sunnuntai 20. tammikuuta 2013

19/1/13

Moi!

Se olis vuoden ensimmäisen postauksen aika.......

Tässä tosiaankin ollu kaiken maailman hälinää että en todellakaan oo kerenny tekemään mitään :( Mulle kuuluu sekä hyvää että huonoa. Hyvä juttu on se että oon jaksanu raahautua salille ja treenata kunnolla. Oon myös nähny ystäviä ja käyny bilettämässä niiden kanssa. Huonoja juttuja on niin paljon etten ala niitä luettelemaan, mut yks on ainakin se että oon lihonu 2 kiloa. Painoin yhteen aikaan 69 kg (!!!!!!????!?) ja nyt paino taas on joku 71 kg. Tosin en yhtään ihmettele, koska on tullu syötyä ku hevonen ja kaikkee epäterveellistä siihen päälle. Ainiin ja alkoholia ei saa unohtaa. Huh, no nyt tuli loppu. Ja meni myös yhen ystävän kanssa välit poikki. Ei siis tämän, jonka luona asuin vaan erään toisen. Mut joo, ei kai sille mitään voi kun on ite yrittäny tehdä kaikkensa.

Mulla on huomenna kampaaja klo 13.00 Studio Elisabeth Changissa! Mulla ei oo harmaita aavistuksia missä toi paikka on, mut joo kai mä sen löydän... Mulla on toi cityshopparikortti jolla saan siis monivärjäyksen + leikkauksen hintaan 90e (pitkät hiukset). Ei paha, oon viimeks ollu kampaajalla joskus 2 vuotta sitten, ja hiukseni oon leikannu 15-vuotiaana. Eli pitää vähän napsia kuolleita latvoja vaikka en haluis :( Kuvaan uusia hiuksiani huomenna!

Mulla on puhelimessa hirveesti kuvia mut äää täs konees on joku vika ku en saa niitä tänne!!! Tyytykää näihin mitkä otan facesta ja instasta...

On käyty bailaamassa...

Tikruun menossa...




Peppina <3


Jenni <3

Äiti <3


UV:na



Kiian vauva Milli <3
Mun povipommi Kiia

 
Vietetty rauhallista koti-iltaa...

Miniporkkanoita, paprikaa, kurkkua, dippejä, sipsejä, suklaata ja ananas jaffaa <3

Käyty salilla...



Luettu kirjaa ja vanhaa päiväkirjaa...


Tää on tosi hyvä kirja oikeesti! Uskooko joku muu henkimaailmaan?
Voi että mä häpeen tätä, naurakaa rauhassa :D 1.5.2010...

Chillattu...









Shoppailtu...


Nelly, 20,95e

Nelly, 29e

Nelly, 20e
Nelly, 15e

Yöpaita H&M 7e, korut Glitter 5e ja 4e

Käyty Tallinnassa...


Tää otettu Joulukuussa!

Lellitty elukoita...


Oliver


Milli ja Ninni


Ninni

Käyty leffassa...


Oli muute hyvä!

Tehostettu rusketusta...



Syöty hyvin...


Mun tekemää kaalikeittoa

"kevyt" aamupala...

Äitin tekemää sushia


Saatu myöhäis joululahjoja...



Ihana pinkki sähkötupakka mansikkanesteellä! Toi ei oikeen toimi kunnol en tiiä minkätakia :D

Saatu ruusuja...




Huhhuh mikä kuvapläjäys :D


Aika lämmintä oli tos ykspäivä, pakko sanoo...

Joo mä alan nyt syömää läskisoosia (en tiedä onko hyvää, mut mul on nälkä) ja fetasalaattia ja jos vaikka jonkun leffan kattois boxilta...

Palataan taas raksut! <3


xoxo, Maryanneh

24 kommenttia:

  1. En oo sun raksus ‼

    VastaaPoista
  2. Hyvä oon meinaa bi vaikka noit sun tissejäs olisikin kiva puristella

    VastaaPoista
  3. Vau, oot laihtunut valtavasti,hyvältä näyttää!:) Paljon sun tavoitepaino siis vielä on? kumpa itekkin olis motivaatioo painon suhteen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoksia! :) Mun tavoitepaino on 65. Tai 60 oikeestaan mut toi 65 on jo ihan hyvä :D Kyllä se löytyy, jos todella sitä haluu :)

      Poista
  4. Oot kyllä niin kaunis!! :) Ja ihana kuvapläjäys pitkästä aikaa :D

    <3: http://withlovemeri.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, sinä olet! :) Hahah kiva kun tykkäät, tämmösiä pitäis olla lisää :D

      Poista
  5. ÄLÄ HYVÄ NAINEN OSTA MITÄÄN GREENSMOKELTA! voisin kirjottaa tästä aiheesta romaanin mutta voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä et niiden tuotteisiin ei todellakaan kannata investoida, tuotteet ja palvelu on muutenkin TODELLA epämääräistä. useilla kavereilla myös tästä kokemusta ja netistä ku vähän googlailee ni huomaa että lukuisilla ihmisellä on kanssa ollu ongelmia ton lafkan kanssa. kannattaa siis hankkia sähköröökit jatkossa muualta :) yritän vaan varottaa sua koska ite tuli tuhlattua aika paljon rahaa tohonki hommaan, joka oli täyttä kusetusta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh! :( Joo siis mullakin on vähän ongelmia ton kanssa, siis tost ei tuu edes savuu yhtää vaikka oon ladannu sitä kuinka kauan. Ja tos ohjees lukee et jos toi vilkkuu 5 kertaa ku sen on laittanu lataukseen niin akun jännite puuttuu, ja mitäköhän se meinaa... :D Joo mut se oli lahja niin en onneks maksanu ite mitään, mut kuiteskin :(

      Poista
  6. ihana pitkä postaus!!:))) oon sua jo kaipaillutkin:) vitsi noi sun saappaat on upeet, mistä oot moisen löydön tehny?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii joo tein comebackin, emmä teitä jätä! :) Noi saappaat on Kampista joku kenkäkauppa en muista nimee... 20e vaan makso eli ihan ilmaset oli :D

      Poista
  7. muistutat ihan hirveesti idols-diandraa :D

    p.s. mua jäi häirii toi päiväkirja, mitä ne jätkät kysy?! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei et oo kuule ainoo joka on sanonu, kuulen tota vähän välii!! :D Hahah.

      "Ottaaks tytöt huikkaa?" Ja mä suutuin siitä jostain syystä ja aloin heittää juomia niitten päälle. Sit ne lähti karkuun, ja olin menossa perään mut nyrjäytin nilkkani ja kaaduin. Sit ne kosti mulle ja kaato bisseä mun päälle, sit tavattiinkin punasen ristin tyyppejä jotka laitto siteitä mun jalkaan ja uus guessin lompakko hävis rahoine ja kortteineen ja bussikortti myös ainiin ja jouduin kampissa myöskin mukavaan kissatappeluun 2 muijan kanssa :D Haha miks edes kerron.. No mut joo silleen siinä kävi. :)

      Poista
    2. hahah, kiitos ku kirjotit ton tähän! ihan parasta luettavaa noi sun seikkailut, mut toivottavasti oot vähän rauhottunu nykyään :D

      Poista
    3. Joo mä nauroin hirveesti kun lueskelin noita :D hah villi nuoruus.. Oon todellakin rauhottunu! Onneks ;)

      Poista
  8. kiva kun postailit! aivan ihanat nuo timantti korkkarit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi timanttikorkkarit on aivan ihanat <3 farkkujen kans sopii tosi hyvin tai ns. Nahkaleggingsien :) Nyt on taas aikaa postailla :)

      Poista
  9. Ihanaa vihdoin postaus ! Oli jo ikävä :D ois kiva jos tekisit postauksen noista kengistä et kerrot onko hyvät jalassa ja haluisin nähä miltä noi näyttää iha jalassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ootte kyllä niin ihania! :) joo voin ottaa semmosen kuvan ja postauksen!

      Poista
  10. oot tosi läski naamasta näytät ihan 100 kiloset keijukaiselta
    t.oulun söötiit blondi silari muiiiijjjjat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jooo läskihän mä oonki vaik oon normaalipainonen :D eiks oo pokkaa tulla omal naamal kommentoimaa?

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥