keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Viikonloppua

Hejsan!

Ensinnäkin haluun kiittää kaikista ihanista kommenteista joita edelliseen postaukseen kirjoititte. Tuli ihan tippa linssiin, ootte ihan sairaan ihania :) Kiitos.

Tein sen kyllä aika nopeesti etten ehtiny sen enempää kertoa mistään ruokavaliosta ym, mutta teen sitten erillisen uuden samantapasen postauksen ajan kanssa missä kerron enemmän. Huomenna oon menossa (toivottavasti) salille, voisin siellä ottaa vähän kuvia ja kertoa mitä mä siellä teen yleensä. Niin ja tän päivän safkaks on luvassa seifileitä, perunamuusia, valkokastiketta ja salaattia!


Ja sitten vähän viikonlopusta. Näin pitkästä aikaa hyviä ystäviä ja se veti sit siihen että oltiin torstai, perjantai, lauantai ja sunnuntai putkeen laulamassa karaokea. Ilman Draamoja ei näiltäkään päiviltä selvitty, mut ei siitä enempää :D


Kuvat on muistaakseni perjantailta. Päällä mulla on Modtexista joskus kivi ja keppi ostettu leoparditoppi (joka menee nykyään onneks taas päälle<3) ja farkut jotka on ostettu kesällä, jotka taas on puolestaan liian isot nykyään :( 


Maanantaina mulla oli teoriakoe ja arvatkaa mitä...



I'm so happy happy<3 Inssistä en sitten tiedäkkään, ottakaa huomioon Jennan kommentti :D





Hyvää keskiviikkoa ihanaiset!



xoxo, Maryanneh

10 kommenttia:

  1. onnea teoriakokeen läpäsystä :)) muistan miten paineissa olin sillo ku itelläni oli se, ja miten meinasin melkei alkaa itkee sen jälkee ku olin nii helpottunu et pääsin läpi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo siis mul oli ihan sama, tuntu et joku kukka olis avautunu mun sisällä ja soitin kaikki kaverit läpi ku ne oli niin varmoja etten pääse sitä läpi :D hahah

      Poista
    2. ootappa ku pääset inssin läpi ;DDDDD

      Poista
    3. Joo... Siis JOS pääsen haha :D

      Poista
  2. Onnea! :) kyl sä sen inssinki läpäiset, jos vaan tahot. Ainut asia mikä sen voi pilaa ni et jännität liikaa. Yritä relaa ja näytä mitä osaat. Ei siel kauheesti liian varovaisesti voi ajaa :D Inssi oli kyl elämäni pisimmät puol tuntia ja tuli sellanen happivaje sen aikana XD toivottavasti saat mukavan inssisedän/tädin, koska seki et se mun inssi oli itse rento, huumorintajuinen sai mut relaamaan :) niin tsemppiä! hyvin se menee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos!! :) joo toivotaan, mulla ei vielkään kunnolla oo kyllä ajotaidot niin täydelliset xD

      Poista
  3. Sulla on jännä sukunimi. :D Kuullaanko/kirjotetaanko se useinkin väärin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, made in Japan ;) joo et arvaakkaan että miten usein!! Tai jokakerta oikeestaa :D

      Poista
  4. hei sulleha sopis muuten älyttömän hyvin mustat hiukset! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ajatellukki värjää! Sit pitää vaa länträä itsarii aika paljon ettei oo kalpee :) hehe

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥