perjantai 23. marraskuuta 2012

Diipadaapa ja kuvatila loppu

Anteeks, en oo vieläkään tehny sitä videopostausta... :(

Ja toiseks mulla tuli mieleen että olisko teillä toiveita, mitä mä siinä selittäisin tai siis onko teillä jotain toiveita että mistä mä teille juttelisin? Itestäni tai jotain... :)

Mulla ei just nyt oo oikeestaan mitään postattavaa, joten jos vaikka kerron kuulumisia ja laittaa kuvia mitä mun kännykästä löytyy.

Ainiin, mun rakkain ja tärkein esine koko maailmassa meni rikki. Voitte varmaan arvata mikä. No mun kännykkä... Tai siis ei se rikki oo mut takakansi on ihan sirpaleina :'( Joka tarkottaa et mun sydänkin on sirpaleina. Huomasin sen pari päivää sitten kun olin vaihtamassa siihen silikonikuoret. Liian myöhään. Oon ihan varma et se meni rikki sillon kun mä luulin jättäneeni puhelimen dösään, no mä juoksin niin taskustahan se puhelin tippu ja suoraan asfaltille. Sillon olin ihan varma et se hajos mut enhän mä tajunnu kattoo takalasia kuorien alta...
 Ihan hyvin se kyl toimii, mut kuitenkin, toi oli ihan odotettavissa et se särkyy joku päivä...


 Onneks mä menin huuto.nettiin ja kattelin sieltä iPhonen takalaseja, ja semmonen löytyi työkaluineen! Ja hintaakin oli postareitten kanssa vaan 11e. Lähetin tonne iTapsaankin viestiä, ja sieltä tuli vastaus että korjaus maksaa n. 40e-80e. Sieltä sais semmosen pinkin takalasinkin joka olis aivan ihana! Mut mä varmaan kuitenkin kyllästyn siihen, niin otan ihan suosiolla ton valkosen. Onko kukaan teistä ite korjannu tota takalasia? Entä näyttöä? Mä tiedän et sekin vielä joku päivä menee rikki. :D

Tänään mun oli pakko raahautua työkkäriin, postiin, apteekkiin, kirjastoon ja ruokakauppaan. H&M:stä ostin ne samat neon oranssit rintsikat mitkä ostin aiemmin, mut nyt oikeessa koossa. Niin ja pari huulikiiltoa :


0,95e kpl

Ihanan tuoksusia molemmat ja halpoja! Mut ei tota väriä pahemmin huulille tullu, mut ei se mitään :D Nää voi olla vähän niinkun "hätäapu" huulikiiltoja joita löytyy aina lakusta.

Kaupasta mä ostin niitä perus tylsiä juttuja. Raejuustoa, kurkkua, activia jugurttia, banaania, jauhelihaa, ruisleipää ja shampoota. Ajattelin huomenna tehä jauhelihakastiketta mut en tiedä osaanko :D Sillee ilman ruokakermoja tai mitään. Ainiin ja Ninjasta tarttu mukaan nenäkoru.


Ostin kans tommosen säälittävän määrän pähkinöitä ja pikkusuolasta, hinnaks jäi 55 senttiä. Nykyään kun mun tekee mieli jotain herkkuja niin ostan mielummin irtokarkkeja jotain 2 tai 3 kappaletta suklaapatukan sijasta. Eilenkin ostin 3 irtokarkkia niin makso ehkä joku 30 senttiä :D Makean nälkä lähtee, ei tuu morkkista, rahaakin säästyy pikkasen. Hyvä hyvä.

Viime aikoina oon syöny pääasiassa rehuja ja leipää, mutta myös näitä :


 Salaattia ja oma tekemää kinkkukiusausta. Tota söin siis viikon herkkupäivänä. Tosi namia olikin vaikka en tosta ennen niinkään digannut (sianlihan takia) :)


Ja tein karjalanpaistia, ja maistoinkin sitä ekaa kertaa. Tää on kylläkin pari viikkoa sitte otettu kuva... Mut joo oli tosi hyvää!


Supermarjo ja työt on ihan paras sarja! Loistavaa viihdettä. Onko ketään muita jotka tykkää? :D Ja oon katellu netistä muitakin, kuten Bändärille sulhasta, salkkareita ja muita hömppää... Ihanaa.

Voi vittu, just kun mä olin lisäämässä tänne uutta kuvaa niin tää paska ilmotti et mulla lopppu kuvatila (anteeksi kielenkäyttöni). Just tänään mä ajattelinki et koska tää tulee, koska moni on valitellu samaa!! HELP MITÄ MÄ TEEEN. Mitä kautta ois helpointa lisätä tänne kuvia?

Joo... Taidan avata viinipullon kohta ja viettää rauhallista perjantai iltaa.

P.S. KÄYKÄÄ OSALLISTUMASSA INKAN ARVONTAAN! PÄÄSETTE SIIHEN TÄSTÄ <3

Haleja! <3

xoxo, Maryanneh

38 kommenttia:

  1. oho luulin et se takalasin vaihto maksais jotain tyylii 200 euroo :D oon pitäny kyllä iphonea ku kukkaa kämmeneltä, mutta silti pelkään että joskus se tippuu ja menee palasiks, lasia kun on :/ mut videopostausta odottelen... en halua mitenkää painostaa mut se ois tosi kiva ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin se maksaa melkeen 300 e jos sen vie liikkeeseen :D joo lupaan kyllä tehdä sen! :)

      Poista
  2. Mä lataan kuvat photobucketin kautta (: mäkin pelkään että millon tää näyttö menee rikki mut pidän tooosi hyvää huolta tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten toi toimii, en osaa englantia :( joo nii mäki pidin mut hajos kuitenki :D

      Poista
    2. google kääntäjä auttaa jonkunverran.. :) eihän se mitenkään parhaiten suomenna,mut silleen kuitenkin et älyää :)

      Poista
    3. Joo mut pitäs päästä vähä alkuu jotenkin :D haha

      Poista
  3. Suosittelen kans Photobucketia, on tosi helppo käyttää ja siellä on myös hyvä muokkausohjelma jos sellasta haluaa käyttää. :) Ja multa saa tulla kysymään jos sen kanssa on probleemaa, autan ihan mielelläni sen verran ku osaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siel on muokkausohjelmakin :) Kiva, tuun kysyy sulta sitten neuvoa! :)

      Poista
    2. No nyt kun yritän rekistöröityä niin siihen tulee et Field 'hashCash' is required by rule 'hashCash', but the field is missing
      vaikka oon kyllä kaikki kohdat täyttäny..

      Poista
    3. Eiku nyt sainkin :D Aika helppohan se oli! Jee

      Poista
    4. Tai ei ollukkaa... Äää oon iha idiootti oikeesti siis miten mä saan noi kuvat tänne blogiin :D En tajuu tota hommaa yhtää

      Poista
    5. Mä kikkailen sulle pienen kuvallisen ohjeen ja lähetän sun s-postiin ;)

      Poista
    6. Joo mä sainkin sen! Kiitos, katon sitä vähän paremmin kun teen postauksen :)

      Poista
    7. hei oon kans yks urpo vailla apua tän kuva systeemin kanssa!! :D

      Poista
    8. Haha jep en oo vieläkää kokeillu tota :D

      Poista
    9. mullekki saa lähettää jonku ohjeen :D torvinenmiisa@hotmail.com !!! :)

      Poista
  4. Toi on aika hyvä idea ostaa vain muutama irtokarkki! :)

    VastaaPoista
  5. supermarjo ja tytöt on ihan paras!:D ja onnea muuten painonpudotuksestasi:) ihan mahtavaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt ku siin on Minnakin nii kiva kattoo ku sil on niin "hyvä" asenne :D haha

      Voi kiitos! <3 :)

      Poista
  6. Miten pystyt ostamaan aina noin vähän herkkuja kerralla? Eikö tuu sellanen olo, että "jos ostan 5€:lla karkkii, niin sit en vaikka syö lounasta/iltapalaa" ?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha otan aina semmosen pikkumäärän minkä sallin itelleni :) niin siitä ei tuu suurta morkkista tai mitään!

      Poista
  7. Pinkki takalasi? Vau! Vois pistää korvan taakse, ku toi valkonen on aika tylsä. :D

    VastaaPoista
  8. aika hyvä kikka toi et ostaa vaan muutaman karkin ni se makeanhimo katoo niillä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta, kokeile ihmeessä :) keksin ton ihan ite ja musta ihan hyvä juttu :D

      Poista
  9. Mä odottelisin jo sitä videota :) höh kun kuvatila loppu, mullaki samaa aikaa tyyliin :D. Toivottavasti opit käyttää niitä kuvapalveluita.
    Mä haastoin sut ja odotan innolla että mitä sä vastaat http://pihlajadeaurora.blogspot.fi/2012/11/haaste-kysymyksia-minusta.html
    Ja sä et osaa englantia, mutta siinä mun vastauksien kohdalla otsikoissa lukee suomeks ne ja silleen :)kyllä tajuat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo anteeks kun on kestäny, huomenna lupaan tehdä sen toivottavasti iphonen kautta pystyy lisäämään! :) ja teen ton haasteen myös.. Tässä ollu vähän hässäkkää kun kaveri just joutu sairaalaan ja muuta semmosta :/

      Poista
    2. Voi eii :( Paljon voimia<3. Ihan kamalaa, tiedän tunteen kun läheinen joutuu sairaalaan. Ota rauhassa nyt ja tee sit kun siltä tuntuu :).

      Poista
    3. Tosi pahalta kyllä tuntuu ja hirveä ikävä :/ mut pääasia että saadaan ystävä kuntoon! Kiitos paljon, mutta kyllä mä sen videon huomenna yritän rakentaa <3

      Poista
  10. AAH tarviin myös uuden lasin mun iphoneen ku on menny rikki :(

    VastaaPoista
  11. Heipsan! Mulla olisi mukavainen blogiarvonta käynnissä, missä voi voittaa lux-casen hienoja kuoria iphonelle, samsungille ym.
    Tervetuloa osallistumaan :)
    http://keywordfashion.blogspot.fi/2012/12/lux-case-arvonta.html

    P.s uusi lukija ilmoittautuu ;)

    VastaaPoista
  12. vitsi tollanen pinkki takalasi olis siisti, jos oma menee rikki niin pitää kyllä harkita! :p toivotaan että säilyis ehjänä kuitenkin jonkun aikaa vielä...

    VastaaPoista
  13. Kiva jos tykkäät ohjelmasta ;) ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥