torstai 15. marraskuuta 2012

Heippa!

Moikka moi!

Oon taas ollu menossa siellä sun täällä, joten en oo päässy koneelle postailemaan...

Viime viikko oli aika ikävä. En siitä tänne viitsi kirjottaa mutta kuitenkin, masenti niin paljon ja olin koko aika surullinen. Tuntu siltä että ihan oikeesti kuolen siihen oloon. Nyt on jo onneks paljon parempi olo. Tuli oltua kaverin luona yli viikon ja baarissakin tuli käytyä parisen kertaa. 

Tänään olin reipas likka ja tein aamulla 4-viljanpuuroa. Söin, keräsin voimia ja aloin imuroimaan, pesemään pyykkiä ja tiskaamaan. Ja nukuin parin tunnin päikkärit. Ulos en päässy vaikka kuinka yritin, ainakin sain jotain kuitenkin tehtyä.

Huomenna on luvassa jotain kivaa. Mennään äitin kanssa stadiin syömään ja leffaan! Haluisin niin paljon sushia ja kiinalaista ruokaa pitkästä aikaan. Mennään kattoon päivänäytöksellä Tie pohjoiseen, kun ei siellä oikeen muutakaan mene. Toivottavasti se on hyvä :) Tykkään suomalaisista leffoista tosi paljon vaikka monet ei oikein diggaa. Niin ja nään myös pikasesti mun parasta ystävää jota mulla on ollu ihan kauhee iksu. Harmi kun sen pitää lähtee melkeen heti venäjän kurssille ja töihin. :(

Sain sähköpostiin kutsun Gina Tricotilta 5 vuoden synttäri juhliin, joihin voin ottaa yhden ystävän mukaan. Jos saisin vaikka mamman sinne raahattua mukaan leffan jälkeen. :)


Pari viikkoa sitten otettu kuva. Ton näkösenä olin hunningolla.


Tossa näätte vähän paremmin mun hiusten pituuden. Eli alaselkään asti. Harmi kun ne ei nykysin oikeen kasva enään, pitää näköjään napsia niitä vähän latvoista. Ja niitäkin pitäis taas tummentaa... Kumma juttu ku tuntuu että vieläkin puskee toi vaaleeväri läpi hiuksissa vaikka värjäsin ne yli vuos sitten tummiks.

Ja kiva elintaso maha. Huomaa tosta parin päivän herkuttelun :D Tällä hetkellä paino on 72 kg! Jeee, ei enään pitkä matka.


Toi Valion maitokaakao on ihan sika hyvää. Tulee välillä oikeen himo saada tota :D Haha.

Tässä muutamat stringit mitä tilasin Hersecretiltä muutama viikko sitten :




Kaikki 7,95e kpl. Noi on niin nättejä että! <3 Noita punasia en oo vielä raaskinu käyttää, koska mua pelottaa et ne menee rikki mun käytössä. :D Noi kaikki on onesizet, mut ihan hyvin ne sopi mun päälle.


Lupaan huomenna ottaa kuvia kaupungilta ja tehdä postauksen illalla tai sitten seuraavana päivänä. Yritän kovasti pitää tän blogin ajantasalla, välillä se on vaan niin vaikeeta :/ höh.

Nyt mun silmät menee väkisinkin kiinni. Taidan syödä jotain pientä iltapalaa ja mennä nukkumaan!


Hyvää yötä mussukat <3


xoxo, Maryanneh

14 kommenttia:

  1. Blogin pitämistä tärkeempää on että huolehdit itsestäsi :) Ja voi toi Valion kaakao ♥ Rakastan sitä, vaikka kyllä toi kotona Oboyn jauheesta väännettykin ihan mukiinmenevää on ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 stressaa niin moni asia että pää hajoo huhhuh :/ joo kaakao on ihan parasta varsinkin kun sitä juo vaan sillon tällöin :)

      Poista
  2. Oot ihana ! :D ja nuo sun hiukset oon super kateellinen!

    VastaaPoista
  3. Tätä blogia on aina niin kiva lukea :). Mäkin tykkään suomalaisista elokuvista. Tämmönen vähä turha kommentti, mutta siis pointti oli se että on ilo lukea jotenkin kaikkea mitä kirjoitat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana kuulla, eikä ollenkaan ollu turha kommentti! :) tykkään sunkin blogista tosi paljon :)

      Poista
  4. Rupesin tässä lukee sun blogia muutama päivä sitten ja tykkään tästä kovasti! Ihailen sua kovasti koska oikeesti moni ihminen ei pysty tollasee! Joten isot rispektit! Jään tässä nyt odettelemaan sun seuraava postausta! :)
    Käy myös kattoo mun blogia jos vaikka innostuisitki alkaa lukijaks : www.triptocanaria.blogspot.fi

    Terkuin Erika :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) ihana saada uusia lukioita. Yritän alkaa päivittelemään useammin... Käyn kurkkaamassa sunkin blogin :)

      Poista
    2. Juu ihan päivittäin käyn täällä kattelemassa sun blogi postauksia, ja aina on kiva nähä et sulta on uus postaus tullu! :) omaaki blogia pitäis varmaa jossai vaiheessa päivitellä, mut oon vaa totaalisesti kiintyny lukemaan tälläsiä ihania blogeja ja oma blogi jäänyt taka alalle , heh :"D

      Poista
    3. Kiva kuulla! Nyt on kyllä tsempattava enemmän tän blogin suhteen :D Yritin lisätä sun blogia mun lukulistaan mut se väitti et luen jo liikaa blogeja että pitää poistaa joku... Pitää sit poistaa joku :D

      Poista
    4. Haha :") voi ei! Mun blogii ois tosiaan kiva saada lukijoita ku se on vielä nii tuore ja siitä ei kauheesti kukaa vielä tiiä.. Alan kirjottamaa sitte lähes päivittäin kuukauden päästä ku pääsen vihdoin viimein sinne espanjaa asti :')

      Poista
    5. Joo tiedän tunteen, sillon kun ite alotin bloggaamisen niin oli ihan mahtavaa kun sai edes pari lukijaa :)

      Poista
  5. Moikka! En oo kauheen pitkään lukenut sun blogia, mutta ei sua millään muulla tavalla voi kuvailla, että oot aivan ihana! :D

    Mitä ikäviin viikkoihin tulee, aina löytyy joku syy olla iloinen. Ei pidä jäädä "tuleen makaamaan", vaan taistella surufiiliksistä pois. Itse lopetin monen vuoden parisuhteeni kaksi viikkoa sitten, josta olen hyvin pettynyt ja surullinen - mutta taistelen takaisin ns. oman elämäni takaisin. Pienetkin arkiset ilot voivat olla suuria.

    Tsemppiä kovasti laihduttamiseen! :)


    Malin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Malin ihanasta kommentistasi! :) se on totta, pahentaa vaan asioita kun jää makaamaan tekemättä mitään :/ parempi ottaa itteensä niskasta kiinni ja pakottaa jaksamaan. Kiitos vielä, ite olet ihana <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥