta on silti ihanan kevyt.
Gosh Effect Powder sävy Bottle, 1€
Kuten näkyy, maksoi ainoastaan 1€ joten pakkohan se oli ottaa mukaan :) Sävy on kauniin vihreä, tätä voi ripotella esim. luomivärin päälle.


Veet Delightful Gel Wax, 12€
Normaalille iholle tarkoitettu geelimäinen ihokarvan poistovaha. Tämä on ollut jo jonkun aikaa ostolistalla, ja nyt kävin sen nappasemassa. Ajattelin jo tänään kokeilla miten tämä toimii.


Loreal Solar Expertise Spf 15, 7e (14€)
Nyt kun kesä hiipuu, aurinkotuotteet menevät alehyllylle. Siispä nyt kannattaa ostaa ensikesäksi. Aurinkovoiteethan kestää avattuna vuoden, avaamattomana kauemmin. Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa öljyä, koska olen kuullut että se korostaa rusketusta. Saa nähdä jos meen lomalle vielä talven aikana :)

Oletteko kokeillut näistä mitään?

P.S. Muistattehan osallistua arvontaan TÄSTÄ! 


xoxo, Maryanneh

11 kommenttia:

  1. Toi on niin hyvää toi huulipuna! ::) ja sit viel ku se tuoksuu ja maistuu, noitten muitten ominaisuuksian lisäksi, hyvältä :D

    VastaaPoista
  2. hei pystytkö ottamaan vaikka ens postaukseen kuvan miltä toi nudehuulipuna näyttää sun huulillas? haluisin nähä miltä se näyttää "päällä", just aiemmin tänään kelasin että mä todellaki tarvisin jonkun tommosen ja toi vaikuttaa aika hyvältä :-)

    VastaaPoista
  3. K L I P S I;
    Jep, oon ihan lumoutunu tohon :) kiitti ku kerroit ton huulipunan mulle <3

    esmerald;
    Tottakai! Voin ottaa jo heti huomenna jos ehdin. Kiitos postausideasta :)

    VastaaPoista
  4. Taidankin kipaista huomenna Sokokselle ostamaan tuon nuden huulipunan! Sait mut vakuutettua:P Oon pitkään etsinyt hyvää nudea huulipunaa, mutta kaikki hyvät maksaa aina maltaita.

    Anniina

    VastaaPoista
  5. Anniina;
    Joo kannattaa! toi on talvella just hyvä koska jos ei oo ruskettunu nii toi on just hyvän vaalee :)

    VastaaPoista
  6. mooi! oon vähän aikaa sit alotellu blogin kirjottamista ja olis tosi jees saada lukijoita ja palautetta siitä. jos on aikaa ni käy kattomas! :)

    http://devilinanewdress-miina.blogspot.com

    ps. tää sun blogi on ihana!

    VastaaPoista
  7. Miina;
    Moikka! Kiitos paljon, käyn kattomassa heti kun olen rauhassa koneella! :)

    VastaaPoista
  8. Ihana ihana blogi! rakastan tätä ulkoasua ja oon ilonen että löysin tän! :)


    http://kkrriissttaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Hmm.. tiesitkös, että pigmentti tarkoittaa väriainetta? Yleensä huulipunissa (kuten muussakin värikosmetiikassa) on aina pigmenttiä, myös nuden värisissä.

    VastaaPoista
  10. SAtu;
    En tienny, lähinnä tarkotin semmosta hilettä/glitteriä. Kutsun niitä pigmenteiksi :)

    VastaaPoista
  11. KRIS;
    Oi kiitos paljon! :) käyn tsekkaamassa sunkin blogin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥