tiistai 22. tammikuuta 2013

Huominen pelottaa..

... Koska hiukset lyhenee :(

Ja mulla on aina trauma kampaajista, koska jos sanon niille että leikkaa 2 cm niin ne vetää vähintään sen 20 cm mun hiuksista. Sitten kun sanon että joo onks tää sun mielestä 2 cm niin ne vaan totee että "No ne oli niin huonos kunnossa." Okei, joo onhan ne mut ei noin tarviis kuitenkaan tehdä... :( Huomenna aion napsii ainakin 5 tai ehkä jopa 10 cm. Hiukset on hamput, tiedän.


Tommoset hiuksethan mulla on ollu nyt joku yli vuoden. Mut ei oo kasvanu tosta yhtään, koska ne katkee koska on niin huonossa kunnossa :D Jos nyt leikkaa niin ehkä ne kesään mennessä kasvaa takasin... Kasvaahan?

Hiukset on lisäks vielä niin epätasasetkin. On lyhyitä ja pitkiä.


Tommoset hiukset haluan. Ja toivottavasti saadaan hyvä lopputulos! Oon oikeestaan aina halunnu tommoset hiukset, mut en oo koskaan saanu aikaseks. Ja toinen on se, että sopiiko ne sitten mulle? Hmmm...

Ensin sanoin että haluun tummanruskeeta koko päähän ja sitten vaaleita ohuita raitoja. Katoin netistä vähän millasia on tarjolla, ja törmäsin tähän ja päätin että ehdottomasti tää! :)


Kävin tarjoustalossa ihan huvin vuoks, ja heti vastaan tuli näitä Nutrilett tuotteita. Tätä pastaahan on mainostettu tv:ssäkin, ja mua on kiinnostanu toi jonkun verran. Tarjoustalossa näitä sai 3 pussia hintaan 2e, ja näiden oikea hintahan oli 1,99e kpl joten mä otin ne heti mukaan :D



Valmistaminen on helppoa. Mikrossa 5 min jonka jälkeen sekoitetaan ja laitetaan takasin 5 minuutiksi mikroon. Voi ton toki liedelläkin lämmittää mutta nälkäsenä ja laiskana valmistin sen nopeammin noin. Toi on 76g pussi ja sisältää n. 290 kaloria.

Maku oli oikeastaan yllättävän hyvä. Aika mauton, mutta noin "ateriankorvikkeeksi" aika hyvää. Ite lisäsin tohon valkosipulirouhetta päälle että sai vähän enemmän makua :D Joskus kokeilin Easy Diet keittoja ja ne oli suoraan sanottuna ihan hirveetä paskaa, joten tää oli ihan mukava yllätys. 2 pussia jäljellä, voi olla että haen ehkä lisääkin näitä. Mut on toi oma tekemä terveellinen ruoka (salaatit ym.) kuitenkin paaaaaljon parempaa...



Tommoset kengät kotiutin Spiritstoresta.

Eikö oo ihanat?! Rakastuin noihin ensisilmäyksellä, ja varsinkin noihin valkosiin. Hintaa näillä alunperin oli 59e mutta alennuksessa 29,90e. Ei paha hinta mun mielestä, noi on tosi hyvät jalkaan eikä luista yhtään tuolla liukkaalla kelillä. 
Hyvä ostos!

Mä en muista oonko täällä kertonu, mut mun kännykkähän taas jälleen tippu. Tällä kertaa syypäänä oli bussikuski, joka ei pysähtyny meiän pysäkillä. Sanottiin et hei toi oli meiän pysäkkii niin sit se vaa pokkana tekee äkkijarrutuksen et melkeen kaaduin ja kännykkä tietenkin lattialla ja kuulen vaan lasin särkyneen... Tällä kertaa meni taka- sekä etunäyttökin. Mutta, soitin ja valitin ja onneks vahinkovakuutus korvaa asian. No mutta joo, toi kännykän etu kamera toimi jonkun aikaa viel ihan hyvin, mut nyt se ei enään toimi kunnolla tai se heijastuu silleen kaksinkertasesti koska toi särö meni tosta kameran kohdasta. Ei paljoo, mut jonkun verran. Niin ärsyttää ku ei voi enää ottaa silleen kuvia :(

Eipä mulla tässä muuta, palataan huomenna uudestaan niiden uusien hiuksien kanssa :)


xoxo, Maryanneh

17 kommenttia:

  1. Siis mitä?! Onko noi oikeesti sun omat hiukset tossa ekassa kuvassa, ihan hiton pitkät! Noista vois leikkaa joku 15cm ja sulla ois silti tosi pitkät hiukset :) Sitäpaitsi hiusten säännöllinen leikkaaminen takaa sen, että hius kasvaa terveenä, suosittelen!

    Ja jos sua pelottaa niin sanot vaan ihan harvinaisen suoraan sille kampaajalle että et missään nimessä halua että leikataan enempää kuin mitä ite sanot, ihan sama kuinka hamppua ne latvat onkaan. Maksava asiakas päättää itse mitä haluaa kuontalolleen tehtävän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo, ne on tuolta takaa vaan noin pitkät :D Joo mut siltikin pelottaaa :( Niin aion sanookin, ja jos tossa blondauksessa itestään tippuu hiuksia (nimim. kokemusta on) niin voi olla etten leikkaa yhtään. Mulla on joskus ollu ainakin kolme kertaa paksummat hiukset mitä nyt on, mut ehkä toi 5 vuoden blondaaminen oli ihan liikaa niille :D Virheistä oppii..

      Poista
  2. Vähän oli törkee kuski :((

    VastaaPoista
  3. Taidat olla aika kaks naamanen mitä oon seurannu touhujas aika draamaa ryhdistäydy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä vittua sä horiset siellä? Voit varmaa toki kertoo syynki jos oot tota mieltä :) niin ja toki omalla nimelläkin voit tulla kommentoimaan jos uskallat! Veikkaampa et ei.

      Poista
  4. Ihanan pitkät omat hiukset sulla :)

    VastaaPoista
  5. Möhnäät varatun miehen kanssa säälittävä oot ihan kun sitä ei huomasi kato paremmin ympärille baareissa niin tiedän kuka oon;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. What!? En todellakaan :D Mulla ei oo tapana viedä varattuja miehiä. Eikä mun sitä tarvii sulle todistella. Jos halailu on sun mielestä möhnäämistä niin good for you...

      Poista
  6. Et taida muistaa kaikkea näköjään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan kyllä aina kaiken mitä oon tehny, oli promilleja veressä vaikka kuinka paljon :) Mä koen nää sun jutut nyt sen verran asiattomiks etten julkase enempää näitä tänne. Voit jatkaa tota kirjottelua jos huvittaa, mut mä en ota niitä enään huomioon :) Hauskaa talven jatkoa sullekkin!

      Poista
  7. Ei Se mua haittaa koska tiedän sut

    VastaaPoista
  8. Etkä kehtaa julkasta tosiasioita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö kiva stalkkeri... :D Miten niin en kehtaa kun julkasin jo edelliset mitkä laitoit? Mutta joo :D Ihan sama mulle!

      Poista
  9. toi anonyymi :D tietää sut mut sit ei uskalla kasvotusten tulla sanoo mitää vaa tulee sun blogii huutelee anonyyminä kaikkee... :D siis oikeesti mikä ihmisiä vaivaa.... ja ps noi kengät on ihanat!!!!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo nii äläpä viitti :D Ei kai siinä jos tykkää kytätä muiden tekemistä... Kiitos! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥