maanantai 23. huhtikuuta 2012

On siis kevät...

Mahtavaa kun on kevät! Ei enään lunta, ei liian kuuma muttei liian kylmäkään :) Täydellistä.

Mun piti tänään lähtee salille tekee kunnon hikitreenit, mutta aamulla herätessäni totesin että kurkku on vähän kipeä. Eli en taidakkaan lähteä mihinkään, etten oo sitten vappuna kipeä. Sillon menee anoppi naimisiin ja illaksi on muutenkin suunnitelmia, ajateltiin Kiian kanssa pukeutua oikein räväkkäästi ja mennään jonnekkin :D Näillä näkymin oon poliisi, Kiia on armeijatyttö. Viime vapun olin selvinpäin ja sitä edellisenä oltiin pupuja.

Tässä kuva siitä '10 vapusta hahah xD



Aiotteko te pukeutua tänä vappuna?

Lauantaina kävin taas laulamassa (i love it<3)


Tämän näköisenä lähdin liikenteeseen. Päällä mulla oli Ginan pikkutoppi, Trendiksiltä ostettu leoparditoppi ja Onlyn valkoset farkut.


Ja parempi kuva meikistä. Silmämeikissä käytin Lancomen valkosta luomiväriä, Diorin mustaa luomiväriä, Giordanin eyelineriä ja Oriflamen Wonderlash ripsiväriä :)


Tommosen naminami drinkin ostin itelleni!



Sunnuntaina chillasin himassa, ja kattelin sunnuntain hömppäohjelmia : Jersey Shorea ja Kostoa. Oon ihan koukussa Kostoon, ehkä paras sarja just nyt!


Pehmoset tossut jalassa <3


xoxo, Maryanneh

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ♥