tiistai 3. huhtikuuta 2012

Löytöjä äitin kellarista

Tässä nyt pieni postaus siitä mitä kivaa löysinkään sieltä... :) Tavaraa tuli kahden jätesäkillisen verran, joten kuvaan loput myöhemmin. Mm. löysin mun vanhoja kenkiä <3

Kultaiset korkokengät, Bianco

Miten mä oon voinu hylätä nää kengät?! Olin unohtanu kokonaan niiden olemassa olon... Onneks löysin ne uudestaan <3

 Kevät kengät, Lacoste

Aika pahassa hapessa :D Mut kyl niitä pystyy käyttää kun vähän putsaa. Nää on vaan tosi isot mulle vieläkin... Muistan kun nää ostettii mulle joskus seiskalla, samoin ne perus lacostet mitkä meillä perus massapissiksillä oli muodissa :D

Läpyskät, Spiritstore

Nääkin on mulle liian isot... Ja näistä tulee jalat kipeeks jonkun ajan kuluttua. Mut on tullu käytettyä!

Tennarit, Converse

Olin kokonaan unohtanu näidenkin olemassa olon :D Nääkin pääsee heti käyttöön kun putsaan ne. Haluisin kovasti näistä ne pinkit!


Muutama vanha levy lähti mukaan, noita oon ettinykki joka paikasta!


Hahah, ja sitten paras : Demikalenteri 7. luokan ajoilta!



Eniten mua naurattaa, kun oon kirjottanu kaikkee kokeisiin liittyvii juttui tonne ja en oo lukenu ylä-asteella kokeisiin vissiin ku 2-3 kertaa :DDD Oli kyl loistavaa viihdettä lukee noita näin monen vuoden jälkeen...


Laitoin mun kenkähyllynkin uuteen uskoon, tarvisin vähän isomman hyllyn jo ;)

Ainiin, mulla on huomenna ensimmäinen ajotunti!!! Vitsi että jännittää :)

 
xoxo, Maryanneh

14 kommenttia:

  1. vaaleenpunaset korkkarit näyttää tosi kivalta !:) mun pitäis ostaa kanssa vaaleenpunaset korkkarit mut mistään ei oo löytyny oikeen hyvii :/

    http://inkaws.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi oli muistaakseni Sipiritstoresta ostettu muutama vuos sitten. Joo pinkkei korkkareit ei oikeen kyl löydä :/

      Poista
  2. ooi noi ekat kengät<3! mieki halluun! ja toi demi kalenteri :D:D:D:DDD hmm, outo ajatus sie ja ajotunti (ei millää pahalla;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No miten niin, meni se ihan hyvin! Vaikka auto sammuki joku 5 kertaa :D haha

      Poista
    2. hahaa viis kertaa? :D:DD noo kyllä uskon et saat jossai vaiheessa sen :)

      Poista
    3. Joo tai muutaman kerran en ees laskenu :D Muuten sain kyl kehuja paljon

      Poista
  3. Tsemppiä ajotunnille! itellä on vielä 3 jäljellä ennen inssiä, apuva! :D

    Voi hitsit miks oot ikinä hylänny noin kivoja kenkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pidän sulle peukkuja myös :)

      En mä tajuu, ja siel oli hirveesti kaikkii vaatteitaki joitten olemassa oloo en edes muistanu :DD

      Poista
  4. Noi ensimmäisen kuvan kengät on ihan mielettömän upeet :3

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoi korkkareit tos vikas kuvas noi kaikki! :)
    hahah toi kalenteri :D

    remixofhthelife-suvi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! :) Joo äläpä :D:D siel oli viel pahempiiki juttui en viittiny niit kuvata xD

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥