lauantai 17. marraskuuta 2012

Ihana Äiti-Tytär päivä

Oltiin siis tosiaan mamman kanssa torstaina viettää luksuspäivää pitkästä aikaan. Ja voi että meillä oli niin hauskaa! Äiti on mulle kun paras ystävä, sille voin kertoa melkein ihan mitä vaan. Parempaa äitiä ei vois olla olemassa! :)


Ton näkösenä lähin liikenteeseen. Oon löytäny uudestaan rakkauden ton mustan paidan kanssa, ostin ton joskus kun olin 12v :D



Tossa vähän parempi kuva mun meikistä.


Junamatka meni suhteellisen nopeesti kuunnellessa musiikkia. Mun mielestä on kiva matkustaa yksinkin :D


Saavuin stadiin ja lähdin kipin kapin noutaa lippuja tennarista, koska äiti oli vielä töissä.


Meiän piti mennä kiinalaiseen ravintolaan syömään mistä saa sushejakin (Fredalla, ihan paras paikka mun mielestä!), mut tajuttiin että meillä on n. puoltuntia aikaa ennen kun leffa alkaa niin päädyttiin sit mäkkisafkaan. Oli ihanaa syödä ranskalaisia pitkän tauon jälkeen <3 Otin sweet chili chickinwrapin ja en tykänny yhtään. Se kastike oli liian tulista että se vei kaiken maun. Älkää syökö. Ainiin ja mun rakas Kiia tuli moikkaamaan meitä nopeesti, se toi mulle yhet kengät ja paidan. Esittelen ne myöhemmin. :)


Oli pakko ostaa jädet leffaan mukaan. Tai mun ei edes tehny mieli mut äitikin osti niin mäkin sit halusin. Muhaha. Ja lisäks ostettiin vadelma limua ja juustosipsejä, nam. Aikamoinen morkkis oli kyl noitten jälkeen mut ei se mitään, olin mä sentään eilen lenkilläkin :D



En tiedä miten mä oikeen katoin noi leffat tuolta finnkinon sivuilta, katoin jotenkin ettei siellä mee päiväsaikaan muita mielenkiintosia leffoja kun tää. Kun päästiin paikanpäälle niin tajusin et siellähän olis menny esim. uusin Step Up, 2 päivää New Yorkissa ja vaikka mitä hyviä. Noh, mentiin sit ovista sisälle ja nähtiin yks sali missä meni toi Step Up ja näytösaika oli sama kun tossa meiän leffassa. Mentiin sit sinne kunnes jossain vaiheessa tajuttiin et tarvitaan ne 3D lasit. Lähettiin sit ihan suosiolla sinne saliin missä meni toi Tie Pohjoiseen :D Haha. 

Kaikin puolin oli kyllä tosi hyvä leffa, naurettiin melkeen koko aika! Paitsi loppu oli kyllä surullinen. Sitäkin surullisempaa oli se, että salissa oli eräs nainen joka oli selvästikin nauttinu vähän muutakin kun alkoholia, niin riehu siellä yksinään ja koko aika vaihto paikkoja ja istu tuolien selkänojien päällä, huuteli ja itki ym.


Leffan jälkeen käytiin H&M:ssä vähän shoppailemassa ja käytiin Siellä Gina Tricotin 5-vuotis synttärijuhlissa.


Oli kyllä ihan kivat pippalot, vaikka ei siellä kauaa oltu. Kaikista tuotteista sai -30% alennuksen. Ite en ostanu mitään, äiti osti jotain alusvaatteita. Mun mieltä jäi kuitenkin kummittelemaan yks neulepaita jossa oli semmosia karvanpätkiä. Niitä oli valkosia ja mustia, olisin halunnu sen valkosen. Kai mä sen kuitenkin ostan joku päivä. :)


Parastahan oli ilmainen skumppa ja siideri tarjoilu. ;) En tosin ottanu kun pari vaan. Ja sieltä sai hyvää suklaatakin jota en jaksanu kokonaan syödä.


Kello alko jo olla sen verran paljon niin mentiin takasin päin. Oli haikeeta hyvästellä äiti. En oo pitäny mun sukulaisiin kunnolla yhteyttä nyt melkeen puoleen vuoteen, niin oli tosi ihanaa viettää tämmönen päivä äitin kanssa. Melkeen itku meinas tulla kun mentiin erisuuntiin. Olisin mä voinu äitillekkin mennä yöks mutta päätin kuitenkin tulla kaverin luo kun lupasin sinne mennä.


Meitsi hehkeen näkösenä takasin päin tullessa. Ripsetkin irronnu vähän silmänurkasta. :D


 Mulla oli alunperin jalassa semmoset Spirit Storesta ostetut rotan tapposappaat jossa korkoa oli ihan kiitettävästi. Niistä päätti toisesta korosta lähteä korkolappu irti niin laitoin noi uudet jalkaan ja tallustelin noilla sitten. Jalat oli aika kipeenä monen tunnin kävelyn jälkeen. :D


 Tossa mun päivän asukokonaisuus.

Toppi / Oneway
Paita / Only
Leggingsit / Oneway
Takki / H&M
Kengät / Modtex
Laukku / Guess  

Ah sitä tunnetta kun pääsin nukkumaan <3 Sammuin sohvalle ku saunalyhty. :D
 Palaan huomenna ostospostauksen merkeissä. Ihanaa kohta saunaan!

 Hyvää lauantai iltaa murut!

xoxo, Maryanneh

14 kommenttia:

  1. Olipa pitkä postaus, huippua! :)

    Tuo mansikka-raparperisiideri on pahaa, maistuu mansikkakaljalle... :DD
    Ja aivan ihana meikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii joo vähän panostin ;)

      Joo toi siideri oli kyl aika ällöö. Varsinki ku toi oli mukavan lämmintä... Eww.

      Kiiitos! :)

      Poista
  2. Hauska postaus, kuulostaa tosi mukavalta päivältä :) Mut ennen kaikkea mun piti tulla kommentoimaan sitä et ihana ku joku muukin kuuntelee Ronan Keatingiä! When You Say Nothing At All on ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päivä oli kyllä tosi ihana, voisin ottaa heti uusinta kierroksenkin! <3

      En pahemmin tunne Ronanin biisejä mut toi on aivan ihana! Tykkään :)

      Poista
  3. oot varmaan tuksun lapsi=D

    VastaaPoista
  4. Sun päivä on vaikuttanu tosi kivalta! Ja tykkään paljon noista sun meikeistä näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
  5. niimpäs näkyy,ihanan pitkät omat kynnet! <3

    VastaaPoista
  6. Oot kyllä hoikistunut hirmuisesti!! Nätti vartalo :)

    VastaaPoista
  7. Ei tunneta, mut bongasin sun blogin täältä! Ajattelin haastaa sut tähän 11 asiaa haasteeseen tässä samalla. http://aavikonkukkanen.blogspot.fi/2012/12/11-asiaa-haaste.html. Tee jos jaksat. ;) Pakko seurailla jatkossakin sun blogia! Vaikuttaa niin ihanan tyttömäiseltä ja hauskalta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla! <3 Teen haasteen mielelläni, ja tervetuloa lukijaksi :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥