maanantai 11. maaliskuuta 2013

I'm back

Moikka moooi!

Anteeksi tämä pitkäaikanen hiljasuus. Ei oo vaan yksinkertasesti jotenkin kiinnostanu postailla, nyt kuitenkin ajattelin jos pikkupostauksen tekis :) Hihii.

 Mitä mulle kuuluu? No laitoin tossa muutama päivä sitten taas asuntohakemuksia, toivottavasti tällä kertaa nappais, meinaan haluun jo niiiiin paljon sen oman kodin enkä haluu enään asustella muiden nurkilla! Ärsyttää, miks pitää olla niin vaikeeta. 

En oo paljoa vielä tota kameraa ehtiny käyttään, joten taas muutama iphone kuva tulee.


Gym time!

 Salilla en oo jaksanu käydä kun ehkä kerran, mut ensviikolla aion panostaa siihenkin hommaan. Ja herkkujakin tullu taas syötyä... Mutta paino on nyt 68 kg, jeeee! Tänä kesänä mä aion todellakin tulla siihen kesäkuntoon.


Vaikka hiusten leikkuusta on aikaa vasta alle 2 kuukautta, on tullu jo kakshaarasia kiva määrä ja hiukset on ihan yhtä kuolleet kun ennenkin. Ihan oikeesti mä en kestä... Mikä tähän tukkaan auttaa :( Argh


Mitäs muuta. Mua hirveesti haluttais nähdä se 8-pallo elokuva. Onko kukaan käyny kattomassa? Mun paraskaveri täytti tänään (maanantaina) 21, ja ajattelin jos veisin sen leffaan ja syömään niin vois kattoo ton. :)

Kiinnostaisko teitä jos tekisin tässä lähiaikoina laukkuni sisältö postauksen? 

Loppuun vielä yks video, jolle oon nauranu koko eilisen päivän :D

 

Mut mä meen nyt nukkumaan, kauheesti väsyttää koko ajan.

Hyvää alkavaa viikkoa murut <3


xoxo, Maryanneh

23 kommenttia:

  1. 68 kg, miten voi olla? Näytät pikemminki 58kg! :)

    VastaaPoista
  2. Kauniit kuvat, ootpa laihtunut, huh miten mahtavaa ja uskomatonta miten voi saavuttaa jotain noin upeeta :) kaikki siihen ei pysty todellakan :((!

    Kasipallo oli järkyttävä, kamala, kauhea, oksettava ja kaikkea pahaa. Se on elokuvan tarkoituskin, eli järkyttämisellä onnistunut täysin. Mutta muuta ei sitten jäänyt käteen.. Tylsiä kohtia kamaluuksien joukossa. Hyi!!!!

    Kivaa oli taas lukea blogia, laukkupostausta odotellen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pihla <3 joo oli tässä pieni urakka, mut nyt pitäis kyl alkaa ihan TOSISSAAN kuntoilemaan :D jos sitä sais raahattuu itteni vaikka kävelylle...

      Ai okei, se traileri näytti ainakin mielenkiintoselta mut oon kans kuullu et se on aikas järkyttävä :s

      Joo mä nappasinkin jo pari kuvaa tossa, laitan viimestään huomenna siitä postausta!

      Poista
  3. tee ihmeessä laukun sisältö-postaus! :)

    VastaaPoista
  4. 8- pallo oli just hyvä! suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, aika mielipiteitä jakava leffa näköjään ;)

      Poista
  5. Ehdottomasti laukun sisältö-postaus!(: kyllä nyt vaan pitää sanoa että WAU!! Näytät aivan mielettömän hyvältä! Kyllä se vaan niin on että raskas työ maksaa itsensä takasin (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuvasinkin just sen sisällön, laitan siitä lisää huomenna :p Kiitos paljon, yritetään vielä loppuun asti :)

      Poista
  6. Ehdottomasti laukun sisältö-postaus!(: kyllä nyt vaan pitää sanoa että WAU!! Näytät aivan mielettömän hyvältä! Kyllä se vaan niin on että raskas työ maksaa itsensä takasin (;

    VastaaPoista
  7. Oot laihtunu ihan kauheesti! :) Minkä pituinen muuten oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi pikkaset yli 40 kg :) Luulin että oon 168cm, mut oonkin vaan 166cm :D

      Poista
  8. Hitsi näytät hyvältä ja oot varmasti töitä sen eteen tehnykin! Ihanaa. Tsemppiä loppurutistukseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) joo kyllä mä tän kunnialla vedän loppuun! :p

      Poista
  9. Tekis mieli itkee, oon niin kateellinen.................... :D t. pullero :D millä salilla käyt? Ei juma et neki on kalliita ja mä oon niin epäluulonen ku mun pitäis viedä lapset lapsiparkkiin ja oon ihan varma et ne on jotain kännykkää hiplaavii purkkapalloo poksuttelevia pikku tyttöjä jotka ei oo ikinä ees nähny vauvaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata olla, oon taas lihonu pari kiloa takasin :D Hahah pitäiskö vähän tsempata...

      Käyn länsiväylän Elixialla ja jumaliste on muuten kallis paikka! 70e kuukaus huhhu, ja järjettömät sitoutumis vaatimukset ym. Itse sali on kyllä laadukas mut ei näin.

      Joo tuol on kyl lapsiparkki mut en tiedä miten siellä sit toimitaan :D

      Poista
    2. No me asutaan tääl hevonkuusessa Vihdissä ja tääl maksaa 90e kuukausi.. Juma mitä kiskomista! Sit kun viel pitäis maksaa kahdelle ni kyllä alkaa vähän kukkaron nyörit napsumaan kiinni.. :D

      Poista
    3. Voi ei! No on kyl joo ihan ylihinnoteltua... No mut nytte ku tulee kevät niin ei muuta kun ulos lenkkeilemään, se on mun lempipuuhaa :)

      Poista
  10. Herranjumala sun masu! Ihana! Oot jo tosi timmi! :) Vau! Ja oot tosi kaunis tossa vikassa kuvassa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥