tiistai 12. maaliskuuta 2013

Mitä mun laukusta löytyykään?

Tässä olis tää yks teidän toivepostaus! Olin eilen ahkera ja kuvasin kaiken :)

Oon jo aikasemminkin tehny yhen tämmösen, mut se on jo niin vanha että tehdäänpä uusi.


Laukkuna mulla toimii tällä hetkellä ikivanha Guess. Joka onkin jo monen vuoden käytön jälkeen reikiä täynnä... Mutta en luovu niin en luovu! <3


Ja sieltä löytyy...

 
1. Lompakko

Tää on tosi iso ihana kaunis hurmaava ja kaikkea mahdollista! Kotiutin ton Japanista kun viimeksi siellä kävin :) Tonne mahtuu sopivasti kaikki kortit ja vähän ylimäärästäkin. Tota voi pitää myös laukkuna, tohon kuuluu siis semmonen ketju mut enpäs tiedä missä se nyt on...

 
2. Avaimet

Avaimet mutsille ja parille kaverille. Toi söpö Marie avainperä on Tokion Disneylandista ja possu mistäs muualtakaan kun Nordeasta? ;) Possu on roikkunu mukana jo lähes 10 vuotta.


3. Harja

Multa löytyy myös tangleteezer, mut en uskalla sitä laukussa kuljettaa koska pelkään et ne piikit menee huonoiks. Tääkin on hyvä ns. "luonnonharja", toi on tehty sianharjaksesta. Hyi...



 
4. Kännykkä

Rakas iPhoneni. Rakas särkynyt iPhoneni. Tai yleensä mä kyl pidän tätä aina takin taskussa tai kädessä (koska oon niin riippuvainen tästä).

5. Kurkkupastillit

Ennen mä jauhoin koko ajan purkkia ja pastilleja, nykyään en kyllä niinkään. Tämmönen kuitenkin löytyy mun laukusta, ja noi on tosi nameja.

5. Deodorantti

Toi ensimmäinen joku ihme kivi dödö on äitin ja se on jääny mulle. Yleensä siis kuljetan ainoostaan vaan tota Oriflamen dödöä.

6. Arpoja

Pidän noita aina varulta mukana jos rahapula yllättää :D Mulla oli enemmänkin noita ja niissä oli joku 10e voitto. Noiden yhteisarvo on about 20e.

7. Suihkugeeli

Ok, no tämmösiä ei yleensä mun laukusta löydy mut toi on semmonen näyte suihkugeeli jonka sain joskus.

8. Hiuslakka

Lakkaa nykyään käytän aika harvoin, ainoastaan sillon kun oon menossa viihteelle. Muuten oon ihan natural. Toi on ihan perus hyvä lakka, kulkee kuitenkin aina mukana!

9. Hajuvesi

Mun laukusta yleensä löytyy aina joku vara hajuvesi joka kulkee mukana. Tällä kertaa se oli Dior Addict 2, ihana tuoksu <3


10. Passi

Tää nyt on ihan ehdoton! Kiva kuva, oon just täyttäny 18. Hiuksetkin niin vaaleet ettei edes tausta erotu :D

11. Ponnari

Toikin on ylläri ylläri Japanista :D Toi on semmonen hieno, on helmiä ja kaikkee.

 
12. Puuteri
Varapuuteri, jos vaikka pääsee unohtumaan.


13. Rizlat

Arvatkaa mitä nää tekee? Poistaa kiillon naamasta TOSI hyvin! Suosittelen, mul on näitä aina messissä :D

 
14. Pinsetit ja trimmeri

Kulmakarvojen siistimis välineet! Ja pinsetit myös ripsien korjaamiseen.

 
15. Sytkäri ja tulitikut

Tulitikut siltä varalta jos ei oo sytkäriä mukana.

 
16. Tupakkaa

... Nikotiiniriippuvainen kun olen

 
17. iPod ja kuulokkeet

Tossa on melkeen 16 GB edestä musiikkia, ihan kaikkea! Raksu<3

 
18. Peili

Kulkee aina naisen käsilaukussa :)

 
19. Dösäkortti

Että pääsee matkustaa! Ainiin tohon pitäis tänään lataa taas arvoo...

 
20. Kynä

Timanttikynä josta on pikkasen lähteny timantteja :D

 
21. Särkylääkkeitä

Jos vaikka vatsa tai pääkipu yllättää. Noi oli lähteny pakkauksesta kävelemään, niin piti laittaa ne sivutaskuun.

 
22. Käsirasva

Mulla talvisin aina kuivuu kädet tosi nopeesti, niin tämmönen. Tossa on niin ihana tuoksu, rakastan <3

 
23. Kolikot

Noi on pelkkiä 5 tai 10 senttisiä. Tuolla sivutaskussa oli kolikoita varmaan 70e edestä, arvatkaa miten mukavasti laukku paino! Noita en saa millään mahtumaan lompakkoon niin ne on tuolla :D


Semmonen oli mun laukun sisältö!
 Mitäs tykkäsitte, onko liikaa sälää ja löytyykö teiltä samoja juttuja? :)

Mä meen tänään Kiian kanssa Selloon kattomaan Lumoava kirous ja syömään. Juotiin eilen vähän viiniä ja mulla on ihan kauhee olo, en muista koska olisin ollu niin humalassa kun eilen... Hyi hyi. On niin kauhee olo ettei edes tupakkaa tee mieli polttaa.

No mutta joo. Hyvää tiistaipäivää teille! :)


xoxo, Maryanneh

10 kommenttia:

  1. vähän kiva tää postaus! sun passikuvakin näyttää hyvältä :) miks mun kuvat passissa ja ajokortissa näyttää aina ihan hirveelle.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäsit! Haha musta toi kuva on ihan järkky, mut kiitos :D emmäkää ikinä onnistu, se kuva joka ajokorttiin tulee niin se vasta onkin kauhee hahah..

      Poista
  2. Kiva postaus, pitäis varmaan itekin väsätä tämmönen keväämmällä ;) Täytyy sanoo et mä aina kuvittelen et mulla on karmeesti tavaraa laukussa, ja sit nään toisten tyttöjen laukkupostauksia - huomatakseni et mullahan on tosi vähän kamaa laukussa ;D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tee säkin ihmeessä! Hahah joo tällö hetkellä ei ees ollu niin paljoo mukana, oon reissu nainen :D <3

      Poista
  3. Vähän kiva, tosi mielenkiintoinen :) esim toi arpa juttu on kiva ja kaikki muistot Japanista :)

    VastaaPoista
  4. Mä vihaan mun henkkaria, kun mulla on siinä niin vaalee tukka, että sitä kuvaa jouduttiin vielä tummentaa niin, että mun silmät on siinä sitte melkee ihan mustat ku kauheet meikitki olin siinä 17v :D Haluun jo uuden.. se vanhenee vasta ensvuonna. Ei sitä meinaa kehtaa näyttää missään :D hahaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eiii :D no mullakin valitettiin tosta kuvasta ettei toi käy koska on niin valkonen tukka ettei tausta erotu, mut pakotin niitten laittaa koska olin jo 3 kertaa turhaan siellä ravannu. Mut passikuvat ei kyl ikinä onnistu, se joka mulla tulee ajokorttiin on niin hirvee ettei mitään rajaa :D

      Poista
    2. hahaa voieeiiii!! :D no toi kortti on mulla mun ainut kuvallinen kortti ni ei oo mitään muutakaan mitä näyttää :D en kestä sitä :D

      Poista
    3. :D Mä näytän siinä niin yliväsyneeltä spurgulta oikeesti... Vois ottaa kuvan siitä sit kun se kortti tulee :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥