lauantai 21. huhtikuuta 2012

Perus perjantai ja nuoruuskuvia

Voivoi mikä päivä oli taas. Mulla on niin tylsää ja hirvee v*tutus päällä että pakko kirjottaa jotain että saa ajatukset muualle. Noh, eilen lähettiin sitten perus lähibaariin laulamaan karaokea. Ilta meni periaattees ihan hyvin, menetin jopa mun tequila neitsyyden. :D Ja niitä meni sitten muutama. Ja kännykän olinpaikasta ei ole tietoa. :)


Ajatukset ihan sekasin ja hirveä nälkä jnejnenjnejne. Kattelin muumejakin äsken haha... Vois lähtee kohta kauppaan. 


Tässä muutamia kuvia vuosien takaa mitä facebookista löysin... En tiedä tuunko vielä katumaan tätä xD

15v


Voi jeesus mä niin häpeen tätä kuvaa! Hahah kiva purkkirusketus + rajat... Tässä oon muistaakseni 14 tai 15v :D Perus massapissis.


16v. Taas noi meikit kunniaan.


12-13v


Aissa ja minä '09 vappuna.


hmm tässä oon varmaan joku 14?


Kiia ja minä '09


16v


Aissa, minä ja Stella joskus 8-9 luokalla?? :D


Noh, tossa nyt muutama kuvatus löytyy vielä paaaaaaaaljon enemmän mutta teen myöhemmin ehkä uuden tämmösen jos kykenen! Toivottavasti kaverit ei suutu ku julkasen kuvia niistä haha :D

Rentoa lauantaipäivää,

xoxo, Maryanneh

6 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten nätti oot ollu aina! :)<3 ihana postaus tälläsii lisää :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, itse olet nätti! <3 Joo teen myöhemmin ehkä toisen, noita kuvia on ihan hirrrrveesti :D

      Poista
  2. Nää tän tyyppiset postaukset on kyl aina ihania ku näkee miten jengi muuttuu vuosien kuluessa :D komppaan edellistä kommentoijaa, lisää tällästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo niimpä mäki tykkään tämmösist postauksista! Lupaan tehdä uuden tämmösen jossain vaiheessa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥