sunnuntai 16. syyskuuta 2012

My iPhone

Mulla ei oo nyt oikeen mitään järkevää postattavaa, niin ajattelin vähän esitellä mitä mun puhelin sisältää. Tajusin nyt vihdoin viimein miten noi näyttökuvat otetaan :D


Tommonen taustakuva mulla on tällä hetkellä. Vaihdan tosi usein lukitun näytön sekä päävalikon taustakuvaa.


Perus sivu

 
 Ok, oon ladannu huvinvuoks tonne vaikka mitä ja osaa en oo edes ikinä käyttäny ja osaa taas en osaa käyttää! En esimerkiks tajuu tota Instagrammii ollenkaan... Tästä mä käytän eniten facebookia, sanajahtia ja flashlightia.


Tästä mä en taas oikeen käytä mitään. We heart itista lataan taustakuvia, booxtv, spotify ja op-mobiili ei jostain syystä toimi.

 
 Viberiä käytän jonkun verran jos joku soittaa sinne tai lähettää viestiä. Ja kääntäjää kans jonkun verran!

Ainiin, arvatkaa mitä mulle kävi perjantai yönä?


Joo... Teinpä tossa torstaina ns. Sitruunabroileria ja paprikapastaa. Noh, tein sen ihan ohjeen mukaan (tai yritin) mut se ei siltikään maistunu millekkään okei no se oli suoraan sanottuna ihan kauheeta moskaa :D Se jäi sit hellalle huoneen lämpöön 1,5 päiväks, tulin salilta ja nautin muutaman lasillisen viiniä. Tuli nälkä enkä jaksanu väsää leipää niin laitoin lautaselle tota spagettia ja laitoin mikroon. No eipä kestäny kauaa kun yritin mennä nukkumaan niin tuli tosi huono olo, ja niimpä mä vietin puolet yöstä vessassa :) Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Nyt katon BB:n loppuun ja sen jälkeen nukkumaan.

Hyvät illan jatkot! :)


xoxo, Maryanneh

5 kommenttia:

  1. ihanaa että joku muukin on yhtä "hyvä" kokki ku mä :D pari ruokamyrkytystä saatu oma tekemästä ruoasta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eiii :D Joo no tää ystävä kenen luona oon nyt viimeaikoina eniten hengannu niin on kokki, mut en antanu sen ton ainoon kerran auttaa mua :D:D onneks se on luvannu opettaa mua tekemään viel ihan ihmisten ruokaa..

      Poista
  2. Niiiiii siis miten noi näyttökuvat otetaan, meinaan kohta laittaa iphonen ja se mietityttää. !? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silleen että painat tota näyttö lukkoo ylhäältä ja kotinäppäintä eli tota pyöreetä nopeesti samaan aikaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥