perjantai 13. tammikuuta 2012

Lisää täytettä vaatehuoneeseen

Ups, shoppailin sitten kuitenkin. Mut näissä oli tosi hyvät tarjoukset, oli pakko!! Enkä mä sit täs kuus enään mitään osta...


Ihana mekko, eikö?! ovh. 49,90e, mun onnekseni lähti 19,90e :)


Leopardi toppi/mekko Onlystä, 7,50e


En nyt tajuu miks tohon tuli tommonen viiva, mut what ever...
Yöpöksyt seppälästä n. 6e


Ihana kehys tiimarista 4,90e. Mietin kauan otanko pinkin vai mustan, päädyin pinkkiin. Toisaalta niin halpa hinta, että ehkä myöhemmin käyn hakemassa mustankin.


En tiedä mitä mä tällä teen, oli niin söpö että otin mukaan :D n. 1e

Lisäksi ostin muutaman korun, en nyt jaksa niitä kuvata, ehkä myöhemmin...


Mitäs teidän perjantaihin? Mä aion viettää tipatonta!


xoxo, Maryanneh

10 kommenttia:

  1. ihan sairaan ihana toi mekko!! mistä tollasii löytää:D:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustakin!! Toi on modtexista, se on steissillä ja itiksessä :) jumbos oli kans joskus mut ei oo enään..

      Poista
  2. mistä toi juicyn pinkki veluuriasu on ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööh mä en valitettavasti omista yhtään juicyn velourasua, harmi kyllä :( :D

      Poista
  3. tosi kivoja vaatteita ja tavaroita oot löytänyt :) pidän varsinkin tuosta mekosta ja kehyksistä!

    VastaaPoista
  4. aaaaivan ihana toi valkonen mekko ! <3

    bykiira.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. OIJOJOII KUINKA IHANA MEKKO!!!!! Mäki haluun tollasen :D

    http://lifeofmima.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥