sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Shobbailut

Tässä mun viimeaikaset ostokset. En oo kyllä pahemmin nyt shoppaillu, periaatteessa ihan hyvä juttu vaikka se jotenkin tuntuu huolestuttavaltakin... :D Oonhan himoshoppailija.


Mekko, Hersecret 26,95e

Toi mekko mulla on ollu pari kuukautta aikeissa ostaa, niin lähti ostoskoriin. Sain myös alennustakin blogiyhteistyön merkeissä. :)


Pitsipaita/mekko, Hersecret 26,95e

Tää on ihana <3


Turkoosi mekko, Modtex

Sain tän mun kaverilta joululahjaks. Aluks mun piti ostaa tää siltä mut se antokin tän sit mulle. :D Vähän iso, mutta eiköhän tuu käyttöön joskus.

T-paita, Guess 19,90e

Tää lähti mukaan huuto.netistä. Täysin uusi, mutta edullinen! En oo vielä kokeillukkaan mut kyl se käyttöön tulee... Kai.


Rintsikat, H&M 9,90e

Nyt löyty oikee koko niin iskin salamana kiinni! :D Noi megatoppaukset kyl vähän ärsyttää, koska nää on siltikin pienet vaikka koko onkin oikea. Mut ei se mitään. Bombshellit on kivemmat mut nää on hienommat!


Rintsikat, 9,90e H&M

Noi on siis neonoranssit eikä pinkit. Olin niin kahen vaiheilla, ostanko neonpinkit vai nää. Otin kuitenkin nää koska tän värisiä alusvaatteita multa ei löydy. Ainiin, kun pääsin takasin kotiin ja katoin näitä uudestaan niin enköhän mä ottanu ihan väärän koon prkl... Noi on 75C eli ei varmasti mee mun päälle ympärysmitalta. En viitti edes kokeilla :D Höh...


 Stringit, H&M 5,95e

 Samaa sarjaa oli pakko ostaa alkkarit kans! Ihanat. Noi sentään oli oikeeta kokoa. :D


Korkkarit, Modtex 19e

Kiia osti nää mulle joku kuukaus sitten että ostanko nää sulle, koska vika kappale ja vika koko. Sanoin että no tottakai sä ostat. :D Sain nää sit eilen siltä ja tehtiin kaupat. Näillä on tosi mukava kävellä ja ihanan lämpöset jalassa. Korkoa vois kyllä olla vähän enemmän... ;)

Semmosia tällä kertaa, mitäs tykkäsitte? :)

xoxo, Maryanneh

36 kommenttia:

  1. Noi kimallerintsikat on kyl aika söpöt :D Että pitikin vannoutua shoppailulakkoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! Tsot tsot, ei semmosia pidä mennä vannomaan! ;)

      Poista
  2. Aiotko suorittaa joskus vielä joskus ylioppilastutkinnon? Ja kun sanot olevas himoshoppailija, ja sulla ei oo tietääkseni työtä, niin mistä taiot nää kaikki shoppailurahat? Anteeksi henk kohtaiset kysymykseni, mutta blogisi on tosi kiva muuten ja sulla on myös kivoja postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yleensä puhu näin henkilökohtasista asioista täällä, mutta ei se mitään. En aio ylioppilastutkintoa suorittaa koska lukio ei mua kiinnosta, kosmetologin tutkinto kyllä. Ja sen haluankin suorittaa! Huonon koulutodistuksen ansiosta en pääse haluamaani kouluun joka harmittaa mua tosi paljon. Tiedän että aikuislukiossa vois korotella numeroita mut mulla on tällä hetkellä semmonen elämän vaihe että en millään pysty/jaksa, koska on tapahtunu niin paljon pienessä ajassa. Itsekästä, tiedän, mutta nyt on tilanne tämmönen... Kyllä mä vielä joku päivä nousen ja saan normaalin elämän niinkun muilla. Tai sitä toivon ja uskon että se toteutuukin jos yritän täysillä. :)

      Työtön oon kyllä, saan siis kuukaudessa sen normaalin työttömyys korvauksen. Teen sen ohella jonkun verran siivouskeikkoja ja lastenhoitokeikkoja josta saan jonkun verran rahaa. Ja kun ei oo enään omaa kämppääkään niin säästyy vuokran maksulta jne. Tosin nyt mulla on tosiaankin jääny toi shoppailu vähemmälle.

      Ja kiitoksia, ja kiva jos oot tykänny! :)

      Poista
    2. Vaikka lukion olenkin itse käynyt niin miksi ihmeessä se pitäisi käydä? :D eihän se millään tavalla ole välttämätön ehto hyvään rahatilanteeseen :-D Ihmisethän ne oikeesti rikastuvat yrityksiä perustamalla ja sijoittamalla...

      Poista
    3. Jep mä oon samaa mieltä :D Mutta kukin tavallaan, jos haluaa käydä lukion niin mikäs siinä... :)

      Poista
  3. Toi eka Hersecretin mekko oohhh <3 Ja oon kans katellu noita paljettirintsikoita, ois just täydelliset bileisiin jonku läpikuultavan paidan alle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3! Joo mäkin ajattelin yhdistää ne semmoseen paitaan :)

      Poista
  4. Apua, kuolen! Aivan ihania ostoksia. Olen niiiiin kade! :D

    VastaaPoista
  5. tuo hersecretin eka mekko on ihana ! ♥ varmaan pakko itsekkin tilata ;)

    VastaaPoista
  6. Ihana guessin paita ! :) pitää kurkkaa huuto.netistä jos sieltä löytyis mullekki jotai pientä kivaa! Oon ihan hulluna guessii ja ties kuin paljon mulla on menny rahaa niihi tuotteisii ku eihä ne mistää halvimmast päästä oo ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo mullaki on ainakin 10 laukkuu guessilta ja koruja ja lompakoita ja mitä kaikkee.. Paras merkki ever :D

      Poista
  7. Ai että miten ihania ostoksia! Etenkin noi rintaliivit, pitää kai käydä kurkkimas H&M:llä jos löytyis vielä kokoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kannattaa käydä, ennen kun ne loppuu! :)

      Poista
  8. Ihania ostoksia! Nyt iski kauhee shoppailu himo vaikka juuri viikonloppuna kävin Ideaparkissa! :D daamn :) Harmi vaan kun noitaa H&M:n paljettirintsikoita ei ollut enään kun kokoa A yksi kappale... Niin kauan halunnu noikin ostaa mut minkäs sille voi kun kokoajan loppu oma koko! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo se on totta et aina oma koko on loppu :D On se niin jännä...

      Poista
  9. Laitatko linkin tohon pitsimekkoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.hersecret.fi/pitsipaidat/640-jasmine-musta-pitsipaita.html

      Tossa! :)

      Poista
  10. näytät jotenkin yheltä laulajalta ootko suvelas pyöriny ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asuin Suvelassa melkein 2 vuotta, pyörin sielläpäin vieläkin :)

      Poista
  11. ok nyt muistakin sut

    VastaaPoista
  12. sull on aika vanhemman sortin kavereita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on jotkut, mulla on paljon kavereita ja viihdyn kaiken ikäisten kanssa :)

      Poista
  13. mua ärsyttää kun kamalan monet liivit on nykyään noita ylitopattuja :( tai sitte ei ees oo mun kokoa ollenkaa niiku h&m esimerkiks ei enää tee. en tiiä miks! tai jos tekee ni ne on niitä tylsiä ihonvärisiä tai jotain. :( sitte joutu ostaa stokkalta kalliit 65e maksavat ku ei muualta löydy kokoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän tonkin, ennen kun mulla oli vielä isot rinnat niin mitkään noi h&m ja gina tricot ym muut rintsikat ei ollu mulle sopivia :/ Nyt näin jälkeenpäin pikkutissisenä tykkään taas noista ylitopatuista, kun tuntuu et ois vieläkin semmoset kun ennen :D

      Poista
    2. nii no kyllä sen ymmärtää onhan se varmaan outoa kun on lähteny kuitenki paljon yhtäkkiä. (:

      Poista
    3. Jep on tää kyllä :/ mut mielummin tämä vartalo kun edellinen!

      Poista
  14. ootko vaan kiinnostunu kosmetologin ammatista vai ootko siit opiskellu jo sitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiinnostunu vaan, keskiarvo ei riitä siihen kouluun :/

      Poista
  15. Minkä kokoset tissit sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 80b-c:n väliltä vähän riippuu kaupasta :D ja mallista

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥