keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kirotut päivät

No ne hullut päivät. Miten ne voi imee niin paljon multa rahaa AINA?!?! I really don't no... Tänääkin meni varmaan satku vaikka en paljon mitään ostellukkaan. Huhuhu. Olin siis mummin ja vaarin kanssa hullareilla ja käytiin subissa syömässä, oli tosi kivaa :) Nyt oon ihan poikki ja mulla on niska ja pakaralihakset ihan kauheen kipeenä. Ja kattelen Rakas sinusta on tullut pullukka ohjelmaa... Kenties mun tulevaisuus :D NO EI! En päästä itteäni enään semmoseen kuntoon.


 Tunnustan, söin yhden suukon. Tsekatkaa ylähuuli.


 Mmmm


 Päälleni kiskoin tommosen vanhan valkosen topin, joka oli mulle ennen ylipieni. Toi on ihan kiva :)


Tossa vähän päivän asua

Nahkatakki / Only
Toppi / Veromoda
"Nahka"leggingsit / Pieces
Laukku / Guess 


Noita ostin kaupasta (tai no mummi osti) kun oli hyvässä tarjouksessa kaikki! Actimelia, mysliä, marinoitua kananrintaa, raejuustoa, kreikkalaista jugurttia, sitruunapippuria, valkopippuria ja suklaata. Suklaat on herkkupäiviä varten, yks patukka per viikko jos mieli tekee. Eli toukokuulle asti pitäis riittää :D Ja toi raejuusto on tosi pahaa, älkää ostako. Valion on paras.

 Ja tässä mun shoppailut!


Guessin mintunvihreä paita, 24,90e



Ton näkönen mun päällä. Pikkasen ehkä pieni vielä :)


Guessin boxerit, 11,90e

Noi ostin mun miespuoliselle ystävälle koska se täyttää pian vuosia :D


Zoey M. Neonpinkki bandeau, 4,90e


 Zoey M. Oranssitoppi, 5,90e


 Zoey M. Valkoinen printtitoppi, 6,90e
 

Zoey M. Mustat leggingsit 6,90e kpl

Ostan joka kerta hullareilta noita leggareita, mulla on varmaan 20 tommoset :D Mut ne hajookin aina, hahah...


Piecesin leopardiboxerit, 1,90e


Semmoset oli ne ostokset. Mitäs tykkäätte?

Huomenna mulla on inssi, again. Iiiik, nyt alkaa taas jännitys :D Pitäkää peukkuja!!


xoxo, Maryanneh

20 kommenttia:

  1. sul on ihan unelma tissit!!miten ne on noin isot :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ne ei oo enään isot ja voin paljastaa että mun salaisuus on bombshell rintsikat :D Haha

      Poista
  2. Mä ostan aina tota arlan raejuustoo :D Just parasta :D Tosin toi rasvaton on kuraa, ostan sitä 2%:sta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :D Mä en oikeen tykänny, tai en tiiä oliks se sit toi salaattikastike joka pilas ton maun, koko salaatti muutenki maistu ihan oudolle. Joo ja rasvattomat raejuustot on todellakin kuraa, hyi..

      Poista
  3. tuo bandeua on täydellinen ♥

    VastaaPoista
  4. Oi hyviä löytöjä. Oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  5. Onnea inssiin!!!! Sitte pääsee huristelemaan ;))) Kivoja löytöjä, kaikki vouhottaa noista hulluista päivistä sen verran et pitää varmaan iteki ajella keskustaan päin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo niimpä, odotan vaa sitä koko aika :D haha

      Poista
  6. woou, oot ollu tosi kauniina! :)

    VastaaPoista
  7. pakko kai itsekkin on sinne hulluille pakko raahautua jossakin vaiheessa ostaa jotain hiustenhoitotuotteita... Hullut vaan ei oo mun juttu :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käy ihmeessä! Mä olin tänäänki mut nyt saa riittää :D

      Poista
  8. Moi! Huusit eniten mun blogikirppiksellä siitä topista, mutta et ollu laittanu sähköpostiosotettas, joten viititkö käydä laittamassa sen sinne niin voidaan sopii toimitus :)

    VastaaPoista
  9. Miten inssi meni?? :)
    Suosittelisin sulle muute bannerin vaihtoa, oot hurjasti muuttunut tuosta kuvasta joten olis kiva jos banneri olis vähä tuoreempi :) Oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Läpi meni! ;) jeeeeeesh!

      Joo haluisin uuden bannerin mut en osaa tehä :( ajattelin jos joku haluis tehä mulle.. Teen varmaa semmosen arvonnan missä kaikki jotka haluu niin voi tehä mulle bannerin, ja paras saa palkinnon :)

      Kiitos paljon! :)

      Poista
  10. Oot hoikistunut tosi paljon :) tsemppiä loppurutistukseen :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥