tiistai 18. syyskuuta 2012

Heippa hei

Hejsan!

Tänään oon käyny työkkärissä, pankissa, äitillä ja mummilla siivoomassa... Aikamoinen päivä ollu siis mulle, ku en ikinä jaksa raahautuu mihinkään :D Huomenna mulla on ajotunti klo 14 ja aion sen jälkeen suunnata salille. Pakko alkaa nyt ihan oikeestikin tsemppaamaan... 

Joo mutta tässä päivän asua (näytän mun mielestä ihan 15 vuotiaalta xD)


Takki, Only
 Toppi, Gina Tricot
Laukku, Guess
Kengät, Lacoste



Mummilla söin hyvää ruokaa, omatekemiä lihapullia ja kirsikkatomaatteja. Mä en edes tykkää kirsikkatomaateista, tänään niitä tuli vedettyä ainakin 20 naamaan :D Ja äitillä hemmottelin itteäni vaalealla patongilla ja kurkulla.

Tässä pikkushoppailuja :


Neon pinkit leggingsit n. 2,50e, Lindex


Valkonen timanttivyö n. 3e, Lindex


Timantti kaulakoru n. 2,50e, Lindex

Sitten mulla tuli pari ihanaa pakettia tänään...


Leopardimekko n. 10e, Nelly

Pinkki paljettimekko n. 13e, Nelly

Edelleenkin oon sitä mieltä että vois noi hihat leikata irti :D


Kultanen satiinibolero n. 4e (12e postin kans..), huuto.net

Tää oli niin nätti että oli huutaa. Toi hinta kyl vähän kirpasee koska toi olikin paljon kuluneempi mitä myyjä väitti kohteessaan. Noh ihan sama :D 


Ja ton näkönen mun päällä. On kyl aika pieni vielä :D Tulee varmaan käyttöön jonkun mustan bilemekon kans esim. baarissa :)



Mun rakkaat karvapallot <3

Mites teiän viikko on alkanut? :)


xoxo, Maryanneh

16 kommenttia:

  1. Vähän ihana toi sun kissas :) ja kiva et sulta on ruvennu tulee taas enemmän postauksia : ) ja ihanat noi nellyst tilatut mekot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun kisulit on parhaimpia, mun oma karvapallo Kitty vielä puuttuu :(<3

      Kiva kuulla, yritän koko aika parhaani mukaan postailla useammin :) Ja kiitos!

      Poista
  2. Noi vaatteet on rumia... Tee postaus sun lävistyksestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, nooo jokaisel on oma maku! :) Onko jotain tiettyy lävistystä mistä haluut, vai ihan kaikki mitä mulla on? :D

      Poista
    2. Niinpä:) joo tee kaikista! Nää sun postaukset on muuten tosi kivoja.

      Poista
    3. Okei teen mielelläni, tommonen postaus mulla on ollu ennenkin mielessä :) Kiitos paljon! :)

      Poista
  3. Tosi kivoja vaatteita! Oot muuten tosi hyvässä kuosissa, selvästi näkee että olet laihtunut. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihana! <3 vielä näytän sille 15 kilolle että minne ne vielä kuuluu ;)

      Poista
  4. kaunis olet :) ! Ja nuo vaatteet on ihania varsinki tuo leopardimekko! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! <3 Joo toi leopardi mekko oli paras hankinta :D

      Poista
  5. onko sun entiset vaatteet jääneet sulle liian isoiksi, kun olet noin huimasti laihtunut? mitä kokoo käytit vaatteissa ennen, entä nyt? :)

    VastaaPoista
  6. Jotkut on liian isoja etten valitettavasti niitä voi enää käyttää :/ mut mulla on niin paljon vaatteita jotka oli ennen liian pieniä niin käytän nyt niitä :) ennen olin xl, nyt oon m/l :)

    VastaaPoista
  7. Odotellen laihdutuspostausta, itsellä olisi samanlainen urakka :( Nyt jos ei koskaan, pakko tehä asialle jotain! itelläni samoja tavoitteita ku sulla ja aika sama lähtökohtakin. Ärsyttää ku ei mun kaverit ymmärrä mun tilannetta, kun ne on aina olleet niin laihoja, et niilt on vaikee hakee tukee tälläseen. Joten toivoisin, et saisit jonku motivaatiopostauksen aikaan :)

    VastaaPoista
  8. Ymmärrän paremmin kun hyvin sun tunteen!! Yritän huomenna päästä äitille ja kehittää sen postauksen, vähän mua kyllä vieläkin mietityttää uskallanko kertoo mun painoa jollon alotin laihduttamisen ja nykysen painon.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kerro ihmeessä se paino, mua se ainaki auttais paljon kartottamaan omaa painoa ja mihin mulla on mahdollisuus päästä! :) Ethän sää siinä mitään menetä, eikä sua kukaan tuomitse. :) Tärkeintä on se miltä näyttää ja mullakin sitäpaitsi on aina ollu se 30kg ylipainoa ainakin, mutta lääkäri ja terveydenhoitaja sanoo aina että 10kg on mulla piilossa, näytän hoikemmalta mitä paino kertoo. ;D

      Poista
    2. Niin sehän se on :) Joo.. kai se pitää se postaus sitten tehdä :D Haluun auttaa muitakin jotka on ollu samassa tilanteessa kun mäkin, kyllä siihen pystyy jos sitä tosiaan haluaa ! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥