maanantai 2. huhtikuuta 2012

Elämää ei sen enempää

Moikka! Kauhee kiire ollu toi koko viimeviikko etten kunnon postausta kerenny tehdä... Oon alkanu treenailemaan taas aika paljon, koska huomasin puntarilla että oon lihonu kilon. Mutta toisaalta en yhtään ihmettele, sillä herkkujen  määrällä lihoo väkisinkin... Nyt uusi dieetti siis pystyyn.

Olin eilen kirpparilla Valtterilla, en pahemmin löytöjä tehny muuta kun yhen Veromodan toppatakin 5e:llä jota tuskin oli käytetty. Ja pari paitaa eurolla. Ne on nyt pesussa, niin kuvaan sitten kun ne on puhtaita :) Illalla tie vei Kannuun, ja laulettiin siellä muutamat biisit. Ihan selvinpäin ja oli tosi kivaa! 

Huijasitteko eilen muuten ketään? Mä laitoin faceen että meen ottaa silarit Tallinnaan 15.7 ja kaikki usko :D Ja kannussa samoin kans ja anopille lähetin viestin että oon raskaana, meni sekin läpi! Hahaha :)

Tässä muutamat ostokset viimeviikolta ja tältä päivältä :


Maailman ihanin kultanen toppatakki H&M, (huuto.netistä) 20e

Tää takki oli siinä mun Ostetaan postauksessa. Oon metsästäny tätä takkia niin kauan kun muistan! Selailin huvikseni huutonettiä ja löysin takin sieltä, ja tein sitten diilin myyjän kanssa että se myy mulle sen suoraan 20e:llä sisältäen postarit. Koko on 36 eli hieman pieni mulle, mutta eiköhän se ensitalvena mahdu! :)


Me so toppi, Gina Tricot

Roosa laittoi mulle sähköpostia ja sano että vois myydä kyseisen topin mulle. Sehän kävi mainiosti ja onneksi ostin, tää on ihan täydellinen! Koko on xl niin tää taas on hieman iso mulle, mutta tykkään tosi paljon kuitenin :)


Toppi/mekko, Fashion paradise

Tän topin sain ilmasiks, koska olin ostanu tammikussa yhen oloasun jota en saanu vieläkään, ja kävi ilmi että se on loppuunmyyty. Niin sain hyvityksenä tän, ihan kiva :)


Pinkki toppi, Gina Tricot 7,95e

Löysin tänkin nyt tuolta vaatekasan alta :D En oo kerenny testailemaan päälle vielä...


Neon pinkit rintsikat, Lindex 10e

Voi ei, ostin mun elämäni ensimmäiset bomb shell rintsikat! :D
Rakastuin tohon väriin ja ne oli puoleen hintaan... Mulla on aina ollu suht isot rinnat, mut nyt treenaamisen myötä ne on pienentyny jonkun verran. Ajattelin ihan kaiken varalta ostaa jos ne vaikka pienenee lisää.
 

xoxo, Maryanneh

12 kommenttia:

  1. Sää ostelet aina kaikkia kivvaa !:)

    Mää kans huijasin kaikille että oon raskaana, ja meni läpi! :D haha, voi sitä pettymystä ku ei ollutkaan totta;)!

    VastaaPoista
  2. "Ajattelin ihan kaiken varalta ostaa jos ne vaikka pienenee lisää." Haha ihana :D

    VastaaPoista
  3. onks se valtteri kui iso ja missä siellä se oikee on? :) ja taas kerran ihanii ostoksii! :) ja halluun samalaisen takin:) ja sanoin äitille eile et sillä on muurahaine korvassa mut se ei uskonu xDD :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on pasilassa, ja se on kyl tosi iso paikka sielt löytää kaikkee :) Joo, tota takkii saa kyl ettii mullaki meni semmoset 3 vuotta :D

      Poista
  4. onko sulla joku yleinen FB tunnus ku oot nii monesti tääl sanonu tuosta fbstä, eli pystyykö sua seuraan sielläki? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eei, siis on ihan oma profiili siellä mut ei oo mitään fanisivua :)

      Poista
  5. sä kyl löydät ain kaikkee kivaa :) !

    http://inkaws.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, välillä kyl toivon etten löytäis koska shoppailen koko meiän omaisuuden :D

      Poista
  6. Oi, aivan ihania ostoksia!! :) Nyt mäkin haluun shoppailemaan heti! :)


    xx, The Cabinet Of Fashion blogi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥