sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Meikkipostaus

Löysin mun iPhonen kätköistä muutaman kuvan siitä mitä meikkejä käytän arkisin... Ja tätä postausta multa on pyydettykin jonkun verran, että aion sen nyt toteuttaa!

Nykysin mä en oikeestaan meikkaa kun vaan sillon jos oon menossa johonkin. Vaikka shoppailemaan tai kunnon asioille. Ei oikeen enää jaksa joka on aika huolestuttavaa :D Ennen lättäsin naamaan arkisinkin kunnon sotamaalaukset, nykysin mä en laita kun vaan meikkivoidetta (meikinpohjustus ainettakin jos on lähettyvillä), puuteria, aurinkopuuteria/poskipunaa, ripsaria ja huulipunaa tai kiiltoa. Aika yksinkertainen siis. :) Kulmiin mä en käytä mitään väriä, ainoo mitä teen niille niin on se että nypin ne.


Siinä meitsi ihan meikittömänä ja tukka sekasin. Hehkeää...


Meikkivoiteena tolla kertaa mulla toimi Chanelin Mat Lumiere, jonka totesinkin liian tummaks mun talvi-iholle. Mutta tykkään paljon. Toi peittää täydellisesti kaikki iho virheet ja on paksua. Mä tykkään paksuista meikkivoiteista!

Meikkivoidetta levitän nykysin vaan käsin. Joskus käytin sivellintä ja sientä mut meni hermot, koska tuntu et ne vaan imee sitä meikkivoidetta itteensä.


Japanista ostettu irtopuuteri, josta tykkään paljon. Toi on yks japanilaistyttöjen suosikkipuutereita, joten munkin oli pakko testata. Ja onneks, toi oli vielä aika edullinenkin. Joku 7e :)


Puuteria laitan Oriflamelta saadulta isolla puuterisiveltimellä.

Ainiin, unohdin kuvata aurinkopuuterin... Merkkiä mä en muista, mutta semmonen ihan normaali ruskee jossa on vähän hohtoa.

 
Ripset taivutan Oriflamen lämmitettävällä taivuttajalla. Tää toimii siis pattereilla, ja kähertää ripset kyl tosi hyvin! Toi on ollu mulla lähemmäs 2 vuotta.


Ripsarina toimii Maybellinen Pulse Perfection mascara. Ite kutsun tätä vibraripsariks, koska tossa on se tärisevä harja :D Pidentää ja tuuheuttaa ihan suht hyvin.


Ja lopuksi huulipuna. We care iconin nudehuulipuna, tää on ihanan tuoksunen ja halpa. Sillon kun käytän itsaria niin en laita, koska tää on tosi vaaleeta niin se ei näytä enään niin hyvältä. Näin talvella tää on ihan kiva :)



Ja tossa pakkelit naamassa. Ei hirveesti näytä kuvien perusteella olevan eroa, mut livenä kyllä huomaa :) Onpas muuten kivan likanen peili, oho..

 Teen jokupäivä viikonloppu meikkipostauksenkin, ja sen voin tehdä vaikka niin että kuvaan jokaisen vaiheen. Sillon tulee kaikki luomivärit, kajaalit, eyelinerit ja irtoripset ym. :D

Mulla on muuten koko päivän ollu ihan hirvee kylmä, vaikka peittokin on päällä... Hrrr, kohta nukkumaan!


Öitä mussukat <3

xoxo, Maryanneh

12 kommenttia:

  1. Hui oot iha sairaan kaunis ilman meikkiä! :oo Kehtaisinpa itestänikin laittaa meikittömän kuvan tänne :D

    <3: http://withlovemeri.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)! Ihan rohkeesti vaan, uskon että oot kaunis ilman meikkiäkin :)

      Poista
  2. kaunis oot ! :> ja mä sanon kanssa tota ripsarii vibraripsariks haha ! :D

    VastaaPoista
  3. ääää miksi peität sun kauniit huulet tollasella nudepunalla? :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe mun mielest mulle ei sovi kirkkaammat värit :D mutta kiitos :)!

      Poista
  4. Ihana oot <3 Tosi kaunis meikittäkin :)

    VastaaPoista
  5. Oot nätti tossa bannerissakin, mutta mun henk. koht. mielipide on että oot 100x kertaa kauniimpi tolleen brunettena ja vähemmällä meikillä :) Toi viimesen kuvan meikki on just perfect!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, kiitos! Kiva kuulla että oon sitten nykyääb nätimpi hihi :) <3

      Poista
  6. oi vitsit toi ripsentaivutin!! Ilmeisesti toiminu iha hyvi jos oot kaks vuotta sitä pitäny :)) Alko kiinnostaa toi! Tollanen normi taivutin ku meinaa repiä ja katkoa aina ripsiä..

    VastaaPoista
  7. Toi on tosi hyvä, suosittelen!! :) ainoo mikä siin on niin pitää antaa joku minuutin lämmetä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥