torstai 27. joulukuuta 2012

Vastaan!

Tässä nyt olis nää vastaukset kysymyksiinne! :)

Ei tuu missään järjestyksessä, joten tulee sekalaisena...

Multa toivottiin videona tätä postausta, mutta tosiaan kun en saa nyt siirrettyä kuvia koneelle niin joudutte tyytyy tämmöseen :/
 

Mikä on sun lempiruoka?

 Niitä on kauheesti, mut tällä hetkellä ehdoton ykkönen on kaalilaatikko ja kaalikeitto! Ja toki kiinalainen ruoka, sushi, lasagne, pizza ja kaikki erilaiset salaatit.

Mikä on lempivärisi?

Pinkki!

Millainen on sun unelmakroppa? (linkitä kuva)


Tommonen olis aika unelma!

Unelmahiukset? (linkitä kuva jos haluat)



Ihanat! :)

Unelmakynnet? (kuva)


Tommoset mut ilman noita super jätti timantteja :)

Unelmaduuni?

Kosmetologin työ, maskeeraaja, lentoemännän työ, kuntosalin asiakaspalvelija, vaatekauppias, korukauppias... Paljon! :)

Kuinka onnellinen olet? (asteikko 5-10)

5-6 välillä.

3 tärkeintä esinettä?

iPhone, Laukku ja sen sisältö.

Sano 3 ihaninta vaatettasi.

Hmmm... Niitä on niin monta :D Hahah mutta päällimäisenä tulee mieleen Hersecretiltä tilattu pinkki korsetti (jota en oo käyttäny), hersecretiltä myös tilattu musta pitsipaita/mekko ja kultainen H&M:ltä ostettu toppatakki.

Voisitko kertoa lisää siitä Madonna-jutusta? :D Koska en tiiä mitä tarkotat ja se häiritsee niin kovin!! Miks "kuuluisa", oliks siellä joku kohu sun kuvista vai? :D

Joo elikkä sen aikaa kun mulla oli siellä kuvia (joskus kun olin 12-17v) niin musta tehtiin mm. erittäin mielenkiintosia ja ala-arvoisia keskusteluja demi.fi:in, missä ihmiset näytti tietävän paremmin mun asiat kun minä itse. Meinasin siitä tehdäkin jo kunnianloukkaus syytteen koska ne jutut oli yksinkertasesti niin sairaita, koskien mun ulkonäköä, yksityisyyttä ja jopa perhettäkin. Ne asiat pyöri koko ajan mun mielessä ja tuntu että itekin sekoo siinä. Ja kommentti boxit oli täynnä haukkuja, siitä miten läski oon, kuinka ruma oon, kuinka kauheet meikit mulla on jne. Musta tuli aika kuuluisa :) Ja välillä ulkona ollessani jotkut tuli kysymään "Hei ootko Madonna galleriasta" Joo oooon.... Jälkeenpäin kyllä lähinnä vaan nauran jo näille jutuille, mutta en todellakaan haluais että joku muu joutuu kokemaan tommosta. Se ei tunnu kivalta. But, what doesn't kill you makes you stronger!

Missä sä oikein asut jos oot kerta asunnoton?

Asun tällä hetkellä mun ystävän luona täällä Espoossa myöskin.

 Miks oot asunnoton? 

Tuli ero.

 

Olisko kiva muuttaa Japaniin? Kauan siis asuitkaan siellä? :) 

Olis! Mut tulis varmasti kova ikävä takas koti-Suomeen. Asuin siellä n. 8 vuotta :)

mistä keksit blogisi nimen? 

Mun piti alunperin kirjottaa tänne vaan kauneuteen liittyviä juttuja, sen takia Beauty is my Candy tuli ekana mieleen. :) En oo jaksanu vaihtaa, saa nähdä vaihanko vielä joskus.

pidätkö itseäsi kauniina? 

Enpä erityisen, mutta voi ne asiat kai pahemminkin olla... :D

elämäsi paras päivä? :)

Tosi vaikee kysymys... Pakko sanoa etten tiedä :/

 onko sulla sisaruksia? haluaisitko?

On! 2 pikkuveljeä, toinen 14 vuotta ja toinen 9 kk.

mistä epätavallinen nimesi on peräisin?

Japanista.

lempi kauppa?

Tosi monia. Esim. Gina Tricot, Modtex, Veromoda, Only, H&M ja hmmm... Alko? :D Hahah no ei vaan...

lempi hajuvesi?

Escadan Pacific Paradise! Paras.

lempi ripsiväri?

Lancomen Precious cells ja Helena Rubinsteinin Lash Queen Mascara Feline Blacks.

mitä työpaikkoja sulla on ollut?

 2 kertaa puhelinmyyntiä, tekstiilipaja, anttila, 2 kertaa kampaamossa ja yks sukulaisen lounas-kahvila. 

 

 Kuinka pitkä oot ? :D

168cm.

 Haluaisitko muuttaa ulkomaille? Jos niin, minne? Oot muuten aivan huikeen kaunis!!(:

Haluaisin Japaniin, USA:han, Ruotsiin tai vaikkapa Tallinnaan. Kiitos paljon! :)

 miten paljon oot pudottanu nyt painoos yhteensä?

39 kiloa.

mikä on sun tavote paino?

Tavoittelen sitä 65 kiloa nyt ja sit katotaan tarviiko enemmän.

minkälainen sun ruokavalios on?

Tällä hetkellä vähän sekanen, mut yritän syödä suht terveellisesti ja syödä ainakin 400g kasviksia päivässä.

Kuinka usein herkuttelet ja miten?

Niin usein kun tekee mieli mutta en paljoa! Suklaalla, sipseillä tai roskaruoalla.

miten usein käyt bilettämässä?

Yleensä kerran viikossa tai harvemmin.

mikä on sun lempidrinksu?

Lempi drinksu on varmaankin Ville Vallaton.

lempi nettikauppa?

Hersecret ja jeans.fi.

Oletko hyvissä väleissä vanhempiesi kanssa ?

Olen suht hyvissä, vaikka paremminkin vois olla...

Onko sinulla unelmia? Jos oisi, mikä niistä olisi suurin?

On. Oma asunto, hyvä työpaikka ja ihana perhe. Varmaankin perhe on kaikista suurin.

Onko sinulla poikaystävää?

Ei.

Mikä olisi unelma työsi?

Vastasin jo tuolla ylempänä :) 

 

Oletko ystävystynyt blogisi kautta toisten bloggaajien kanssa tai lukijoiden kanssa? 

Oon tosi moneen! Bloggaamisen yks parhaimmista puolista :)

Saatko paljon huomiota miehiltä?

Joo, riippuu tosin vähän miten oon laittautunu.

Onko sulla ollut paljon miessuhteita?

Jonkin verran joo.

Harrastatko yhden yön suhteita?

En, ei oo mun juttu.

Kallein asia/tavara minkä omistat?

Oliskohan toi mun tietokone tai luuri... Niin ja yks arvokas kultanen perintösormus on kans!

tykkäätkö lapsista? 

Tykkään mut riippuu vähän lapsen luonteesta :D

Miten laitat hiuksesi arkiaamuisin ? 

En mitenkään, harjaan ne vaan suoriks ja jätän auki.

Syötkö aamiaisen? 

Useimmiten joo. Vaikka yhen jogurtin.

 mitä mieltä olet kauneusleikkauksista? voisitko itse mennä? 

Hyvä keksintö, mutta rajansa kullakin. Voisin mennä ja niin ne silikonirinnat olis tosi kivat. Voisin mennä myös semmoseen rintojensuurennukseen missä ne suurennetaan omalla rasvalla. Ja vanhana saatan ottaa piikkiä naamaan, mut se on sen ajan murhe!

 Ruoka, jota et söis ? 

Kaviaari, eläinten sisäelimet, ja kaikki muut ällöttävät kuten siansorkat ym.

  Tykkäätkö syödä enemmän makeita vai suolaisia "herkkuja"?

 Kummatkin, mutta enemmän suolasista!

 Osaatko leipoa?

Osaan... Kai. Jos joku vahtii vieressä etten mokaa mitään :D 

 

 Elämäsi onnellisin hetki (tähän mennessä)? 

Oli varmaan yhteenmuutto mun ex-avomiehen kanssa.
 
 Koulutuksesi? 

Peruskoulu...

 Oletko koskaan pettänyt ihmissuhteessa?

Kyllä.

 Mitä mieltä olet nykyajan kauneusihanteista ulkonäköön liittyen?

Jos tarkotat tällä niitä yli laihoja malleja joilla on F-koon silikonirinnat niin ne on aika not hot.

 Pidätkö omasta nimestäsi?

Pidän! Ennen en niinkään pitäny. Erotunpahan joukosta hyvin :)

 Mikä sun toinen/kolmas nimi on? 

Marianne.

 Mikä on ollut paras juttu 2012?

Varmaan painonpudotus, Japanin matka ja mökkireissut!

Mitä odotat vuodelta 2013?

Asuntoa ja työpaikkaa. Ja joku ihana miekkonen vois ehkäpä tulla mun elämään.

Kuvaile täydellinen ihminen ulkonäöllisesti. Tyttö ja poika?

Tyttö : Kauniit pitkät hiukset, naiselliset muodot, isot silmät ja pitkät ripset.
 Poika : Lihaksikas, tatuoitu, pitkä, hurmaavat silmät ja komeat kasvonpiirteet! 

Mitä et voi sietää?

Kaksnaamaisuutta ja tekopyhyyttä. Vai onks ne kaks samaa asiaa? Ja epärehellisyyttä, eläinten rääkkäystä ja väkivaltaa.

Pakkomielteesi?

Shoppailu, tupakka ja ravistelen mun käsiä aina kun oon innoissaan jostakin.

Valkoviini vai punkku?

Valkkari!

Top3 drinkit?

Ville Vallaton, Sex on the beach ja Sininen enkeli.

Ällöttävimmät juomat?

Se perno vai mikä se on... Semmonen ruskee ällöttävä litku. Ja kaikki viskit ja konjakit.

Millaiset on täydelliset kengät?


Tommoset korkeat! <3

Parhaita muistoja?

Mulla on niitä niin paljon... Parhaat muistot on varmastikin parhaan ystävän Kiian kanssa koettu

 mitä tulevaisuuden suunnitelmia sulla on? :)

Taisin ne kertoakin jo tuolla ylhäällä :)

 Etkö häpeä silmiä päästäsi kun täytät kohta 20 vuotta ja näytät 13-vuotiaalta pikkupissikseltä?

Ensinnäkin kiitos kohteliaisuudesta, musta on kiva jos näytän 13-vuotiaalta! Harmi kun en oikeen usko sitä koska multa ei hirveen usein kysytä papereita :/

 Tai että olet täysin rahaton ja tuhlaat silti rahaa täysin turhanpäiväisiin asioihin?

Mun mielestä vaatteet ei oo kyl mitään turhanpäiväsiä asioita. Alastikko mun pitäis kulkee? Mitä muutakaan mä teen rahalla koska ei oo asuntoakaan niin ei tarvii maksaa vuokraa. Enkä mä oo täysinrahaton, saan mä sen verran rahaa mikä myönnetään jokaiselle suomen kansalaiselle joka on työtön. Siitä voit etsiä netistä enemmän tietoa :) 

Uudenvuoden lupauksena suunta elämälle ja asiat järjestykseen? :)

Semmonen olis suunnitelma kyllä :)

 Mikä on steiner koulu ja miks menit opiskelemaan sinne ? :) sori oon tyhmä .......

Et oo tyhmä! Steinerkoulu on semmonen kuvataitopainotteinen koulu, jossa on enemmän käsitöitä ja kuvaamataitoa ym. Ja siellä aletaan mm. opiskelemaan jo ruotsia ja saksaa 1-luokasta lähtien. Enkku tulee vasta 5-luokalla. Äiti pisti mut sinne kun muutettiin Suomeen, koska se luuli että se olis vähän helpompi koulu kun en osannu sillon vielä oikeen kirjottaa Suomea :)



 Ahdistaako blogin pito omalla naamalla,
kuin paljon joudut sensuroimaan elämästäsi? (ite siis arvostan hulluna et joku jaksaa ja pystyy)

Periaatteessa joo.

Viikon ruokapäiväkirja?

Maanantai : Aamulla ruisleipää jonka väliin tulee metukkaa, salaattia, kurkkua, edam 17% juustoviipale ja vähän valkosipuli salaattikastiketta. Ja yks voileipäkeksi savuporo tuorejuustolla. 

Lounas : 2 mukillista teetä, 2 tl sokeria ja tilkka maitoa.

Välipala : Tumma joululimppu margariinilla, juustolla ja metukalla.

Päivällinen : 1 siivu kinkkua, porkkanalaatikkoa, lihaperunalaatikkoa, lanttulaatikkoa, 2 pientä perunaa, salaatin lehti, pari kirsikkatomaattia, rosollia, sienisalaattia, ja puolikas sinappisilli. Ja oli tosi ähky olo.

Iltapala : Klementiini.

Ja koko viikko onkin syöty jouluruokaa vaan ja suklaata! :D

Minne haluisit matkustaa ja miksi, minne taas et ikinä?

USA koska se näyttää niin kivalta ja houkuttelevalta paikalta :) Mihinkään Afrikkaan tai Saudi Arabiaan en taida uskaltaa.

Millasia ihmisiä arvostat? 

Rehellisiä ja vahvoja ihmisiä, jotka kaikesta kokemastaan siltikin jaksaa elää elämäänsä eteenpäin.

Viikon ostokset (sillee päivittäin, ruuat ja kaikki :))

Ääää :D Hirvee lista tulee. Sori en millään jaksa luetella :(

ootko yhtään mietiny että millaista elämää elät kymmenen vuoden päästä??

Toivottavasti semmosta, että mulla on ihana mies ja ihanat lapset. Omakotitalo, auto, koira tai kissa. Hyvä työpaikka ja iloinen mieli.


Huomatkaa huulikiilto :D Hahah.

Kaunis kiitos kaikille jotka jaksoi laittaa näi kysymyksiä! Oli kiva vastailla :)  

Ainiin, huomenna mä meen ystävän luo jossa mä viivyn varmaankin viikon, että en ehkä postaile sillon... Mua voitte kuitenkin seurata instagrammissa nimellä @maryannehh sinne saatan laittaa joitakin kuvia!

Palataan murut!


xoxo, Maryanneh 

48 kommenttia:

  1. Näitä vastauspostauksia on kiva lukea, oppii aina jotain uutta kirjottajasta :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus, pitäis varmaan itsekin ensi vuonna innostua ensimmäistä kertaa tekemään tämmöinen ;) Mahtavaa että säkin olet IG:ssa, sait musta just uuden seuraajan siellä ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tee ihmeessä, näihin on aina kiva vastata :D Jee, hei mäkin alan seuraamaan sua siellä! <3

      Poista
  3. Mikä sun oikee nimi siis on?:)

    VastaaPoista
  4. tämä oli kiva postaus! sai tietää susta lisää juttuja :)

    VastaaPoista
  5. Sori mut siiis mikä sun etunimi on? :)

    VastaaPoista
  6. Siis se on Miki :D Ja toinen nimi Marianne. Miki Marianne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :D oon koko aja aatellu et miki on sun lempinimi ! :D vähä ihana nimi :) onks sul veljilkii erikoiset nimet vai iha suomalaiset ? :)

      Poista
    2. Hihi kiiitos! :) veljien nimet on riku ja juho, eli ihan perus nimet!

      Poista
  7. Sä oot kyllä niin aito ihminen että :). Tällaisia blogeja pitäisi olla enemmän, missä bloggari on ihan aito oma itsensä! Mahtavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ihana kuulla! niin säkin olet aito ja ihana :)

      Poista
  8. miks haluut kosmetologiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mua kiinnostaa tosi paljon kaikki erilaiset kauneuden hoidot, ja musta on kiva saada semmoset ihmiset kauniiksi niillä hoidoilla :)

      Poista
    2. kai sua myös sit kiinnostaa känsien kaivamiset :D ja ihanilta sienikynsiltäkään ei vältytä :p

      Poista
    3. Joo tiedän noi ikävätkin puolet... :D mut se on duunia kuitenkin!

      Poista
  9. Sanooks sun kaverit ja perhe sua Mikiks vai Marianneks? Tosi hauska nimi ! :D Ja tohon Madonna-juttuun; mua ÄLLÖTTÄÄ miten paskamaisesti ihmiset kohtelee toisiaan! Mä en ikimaailmassa vois mennä haukkumaan ketään läskiks enkä mikskään muukskaan. En kyllä edes käytä sanaa läski, koska mun mielestä se on aivan kammottavan hirvee ällöttävä sana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki on aina sanonu mua Mikiks :) joo mä oon ihan samaa mieltä miten ala-arvosia jotkut ihmiset on. Ikinä ei pitäis arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella ja muutenkaan, kun ei tunne koko ihmistä!

      Poista
  10. oon ollu (ja olen edelleen) steinerissä ja meillä saksa ja englanti alkaa 1. luokalla ja ruotsi tulee 7. Luokalla :) aika monissa muissakin steinereissä menee tolleen? Muttajuu, ihana blogi ja oot upee ihminen! Arvostan sun tahdonvoimaa lahduttamisurakassa ja muutenkin voit olla ylpee itsestäs :) ihana miki<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa okei no se näköjään riippuu sit koulusta tai jotain :D voi kiitos, ite olet ihana<3

      P.s. Jostain syystä sun kommentti oli roskapostissa, niin nyt vasta julkasin kun katoin sinne!

      Poista
  11. Mielenkiintoisia vastauksia! :)

    Mun blogissa on menossa Aussien hiustuotearvonta. Osallistujia on vielä aika vähän, joten voittomahdollisuus on aika hyvä. :) Tervetuloa osallistumaan:
    Aussie-hiustuotearvonta

    Ja hyvää uutta vuotta jo näin etukäteen! :)

    -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, käyn osallistumassa! :)

      Kiitos samoin sulle!

      Poista
  12. Toivottavasti tää kysymys ei nyt loukkaa, mut miks et asu äitisi luona? Eiks äidit yleensä anna omille lapsilleen luvan tulla millon vaan kotiin? Ja minne sun posti ohjautuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli mun oma päätös ja halu että muutin mun ystävän luo. Ja nyt en enään asu siellä, koska tuli nyt pieni härdelli minkätakia piti muuttaa nyt pois. Äiti haluis mut takasin sinne asumaan, mut mä en taas haluu koska tarviin nyt aikaa ja vapautta, päästääkseni yli kaikista tapahtumista jne... Kyllä tää tästä :) mun posti ohjautuu äidin osoitteeseen.

      Poista
  13. Voitkos tehdä enemmän videopostauksia? :)

    mariellestyle.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Mikäs härdelli jos saan kysyä ❓

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli miespuolinen kaveri ja sen ex-nainen tuli takasin, niin lähin sit menemään :)

      Poista
  15. millon tulee uutta postausta?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti kun pääsen koneen ääreen lisäilemään kuvia! :)

      Poista
  16. Miks lähit menee vai vai etkö Tuu toimeen toisten naisten kans??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kun se nainen ei hyväksy sitä että mä oon siellä nii sen takii :D

      Poista
  17. Oi vau, nuo kimallekorkkarit kun tosiaan saisi itselleen niin olis aika kiva :D

    VastaaPoista
  18. aika kivasti tossa bannerissa iha oranssi naama ja valkone kaula, tulee mielee vähä ne 13-vuotiaat jotka näi tekee

    VastaaPoista
  19. Miten pystyt asuu mutsis luona viell ton ikäsenä⁉

    VastaaPoista
  20. :D edelleenkää en asu. Muutin himasta jo 17 vuotiaana.

    VastaaPoista
  21. Oot kyll ihme toisten nurkissa asuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vaan sattuu olemaan hyviä ystäviä jotka ei haluu et joudun taivas alle, harmi jos sulla ei satu semmosia olemaan :) ja sä et tiedä mun tilanteesta yhtään mitään joten mitä jos pitäisit huolen vaan omista asioistas? ;) vai onks niin tylsä elämä ettei oo parempaa tekemistä? Voi sua raukkaa..

      Poista
  22. Moikka!

    Oon sun blogin suuri fani ja toivoisin et postaisit useammin! Piristäisi omaakin päivää :)
    Itse olen kosmetologiksi valmistunutja sen alan töitä en ole vielä saanut. Minulla oli todella hyvä todistus ja pääsin vielä ammattikouluun opiskelemaan yksityisen sijaan. En halua yrittäjäksi ja ala lähes vaatii sitä. Nuoret yrittäjät harvoin pärjäävät sillä kauneushoitoloita on niin paljon. Nyt kun olet työtön niin kannattaa harkita fiksusti minkä alan valitset, työn kannalta! :) Ala on ihana, mutta itsensä työllistäminen todella hankalaa :(

    Kaikkea hyvää sinulle! :) toivottavasti postailet pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos kivasta kommentistasi :) Yritän parhaani mukaan postailla mutta tässä ollu nyt kaiken näköstä häslinkiä niin en oo ehtiny :/ Jep, oon kuullu että kosmetologit ei oikein löydä töitä, mutta siltikin haluisin tehdä sitä hommaa :) Ja toki toi lentoemännän työ on yks mikä on ollu ihan pikkutytöstä saakka mut on se englanninkielen puute yks este. Oon ajatellu mennä englanninkielen kurssillekkin tai jotain nyt kun on aikaa... Uskon että ala on ihana, toivon että löydät vielä töitä! :)

      Kiitos paljon, samaa sinulle! :)

      Poista
  23. Ja silti jouduit lähtee kaveriltasi menee jonkun naisen takia voi voi

    VastaaPoista
  24. Sanon tän nyt vaan kaikella hyvällä ja toivon, että asias alkaa mennä paremmin, mutta en kyllä voi käsittää että kun kerran olet työtön, ja asut kaverillasi, niin eikö juuri silloin kannattaisi SÄÄSTÄÄ sitä rahaa eikä tuhlata vaatteisiin? Tuskin kaverisikaan aikoo sinua loppuikäsi siellä pitää? "mitä muutakaan mä teen rahalla, kun ei tarvitse maksaa vuokraa?" tuli vähä jännä olo että on se kiva ku työttömällä on varaa shoppailla hulluna kun itse työssäkäyvänä ainakin säästän mahdollisimman paljon, ettei tarvii muitten nurkissa asua ( minun tapauksessani omien porukoiden luona). Toivon että alkaisit vähän miettimään tulevaisuuttasi...näyttää aika pahalta jos ajattelet noin ettei rahalla tekisi muuta kun voisi hankkia vaatteita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no sanoin ton vähän väärällä tavalla, en sitä ihan noin tarkottanu mut otti vaan vähän päähän toi kommentti tai oli huonopäivä. Toki tiedän tonkin pointin, ja voisin mä mun äitillekkin muuttaa mut se ei enään asu kauaa siinä asunnossa kun aikoo muuttaa sen isovanhempien luo minne mä en todellakaan mahdu. Oon rajottanu shoppailua nyt jonkun verran, ja säästänkin rahaa. Teen myös ohella jotakin lastenhoito ja siivouskeikkoja josta saan taskurahaa. Mietin joka päivä mun tulevaisuutta mut just tällä hetkellä se tuntuu niin vaikeelta koska kovin moni ei tiedä minkälaista on olla mun tilanteessa. Oikeesti. Mulla ei oo kämppää, ei koulutusta (jota tuskin tulen saamaan ikinä) eikä töitä. On niin tyhjä olo kun olla ja voi. Ainoo mistä mä saan inspistä niin on liikunta ja ystävät joihin mä aion nyt keskittyä! Mutta kiitos kommentistasi, varmasti nousen vielä ylös tästä tilanteesta. Uskon sen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥