perjantai 14. syyskuuta 2012

HerSecret

Jotkut ehkä on huomannukkin tosta vasemmasta sivupalkista, että oon alottanu yhteistyön HerSecretin kanssa. Lähetin heille sähköpostia olisko tämmönen mahdollista, ja sainkin iloisen viestin takasin : eli tekevät mielellään mun kanssa yhteistyötä :) Sain valita yhden mieluisan tuotteen heidän valikoimastaan, ja voi että miten vaikeeta olikaan päättää minkä otan! Niillä on niin paljon ihania vaatteita että hullukshan siellä tulee kun niitä kattelee :D Valitsin kuitenkin aivan ihanan 3 setin korsetin.


Aivan ihana! <3 Settiin kuului siis korsetti, hame ja stringit.






Tossa kuvia miltä asu näytti luonnossa. Vähän huonolaatusia kuvia kun on otettu iPhonella... 

Olin tosi tyytyväinen nopeaan toimitukseen (vain 1 päivä!) ja nekin on vielä ilmaiset! Mukavaa henkilökuntaa, ja tosiaan tuotevalikoima on ehkä ihan parhaista parhain. 

Suosittelen lämpimästi HerSecretia!

Sivustolle pääset TÄSTÄ!


xoxo, Maryanneh

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos <3 Toi on kyllä ihan mahtava, hame tosin on pieni mulle :DD Lisää treeniä vaa kehii..

      Poista
  2. on kyllä mahtavan näkönen toi korsetti! :)

    VastaaPoista
  3. Millon tulee se odotettu ennen-jälkeen postaus tuosta laihdutuksesta? :)

    VastaaPoista
  4. Heti kun meen käymään äitillä.. Oon nyt ollu koko aika ties missä niin en oo kerenny käymään, siellä on kaikki kuvamateriaalit :/

    VastaaPoista
  5. Onks tota Iphonee ihan helppo käyttää vaikka onki pitkät kynnet?(: Kun toi Iphone kuumottelee aikas paljon, mut mulla on kans pitkät kynnet, ja oon kuullu et se näyttö tunnistaa pelkästään sormen...:S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki olis helpompaa jos olis lyhyemmät kynnet, mut oon toistaseks tosi hyvin pärjänny ja oon ihan tyytyväinen tähän puhelimeen! :)

      Poista
  6. Itse tein juuri tilauksen samaiselle sivulle ja tilasin kans korsetin! :) Kiitos paljon suosituksesta!!! ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥