sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Japanin tuliaisia

Vitsi kun mulla on nyt ihmeellinen postaus into :D Mut ei kai haittaa? Tänään mun ei oo tehny mieli edes juoda, vaan tehtiin hyvää kanarisottoa ja salaattia kaverin kans. Ja vettä oon taas litkiny niin hirveesti, toivottavasti huomenna pääsen jopa salille asti! Tosta risotosta tuli muuten oikeestikin tosi hyvää... Oon ihan täynnä vieläkin. Tein sitä ekaa kertaa ja ajattelin ettei siitä tuu mitään mutta toihan on helppoo kun heinän teko! 

Mun isä tuli käymään Suomessa muutama viikko sitten ja toi mulle taas kaiken näköstä kivaa mukana. Kaikkea en kuvannut, mutta tässä muutamat :


 Söpöt Hello Kitty iPhone kuoret <3 Pyysin kyl semmosii joissa on timantteja paljon mut ei se mitään, nää kelpaa hyvin :)


 Mun kaks lemppari lehteä. Noi on niin erilaisia kun suomalaiset lehdet, noissa on mun mielestä paljon parempia meikkaus ohjeita ja hienompia vaatteita ja paljon kaikkee muuta kivaa :) Noiden lisäks faija toi mangoja mut ne unohdin kuvata.


Niiin... ;) Se oli käyny laivallakin, ja eihän tytärtä saanu unohtaa! Noi oli muuten ihan hirveen vahvoja, jopa munkaan ei tarvinnu juoda kun pari paukkua niin nous jo hyvin päähän.


Joo... Nyt taidan jatkaa vaan vesilinjalla edelleen ja kattoo tv:tä :)

 Hyvää illan jatkoa murut! 


xoxo, Maryanneh

9 kommenttia:

  1. hyvä vaan että postausta tulee useesti! :) ite tykkään kans noista japanilaisista muotilehdistä, pari vuotta sitten ostin lontoosta ja vieläkin sieltä tulee niitä meikkausohjeita ja muita kateltua :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) oo noi on kyl vaan niin parhaita! :) harmi kun niitä ei täältä oikeen saa täältä suomesta :/

      Poista
  2. Tollaset kuoret mäkin haluan mun iphoneen! Niin söpöt :-)

    VastaaPoista
  3. nuo hellokitty kuoret on ihanat ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi jep <3 noita oli viel hienompiikin siellä :D

      Poista
  4. Miten oot osittain Japanista? Kun kerroit. Siistiä, ootko käynyt itse ja missä päin? vaaau. Ymmärrätkö Japania, vai onko niissä lehdissä kuvissa meikkausohjeet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori kun nyt vasta julkasin, sun kommentti oli menny roskapostiin jostain syystä :(

      Mun isä on siis puoliks japanilainen ja oon asunu melkeen koko lapsuuteni Japanissa, 2 vuotiaasta 10 vuotiaaksi :) Asuttiin aluks Yokohamassa, sitten Tokiossa ja sitten Chibassa jonkun aikaa ennen kun muutettiin takas Suomeen. Kauemmin asuttiin Tokiossa semmoset 5-6 vuotta :)

      Joo osaan puhua Japania sujuvasti ja kirjottaa (onneks, koska en osaa englantia juuri ollenkaan!) ja noissa lehdissä on selkeet meikkausohjeet myös :) Kävin viimeks Japanissa kesäkuussa, siitäkin pitäis tehä postaus!

      Poista
    2. Tee ihmeessä! Mieletöntä :).
      Ja ei mitään, hyvä että löytyi, heh!

      Poista
    3. Hehe :) joo teen heti kun ennätän!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥