lauantai 13. lokakuuta 2012

Lauantai

Menin vasta aamu 9 nukkumaan, aika pöhnä olo :D Tai valvomien oikeestaan johtu siitä koska mun kaveri voitti ehkä aika merkittävän summan rahaa kun pelas monivetoa, niin ei saatu enään nukuttuu ku oltiin ihan et wtf onks tää totta omg jnejnejne. :D Ne ei kyl näkyny vielä tilillä niin en sit tiiiä... Hope so!

 Siis mulla on vieläkin paikat kipeenä keskiviikon treeneistä, missä olet palautiminen?! Tais olla todellakin tehokas treeni. Tota aion jatkaa :)

Tässä loput kuvat eilisestä!


Piecesin farkut, 12,90e


Tommoset mun päällä. Näytän ihan urpolta ku näyttää ettei mulla olis yhtään meikkiä :D Hahah


Tossa mun eilinen lounas, broileri ceasar-salaattia <3 Stokkalta saa hullareiden aikaan aina niin edullisesti tota. Tosin oma tekemä salaatti on kyllä parasta!


Joo, ei mulla muuta. Tänäänkin aion tehdä pitkän kävelylenkin ja sen jälkeen saunaan tekemään kokovartalo kuorintaa, kasvo- ja hiusnaamioo ja rentoudun. Parasta! <3

Hyvää lauantaipäivää mussut!


xoxo, Maryanneh

6 kommenttia:

  1. Oot ihan älyttömän kaunis ja sun blogi on paras!<3

    VastaaPoista
  2. Kana-caesarsalaatti ♥ Parasta, on meinaan sushin jälkeen pahin must-have ruoka mulle :D Ja voi toi sun kroppas, näytät hirmuisen upealta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep munkin!! Sushi on ihan parasta<3

      Voii kiitos paljon! :) ei kyllä vielä saavuta mun tavotetta mut :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥