maanantai 21. toukokuuta 2012

Viikonloppu yksin

Oon ehkä maailman huonoin bloggaaja kun en oo postannu piiiiitkään pitkään aikaan... Pahoittelut siitä taas!

On ollu aikamoista pyörremyrkyä tää elämä tän 2-3 viikon aikana, ja asuin mun äitin luona jonkun aikaa kun tuli taas vähän ongelmia ton miekkosen kanssa. Päätettiin sitten taas yrittää uudelleen, yllätys... Mutta joo ei siitä sen enempää. Viikonlopun olin siis yksin himassa, kun Henkka meni Turkuun sen kaverille ottamaan uutta leimaa käteen. Oli kyl tosi kiva olla kotona yksin kissan kanssa, kun en oo ikinä yksin yötä kotona nukkunu :) Otin siinä muutaman kuvankin mun perjantai-sunnuntai välisistä päivistä.

Päivä alkoi auringonotolla.

 

Suojana käytin Hawaiian Tropicin Beach Balmia, joka sisältää kookosöljyä ja betakaroteenia. Tuoksuu herkku kookokselle. :)

Herkusta puheen ollen... Mitäs mä sitten pääasiassa teinkään viikonloppuna?





 
 Söin, söin, söin ja SÖIN.

Kuvasta puuttuu juustonaksut ja mozzarella-basilika-pesto leivät. Mä en ymmärrä mikä ihme herkkukohtaus mulle yhtäkkiä iski? :D Oli vaan pakko saada kaikkea safkaa! Vedin muuten melkeen 3 purkillista fetajuustookin, ah i love it.

Syöpöttelyjen jälkeen otin itseäni niskasta kiinni ja päätin mennä lenkille. Päätin lähteä jonnekkin tuntemattomaan metsään seikkailemaan! On kyl tosi kiva kun täällä Espoossakin on tämmösiä maalaismaisemia ja metsiä.





Oli kyllä ihanaa, kävin siis perjantaina ja lauantaina noin tunnin mittasen lenkin tekemässä :) Aion lähteä toistekin.




Illat meni lässyn lässyn leffoja katsellessa. Elisa viihde on kyl tosi hyvä, voi tallentaa kaikkee kivaa ja kattoo sillon kun huvittaa! Tein myös itselleni rentouttavan jalkakylvyn ja kokeilin vibratonea pitkästä aikaan.


Mamman kulta oli pitämässä seuraa <3

Tämmönen viikonloppu siis mulla. Oli kyl tosi chillii olla himassa eikä vaan aina baarissa ;) Suosittelen!


xoxo, Maryanneh

4 kommenttia:

  1. toimiiks toi vibratone ihan ihan oikeesti? :) Oon pitkään harkinnu ostaa sellasen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimii se mun mielestä, mut tota pitää jatkaa joku pari viikkoa putkeen jokapäivä et varmasti tehoo! :)

      Poista
    2. mun siskol on toi vibratone, pitäsköhän pyytää se lainaan :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥