keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Huhhuh, kävin ulkona tunnin mittaisella lenkillä pitkästä aikaan. Rakastan lenkkeillä keväisin ulkona kun kaikki lumi on sulanu eikä oo enään niin kylmä eikä niin kuumakaan. Tänään oli kuitenkin aika kylmä vielä, olin pelkällä hupparilla ja liivillä ja meinasin jäätyy :D Kävelin sinne suuntaan kun tahto sano, ja jossain vaiheessa tajusin et what mihin oon oikeen joutunu :D Mut selvisinhän mä kotiin takasin. Oli kyl tosi kivaa, rakastan lenkkeillä yksin ipodin kanssa.


En viimeviikolla pahemmin postaillu, koska tuli taas vähän ryppyjä rakkauteen tossa torstai-sunnuntai välisinä päivinä. Ne jotka on mun facekavereita varmaan tietää mistä on kyse, en ala tässä sen enempää siitä selittää... Mutta nyt on kaikki taas hyvin toistaiseksi. Tässä kuvia mun ihanista karvapalloista :)



Orvokki tuhonnu lankakerän...
Olin mutsilla aika paljon selvittämässä ajatuksia, kävin muunmuassa tonkimassa sen kellaria ja löysin sieltä hirrrrveesti kaikkee kivaa! Voin kuvata ne joskus ja tehä niistä postauksen :)



Haha, paras kuva!




Kävin myös mummilla moikkaa Oliveriä ja siivosin.


Mutsin kellarista löysin mun vanhoja ihania kirjepapereita, joten päätin kirjottaa muutaman kirjeen! Eikö ookkin hienoja :)


Huomatkaa mun ihqut kynnet, ei enää yhtää rakennekynttä jäljellä :D 4 oli viel pari päivää sitten mut leikkasin nekin irti kun meni hermo. Uudet pitäis laittaa lähipäivinä.


Nyt uuden cosmon pariin, oon taas ostellu kaikennäköstä joten voisin ne vaikka huomenna teille esitellä! :)


xoxo, Maryanneh

2 kommenttia:

  1. lenkkeily on just tosi kivaa, nyt keväällä varsinkin :) ja söpöjä kissoja♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niin on, toiseks ihana asia maailmas laulamisen jälkeen :) hihi mun mussukat <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥