sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Rakennekynnet itse?

Oon tässä miettinyt jo useita viikkoja, jos alkaisin itse tekemään kynsiä. Oon katellu netistä erilaisia kynsisivustoja ja niiden tarjoamia starttipaketteja, mutta en tiiä mikä niistä olis sitten hyvä... Joskus 2 vuotta sitten väsäilin ite akryylikynsiä joihin mulla meni sitten totaalisesti hermot, tosin ne välineet ei ollu kovin laadukkaita (ostettu Japanista perusmarketista n. 1e per tuote) joka saatto olla yks syy miksi ne ei sitten pysyny kynsissä. :D Ajattelin siis geelikynsien tekemistä itse. Mutta mun tapauksessa pitäis ostaa varmaan sähköpora joka maksaa yli 100e, mulla menee totaalisesti hermo aina kynsiä viilatessa... Siinä pitää ollakkin taitoa ja varmasti kaipaa myös harjottelua. Ja täähän tulee kuitenkin halvemmaks kun sekin että käy joka kuukausi huolluttamassa kynnet, ellei joku tuttu tee niinkun mulla. 

Tekeekö kukaan teistä itse rakennekynsiä? Voisitteko antaa vinkkejä mistä voisin tilata hyvän starttipaketin? :)

Niin, ja ostin tässä joku päivä täältä pari hilepurkkia huvin vuoksi.



Kaikki maksoi vaivaset 1 euroa kappale. Noi siniset on murskattua simpukankuorta.


Tää valkonen jotenkin viehätti mua tosi paljon... Tai koska noi valossa vaihtaa väriä pinkiksi/violetiksi.


Pinkki oli ihan ehdoton <3 Ei siitä sen enempää :)

Sinisestä en saanu hyvää kuvaa niin jätin lisäämättä... 


xoxo, Maryanneh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥