tiistai 20. marraskuuta 2012

Paras päivä parhaan ystävän kanssa

MOI!

Eilen mä menin näkemään Kiiaa sen luo. Sillä oli puhelin kiinni kun olin lähössä sinne päin, niin poikkesin Lippulaivan Lidlissä ostaa meille vähän ruokaa maanantai brunssia varten ja otin dösän ja menoks. Pimpotin sen ovikelloa ja eka koirat tuli ovelle huutamaan, sit Kiia unenpöppörössä tuli avaa mulle oven. :D Koirat oli ilosia kun "kummitäti" tuli kylään pitkästä aikaan<3


Ninni


Milli

Milli ja Ninni on siis kiinanharjakoiria. Ja tosi ihania yksilöitä <3 Vaikka ne räksyttääkin tosi paljon, tai ainakin Milli ei toi Ninni niinkään. Milli on 2 vuotias ja Ninni on puolvuotias, vaikka Ninni onkin paljon isompi kun Milli. :D Milli on aika arka (paitsi tuttujaan kohtaan) ja Ninni taas on semmonen kaikkien kaveri. Mut molemmat ihania luonteeltaan. 


Ninni hyppii ja heiluttelee häntää aina kun se näkee telkkarissa jonkun toisen koiran tai muita eläimiä. Ihana <3


Kiialla on tosi magee akvaariokin. Mua naurattaa kun se on antanu kaikille sen kaloille nimet. Mitäköhän niitä oli, jotain Pärskyjä ja Tiuhteja ja Viuhteja ne tais olla. :D Hahaha.


Juotiin hyvää teetä ja syötiin keksejä.


Sit mentiin haukkujen kans lenkille. Sain otettuu pari hyvää videookin mut en osaa laittaa niitä tänne... Olis muutenkin kiva tehdä joskus videopostaus, haluisitteko semmosen? :)



Ninni on niin hyvä kun tulee jotain vastaantulijoita niin se alkaa hyppii tolleen ihan innoissaan. :D



Koirat sammu heti lenkin jälkeen.

Ja me sit päätettiin Kiian kans alkaa vähän polttelee vesipiippua... Edellisestä oli mulla aikaa joku 3 vuotta. Mansikan makusta semmosta. Jotkut väittää ettei tossa oo yhtään nikotiinia, en tiiä pitääkö se sitten paikkansa?



Parvekkeella jouluvalojen kanssa. :D

Jossain vaiheessa Kiia sai sit idean, et maistellaanpa vähän minttulikööriä. Sen jälkeen se sai vielä paremman idean, et mennään Olariin yhelle. No mulle se sopi ihan hyvin koska eihän pitkään aikaan oltu yhessä käyty missään. Me saadaan Kiian kans aina "hyviä" ideoita ja ollaan tehty aikoinaan vaikka mitä hullua. Voi että niitä aikoja. :D


Ton näkösenä mä lähdin liikenteeseen, en pahemmin jaksanu panostaa. Olihan maanantai. Mulla oli Kiian luona vaatteita joiden olemassa olosta mä en tiennykkään. Tai muistanu... Esimerkiks toi paita, huppari ja housut. Ihmettelin vaan mihin olin hukannu ton joggingasun. :D Toi oli kiree mulle vielä keväällä niin nyt ne taas on vähän isot, tai nää housut ainakin. Roikkuu silleen rumasti pepun kohdalta. Noissa on pepussa semmonen kultanen kuvio. Mut vielä kun pystyy käyttää niin ihan hyvä. :)


Enpäs tällä kertaan laittanukkaan nudehuulia. ;) Ihan kivaa vaihtelua enemmän tommonen ruskea huulikiilto. Oikeestaan parempi. Enkä meikissäkään jaksanu panostaa, noi on ihan miten sattuu. What ever...


Mun Raksu <3 !



Juotiin dösärillä liköörin loppujämät ja odotettiin dösää. Ja mentiin vielä johonki väärään bussiin, niin piti kävellä jonkun matkaa mut ei se mitään, saatiinpahan liikuntaa. :D


Mentiin johonkin ihme baariin jonka nimeä mä en millään muista. Ei ollu menoa ollenkaan. Noh, olihan maanantai...

Mulle kossuvichy!



Eikö oo ihanat noi Kiian kynnet! Toi väri varsinkin, ah. Ja vielä sen omatekemät.

Haluttiin sit vielä toiset, mut kun tuolla ei ollu menoa niin siirryttiin Kameliin. No sielläkään ei ollu mitään niin sanoin et lähetään Kannuun. Sit bussi alle ja mentiin Kannuun.



Rakastan noita pöytiä kun ne vaihtaa aina väriä. Otettiin metsämarja light sidukat kun ne oli tarjouksessa 3,90e.

Noh, ei siellä Kannussakaan ollu mitään menoa niin siirryttiin Britskuun. Britsku oli kiinni. Mentiin Amarilloon. Siellä oli vaan yks ihminen meiän lisäks. Juotiin yhet sielläkin, Kiia halus lähtee vielä Sattariin mut mulle riitti jo siltä illalta noi baarikierrokset. :D Sit alko vähän nälättää ja mentiin ostaa snägäriltä ruokaa ja lähettiin kotiin.

Oli kyllä kaikin puolin ihana päivä parhaan likkakaverin kanssa <3 Tämmöstä jokainen ihminen tarvii.

Niin ja tässä niitä vaatteita mitä mä löysin :


Mekko käärme koristeella, hintalaput kiinni. Oliskohan ollu Jeans.fi:stä. Muistan kun toi oli niin kiree mulle kun ostin ton, nyt sopiva. :)


Redialin jogginghousut, jota olin Kiialle joskus lainannu. Noi on siis erihousut kun ne mitkä mulla on kuvassa. Nää on S kokoa, ja noi ei menny mun jalkaan polvista ylöspäin ikinä (ostin noi kun olin joku 15v) ja nyt ne meni ylös asti kokonaan!! Olin ihan että wtf :D Ihanaa. Muistan miten paljon mua harmitti kun en voinu näitä käyttää.


Ja bombshell rintsikat, joita en myöskään muistanu omistavani. Hintalaput tässä myöskin kiinni. :D Musta tuntuu, et noi bombshell rintsikat menettää muotonsa kun niitä käyttää jonkun aikaa. Sen takia musta on kiva ostaa uusia.

Tänään mun piti lähteä lenkille mut tuolla on niin pimeetä etten uskalla enään mennä. :( 

Mitäs teiän tiistai päivään? 


xoxo, Maryanneh

35 kommenttia:

  1. En oo mikään asiantuntija noiden videoiden kanssa, mut luulisin että helpoimmin lisääminen onnistuu kun teet ensin YouTube-profiilin, lisäät videot sinne, ja sitten liität videot postauksiin. Aika monet tekee niin :)

    VastaaPoista
  2. Jooo videopostausta!!!:)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Emmä nyt tänään vielä, oon ilman meikkiä ja hiukset ihan likasena ja sekasin :(( Katotaan jos huomenna :)

      Poista
  4. Ihanaa kun postaat näin useesti!! :D

    VastaaPoista
  5. Jälleen kiva postaus, kauniita kuvia ja ystävälläsi kauniit kynnet. Kynsistään tulee mieleen jotenkin merenneidot :). Ja videoita kaivattais ehdottomasti tänne :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Joo mullakin tuli noista kynsistä ihan merenneidot mieleen :) Huomenna yritän tosissani kuvata sitä videota ja laittaa tänne :)

      Poista
    2. Hihii yritä! ;) saa nähä minkälainen siitä tulee, eka videopostaus! Kääk..

      Poista
  6. hei joo videopostaus ois kyl huippu, tee ihmeessä :) oot kyl tosi nätti ja hoikka! tykkään kans kun postaat useemmin, ootan aina innolla et millo tulee uutta postausta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun piti tänään kuvata mut en saanukkaan aikaseks, mut huomenna varmasti! :) voi ihana, kiitos paljon! <3 sait hymyn huulille.

      Poista
  7. juoks viellä paljoo voisin tarjota

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D noo joku kerran tai pari viikossa, välillä harvemmin

      Poista
  8. kiinostaisko miljonäärin seura ??

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Mul on kyl villi veikkaus kuka siellä kirjottelee :D

      Poista
  10. mä tiedän sut mut sä et tiedä mua :D

    VastaaPoista
  11. ja meen nyt nukkuu yöt sullekin huomaat kyllä seuraavan kerran jos ollaan samassa baarissa

    VastaaPoista
  12. Eikä miten söpöä mustia! En oo tollasia pitkäkarvasia nähnykkään :)

    VastaaPoista
  13. Ihanat kynnet ja ihana pikkunen koira ! Haluisin kanssa tollasen pikkukoiran. http://what-thefudge.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥