keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulua!

Iltaa, ja hyvää joulupäivää kaikille!

Ei kun hetkinen, tänäähän on jo tapaninpäivä... No joo, kuitenkin :D

Tänään mä menin käymään mummilla ja vaarilla tossa 2 aikaan, mun äiti ja velikin oli siis siellä. Oli ihan kauhee keli ku tuolla ei oo yhtään aurattu! Piti mennä junalla ja bussilla, bussiakin odotin semmoset 20 minuuttia ulkona jäässä... Noh, onneks mä pääsin sitten perille asti ja ei muuta kun jouluruoan kimppuun. Äiti ja mummi oli tehny laatikot ja muut ite, ja kalkkunaakin oli tarjolla. Niin paljon parempaa mun mielestä kun joulukinkku, vaikka mä pari siivua tänävuonna söinkin! Niin ja maistoin jouluaattona ensimmäistä kertaa (kyllä, ensimmäistä) rosollia, lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa. Ja nehän on ihan törkeen hyviä!! Yleensä ku en lautaselle jouluna ota mitään muuta kun pikkusen perunalaatikkoa, leipää, kalkkunaa ja salaattia. Joululimppuakin taisin maistaa ensikertaa... Ja kinkkua söin viimeks joskus 6-vuotiaana. Ei se mitään, löysin sentään jonkin näkösen rakkauden jouluruokaakin kohtaan :)


 No mulla onkin jo lautasella jälkiruoka. Äitin tekemää suklaakakkua ja mansikkahilettä päällä. Täyttä rakkautta <3

Mä hätäpäissäni unohdin kaikki lahjat tänne, joten niitä en ottanu mukaan... Tänävuonna mä en pahemmin lahjoja sukulaisilta saanu ja sanoinkin että ei tarvii antaakkaan koska mun äitillä ja mummilla on menny mun autokouluun sen verran rahaa, että oon tosi kiitollinen siitä et ne auttanu mua ja maksanu siitä puolet. Sain mä kyllä rahaa kuitenkin, ja ässä arpoja niinkun meillä on joka Joulu tapana saadakin :) Tällä kertaa ei voittoja tullu. Niin oon mä toki kavereilta saanu jotakin lahjoja, muutama on vielä tulossakin. Eikä Joulussa lahjat oo tärkeimpiä, vaan hyvä seura! Eikö? Kummitädiltä mä sain kirjan jossa oli jotain tikku-ukkoja jotka heitti toisilleen ihan sairasta läppää, sitä lukiessa en tienny pitikö niille itkee vai nauraa :D Haha.




Sit menin vielä poikkeemaan äitilläkin. Sillä oli aito joulukuusi! Siellä syötiin jonkun verran (siis paljon) suklaata ja sipsejä. On tässä kyl vähän suklaamorkkis, mut ei se mitään Joulu on vaan kerran vuodessa. Tän jälkeen voikin palata taas terveelliseen elämäntapaan :)

Vitsi mua ärsyttää ku en saa vieläkää lisättyy kuvia iPhonesta koneelle! Nää kuvat mitkä laitoin tänne on otettu mun facesta. Onkohan toi puhelin hajonnu. Kameran johtokin on karkuteillä, sen vois ettiä joku kaunis päivä...





Niin, ja käykää ihmeessä vielä laittamassa niitä kysymyksiä, jos siltä tuntuu!

Nauttikaa viimesestä joulupäivästä <3

xoxo, Maryanneh

8 kommenttia:

  1. Toimiiks se puhelin muuten vai ilmeneeks toi vaan kuvien siirrossa? Hyvää Joulua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhelin toimii muuten täysin moitteettomasti, mitä se nyt välillä heittää mut noista sovelluksista pihalle :D Hyvää Joulua sullekkin!

      Poista
    2. Mullaki välillä heittää onks se normaalii?

      Poista
    3. Kai se ihan normaalia on, kyl mun kavereillakin heittelee aina välillä..

      Poista
  2. Wautsi oot ollu tosi nättinä! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! :) toi on kuukauden verran vanha kuva mut jooo... :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥