torstai 24. toukokuuta 2012

Tänään tulee Viidakon Tähtöset

Niin, torstai... Enpä keksiny mitään muutakaan otsikkoa :D Mulla ei edes oo mitään postattavaa mutta kuhan ajattelin tulla turisee jotain kun ei oo muutakaan tekemistä. Alotetaanpa vaikka kuulumisella.

Mulle kuuluu nyt aika huonoo, lähinnä koskien autokoulua. Mulla oli siis 3 viikkoa taukoa ajokokeesta ja nyt kun menin pitkästä aikaan ajamaan niin mulla oli vaihtunu opettajakin. Sit menin ihan lukkoon enkä osannu oikeestaan mitään :D Mulla PITI olla liukasrata ensviikolla mutta maikka oli sitä mieltä että mä tarviin lisätunteja. Voi että sitä vitutuksen määrää kun kuulin sen... Koska ne maksaa niin paljon, ja menee vaan aikaa hukkaan. Teoriaakaan en oo lukenu oikeestaan ollenkaan, eilen harjottelin melkeen koko päivän netissä kun otti niin päähän. Siitä mä oon kyllä 100% varma että pääsen läpi! Mutta inssistä en oo niinkään varma.

 Sitten mulla on asiaa iPhonesta.


Tää mun nokian läppäpuhelin alkaa jo pikkuhiljaa irti sanoo itteänsä, niin ajattelin hankkia jonkun kunnon puhelimen. Mitä mieltä ootte tästä iPhone 4S:stä? Ainoo juttu mikä mua vaivaa tossa puhelimessa on se, kun toi ei ilmeisesti reagoi mitenkään kynsien kosketukseen. Eli tekstareiden kirjottaminen ym. on varmasti hankalaa stilettikynsillä. Te joilla on rakennekynnet ja omistatte kyseisen kännykän, miten pärjäätte ton kanssa? :D


Niin ja stileteistä puheen ollen... Mulla ei oo ollu kynsiä melkeen 3 kuukauteen! Voitteko kuvitella? Ei vaan oo yksinkertasesti ollu rahaa ja muutenkin on loppujen lopuks helpompi olla ilman noita. Vaikka ne tosi upeat onkin, ne katkee helposti ja saattaa verikin lentää. Kesällä aion kyllä ottaa uudestaan :) 

Ja tässä pari vanhaa kuvaa...


Löysin musta 2 vuotta vanhan koulukuvan kaapista :D Tossa oon siis joku 16... Tai 17? En muista.


Hehehe kiva pissis.... Noi hiukset voisin kyllä takasin ottaa :)


xoxo, Maryanneh

21 kommenttia:

  1. mä kyl pystyn kirjottaa mun iphonella pitkistä kynsistä huolimatta :) ja mun mielestä iphone 4S on ollu tosi kiva puhelin + ihan hyvä kamera :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, hyvä kuulla! :) mut mitä mieltä oot jos on tommoset ylipitkät stiletit.. tuottaiskohan ongelmia? :D ja iphone 4s olis tosi hyvä senkin takia kun pystyy kirjottaa blogiakin sitä kautta :)

      Poista
  2. Mulla on iphone 4s eikä se kyllä tunnista kynttä ollenkaan. Ihan sormella täytyy koskea. :) Ja muuten sä voisit tehdä jonkun kivemman bannerin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, eli ongelmia tulee varmaan rakennekynsien kanssa :D Emmä osaa tehä... Haluutsä tehä mulle? ;)

      Poista
    2. mie ainaki voisin tehä bannerin :D Ja hei tsemppii autokouluun!! :)

      Poista
    3. Hei joo tee jos jaksat/haluat! :D Kiitos paljon! :)

      Poista
  3. Aivan ihanat kynnet! Taisin juuri rakastua! :)

    VastaaPoista
  4. Osta semmonen stylus kynä iPhonelle. :) Sillä pystyy hyvin naputteleen sitä ruutua, jos ei kynsillä pysty. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä mietinkin että saakohan semmosia jostain? :D Mulle olis ihan ehdoton..

      Poista
  5. Mä oon ainakin ollu tositosi tyytyväinen 4s:ään! Ja tietty isoa plussaa bloggailun kannalta siitä et siinä on kohtuuhyvä kamera :) Tosta kynsijutusta en tosin osaa sanoo mitään, koska mulla on itellä niin lyhkäset kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä varmaan ton puhelimen aion hankkia... Toi mun nykynen nokian puhelin on jo niin romu ettei se edes herätä aamulla :D Hahah. Mutta joo edellinen tyttö joka kommentoi, sanoikin että siihen voi hankkia semmosen stylus kynän! :)

      Poista
  6. ite jouduin leikkaa kynnet pois ja se ei todellakaan reagoi kynsillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo tiiän ettei reagoi :D Siitä huono homma..

      Poista
  7. AAA unelmien kynnet! miii want it :(((

    VastaaPoista
  8. Kannattaa ostaa kosketusnäyttö puhelimeen sellainen "kynä" paljon helpompaa näpytellä ruutua. Mä en saa miehen puhelinta ikinä sormella painaessa tottelemaan, mutta sillä kynällä/tikulla onnistuu.. Ne ei onneksi kauheesti maksa, kunhan sitten aina muistaa pitää sen mukana kun kaikissa luureissa ei oo sitä valmiina mukana tai edes koloa mihin sen laittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelin hankkia semmosen! Pelottaa vaan toi iphone, kun se on lasinäyttö että saattaa hajoo helposti... :)

      Poista
  9. Kannattaa ostaa kosketusnäyttö puhelimeen sellainen "kynä" paljon helpompaa näpytellä ruutua. Mä en saa miehen puhelinta ikinä sormella painaessa tottelemaan, mutta sillä kynällä/tikulla onnistuu.. Ne ei onneksi kauheesti maksa, kunhan sitten aina muistaa pitää sen mukana kun kaikissa luureissa ei oo sitä valmiina mukana tai edes koloa mihin sen laittaa.

    VastaaPoista
  10. En tiedä kuinka pärjäisin iPhonella.. Just koitin kaverin omalla tekstata, eikä millään onnistunu! Oon niin tottunu kynsillä tekemään kaiken ; D ittellä Samsung niin onnistuu. Sitäpaitsi ne kirjaimet ym oli niin pienet, että sain vaan kirjotettua väärillä kirjaimilla....

    Mulla on sulle muuten tunnustus mun Cosmetic Land blogissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai jaaa, mä just kokeilin mun kaverin phonella kirjottaa koko Juhannuksen ja mä rakastuin siihen! Niimpä mä hankin semmosen ensviikolla :D

      Kiitti, käyn kattoo kun ehdin! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥