torstai 29. maaliskuuta 2012

Shopping

Tässä niitä mun viimeaikaisia ostoksia, ja tilailin just lisääkin :D Hyvin menee...



 Iso meikkipaletti H&M, 1e.
Eipä kovin laadukasta kamaa oo mut eipä tosta hinnasta sen parempaa voi odottaakaan :D


Söpö pörrönen meikkipussi H&M, 1e


Beige perustoppi H&M, 4,95e


Neonpinkki perustoppi H&M, 4,95e


Guessin paita huuto.netistä, en muista enää hintaa...


Neon keltanen paita Ginasta, 7,95e.
Ostin tästä myös sen pinkin mut en tiiä missä se on kun vaatehuone näyttää tältä :


Onhan siinä pieni siivoominen. Onko ketään yli-innokkaita siivoojia jotka haluis ton hoitaa? Ite en kuulu niihin :)


xoxo, Maryanneh

26 kommenttia:

  1. Mä voisin mielelläni siivota sun vaatehuoneen :D Vaatteitten viikkaaminen on ihanaa, ja vielä ihanampaa ois nähä kaikki sun vaatteet! :D Pakko varmaan käydä ostaa tollanen neonpinkki H&M toppi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tuu meille vaan! :) voisin joskus tehdä postauksen mun kaikista vaatteista jos jaksaisin, niitä on varmaa 4893 kappaletta :D suosittelen tota toppia, upea väri luonnossa <3

      Poista
  2. tosi kivoja ostoksia :) itekki oon harkinnu ostaa tuon ginan topin, ihanan kesänen!

    http://soliveyourlife-lotta.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo kannattaa ostaa se! Ite tykkään tosi paljon :)

      Poista
  3. toi mekkipussi on tosi kiva! ♥

    http://inkaws.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. mää oon innokas vaatteiden viikkaaja, mää voin tulla! ;) Itsellä on niin vaatimattomat kokoelmat, et ois ihana päästä kattoon ku jollakin oikeesti paljon vaatteita!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu ihmeessä!! Mä en jaksais tota millää siivota, kattelin yks päivä et tuol on semmosiiki juttuja mis on hintalaputki kiinni :D

      Poista
  5. Kävin just viime viikol kahen kaverin vaatekaapit siivoomassa ja ottamaan ittelleni vaatteit mitä ne ei käytä! :) mite et voi tykätä siivoomisesta? :) ja TAAS ihanii vaatteita olet ostanu :))ja onks toi pinkki toppi kiree vai semmone löysä? Ja miulle voit antaa ne vaatttet joita et käytä ennee ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kirjaimellisesti VIHAAN siivoomista :DDD Välil saan kyl ihme kohtauksii et on pakko siivoo koko kämppä (paitsi vaatehuone). Kiitti, jos tarkotat tota neon pinkkii toppii nii se no kyl aika kiree mallinen :) Emmä mun vaatteita viitti edes kirpputorilla myydä, oon himohamstraaja :D:D

      Poista
  6. Moikka, hei mä annoin sulle tollasen tunnustuksen! :)

    http://lifeandstufff.blogspot.com/2012/03/top-3.html

    VastaaPoista
  7. Tuo Ginan toppi on niin hieno! Tuo väri näyttää niin upeelta <3

    Curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Ott saanut todella halvalla ton meikki paletin ja ton yli-ihanan pörrö laukun! *.* Toi on niin ihana! ^O^///
    Mun vaatekaappi näyttää just samalta kuin tuo sinun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä, bongasin siljan blogissa kolmet irtoripset jotka oli kaikki käytettäviä, niin eurolla H&M mut en oo löytäny vielä! :(
      Haha joo ja vielä huonompaan jamaan on menny xD

      Poista
    2. Joo niin munkin vaatekaappi valitettavasti xD Mun pitäis saada tollainen vaatehuone myös kun toi vaatekaappi pursuaa yli jo :D xD

      -Ningyo1293

      http://ningyoharuharu.blogspot.com/

      Poista
    3. Haha mä tarvisin kunnon semmosen kun sinkkuelämään Carriella, sinne ehkä mahtuis mun kaikki kledjut ja vähän enemmänkin :D

      Poista
    4. kelpais joo mullekin :DD kengille mun unelma on sellainen seinän kokoinen kenkähylly makuuhuoneessa :D

      Poista
    5. Aivan!! Vois pyytää miestä rakentaa semmosen ;)

      Poista
  9. Muistuttaa huolestuttavan paljon mun vaatehuonetta! Eilen otin itteeni niskasta kiinni ja heitin loput ylimääräiset vaatteet pelastus armeijalle. Yhden läjän lahjoitin jo työkaverille ja osan myin kirpparilla. Tavallaan helpottaa huomata etten oo ainut joka kärsii räjähtäneestä vaatehuoneesta...kun on vaan liikaa kaikkee. ;D Turhauttaa aina ajatuskin sen siivoomisesta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi että, muakin helpottaa et jollakin muulla on sama ongelma! Mä en vaan tajuu, siivoon ehkä kerran vuodessa vaatehuoneen. Se on niin raskasta... Enkä pysty luopumaan vanhasta :/

      Poista
  10. mä hullaannuin tuolla H&Mn eurotelineessä niin pahasti:D 24eurolla tuli ostettua just toi kyseinen meikkipaletti x 2, ripsiä, meikkipusseja, rasvoja, kynttilöitä, tuoksupulloja ymym:D ois voinu tietty vähän rajottaa mutta ku halvalla sai;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo sehän kannattaa kun halvalla saa! :) Mä en löytäny ripsiä meiän H&M:stä, voisin käydä kattoo oisko Sellossa niitä...

      Poista
  11. Suloinen tuo meikkipussi! :D Aivan ihana!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥