lauantai 13. lokakuuta 2012

Tylsä postaus

Hyvää iltaa, tai siis aamuahan tähän aikaan pitäis sanoa :D 

En jostain kumman syystä oo saanu nukuttua yön aikana kun 2 tuntia. Nyt vaa kattelen canalilta jotai random leffaa ja juon mehua jos se vähän väsyttäis... 

Eilen en kerenny postaamaan koska en jaksanu laittaa konetta auki (heheh...) mut olin siis eilen ja tänkin päivän hullareilla again. Mulla oli aikeissa ostaa Puman t-paita salia varten, mut se ei ollukkaan niin kiva luonnossa niin kauppaan jäi. Ja kohtasin aivan mielettömän ihanan Adidaksen neonpinkin T-paidan jossa oli musta logo. Se vei mun sydämen totaalisesti :D aion kotiuttaa sen vielä. Tänään en ostanu kun parit mustat perus leggarit ja valkosen perus topin, sen saman minkä ostin pinkkinä pari päivää sitten. Niitä en jaksanu kuvata. Eilen ostin farkkuleggingsit, semmosen hameen joka tulee aika ylös (mikskä sitä nyt kutsutaankaan :D), huulirasvaa ja suihkugeelin.

Teen nyt ekaa kertaa postausta puhelimella kuvien kera, saa nähä mitä tulee!



Ton näkösenä olin tänään liikkeellä. Oli kyl jotenkin massapissis olo :D

Ja tässä pari kuvaa ostoksista 



Labellon huulirasvat, 2,50e

Ihan suosikki tällä hetkellä 


Onlyn mustahame, 6,90e  

5 kommenttia:

  1. Äää tää on liian monimutkasta iphonen kaa :D jatkan myöhemmin ! Xxx, maryanneh <3

    VastaaPoista
  2. Näytät siltä et olit teininä sellanen joka vetää turpaan ja ryyppäät D: sori oli pakko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Semmonen mä ehkä olinkin... NO ei vaaa ;)

      Poista
  3. Tosi nätti huivi. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥