perjantai 12. huhtikuuta 2013

Oon happy

Arvatkaa mitä...

 
PÄÄSIN LÄPI! JEEE JEEE JEE JE EJEJEJJE 

 Vitsi että kuumotti paljon, se nainen oli semmonen tosi tiukkiksen näkönen ja olonen ja olin ihan varma etten pääse läpi. Pienestä se olikin kiinni, se hurjasteli mun ylinopeutta ja siitä sainkin paljon kuulla. Tähän asiaan pitää siis tulla muutos!

Vaikka kortti tulikin, niin miks kukaan ei anna mun ajaa autoo... :( So sad



Hui kauhee, näytän ihan siltä että olisin raskaana. :D Ei mulla oikeesti noin iso maha oo...




Inssin jälkeen menin käymää vielä hulluilla mummin kanssa ja menin sen jälkeen mutsille. Lounaaksi söin broileri-ceasarsalaattia jota sai edullisesti stokkalta, keskikokonen rasia makso muistaakseni 2,70e. Lisäksi ostin pari kaalikäärylettä jotka oli tosi hyviä, söin ensimmäistä kertaa :) Muuten en ostanu oikeestaan mitään muuta kun ripsientaivuttimet, vanulappuja, hammasharjan ja naisten juttuja.

 Ja tässä pari ostosta viimepäiviltä (ei ole hulluilta nämä)


Doven itseruskettava 3,50e Anttilasta

Tota itsaria mä oon käyttäny jostain 14 v saakka ja mulla on varsinainen viha-rakkaus suhde tähän :D Hinta laatu suhde ok, tuoksu on not, lopputulos ihan jees, pysyykö kauan, not.


OBH Nordican kiharrin 15 e Anttilasta

Ostin uuden kähertimen koska edellinen on jossain hunningolla. Tossa tuli semmoset suojakäsineet mukana tai että suojaa 3 sormea... Aika jännä, en oo vielä kokeillu :D

Lisäks mä ostin Anttilasta veetin kylmävahaliuskoja, bikini ja kainaloalueelle tarkotettuja. Kokeilin niitä bikiniin niin ai helvetti että SATTU. Kirjaimellisesti sattu että itku melkeen pääsi ja oli pakko lopettaa parin kokeilun jälkeen kesken. Kauan on pysyny sileenä joo, mutta ei tota kipua kestä... Mietin vaan miten jotkut voi kestää brassivahausta kun sen tekee vielä joku toinen, siis sitä kivun määrää ?! En ikinä pystyis :D 


Mulla on salmaria, viiniä ja tilkka viinaa, mutta aion tänään olla selvinpäin :) Tekee ihan hyvää, huomenna voi sitten miettiä ottaako kun on sauna ja kaikkea kivaa.

Mitäs teidän perjantaihin?


xoxo, Maryanneh

14 kommenttia:

  1. Onnea ajokortista! <3 namilta näyttää toi salaatti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 toi oli kyllä varsinaista herkkua, nam :)

      Poista
  2. Onnea!!!!!!!!!!! JEE!
    Teeppäs meille postausta tuosta kihartimesta ja paljon kuvia kiehkuroista :))

    VastaaPoista
  3. Ite oon käyttäny välillä tota doven itsarii mut en tiiä oonko ainoo, mut tuntuu et mulla menee iha ikuisuus, että toi ois kuivunu iholla. Tuntuu inhottavalt laittaa vaatteet päälle ku jää semmone nihkee olo :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samma här :D Sen takii en oikeen tykkääkkään. Paras on mun mielestä se Hawaiian Tropicin selftan creme :)

      Poista
  4. Haluisin nähä lopputuloksen tuolla kihartimella ja mielipiteen että onks hyvä :)) Onnea ajokortista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin kirjottaa siitä heti kun oon testannu :) kiitos paljon!

      Poista
  5. Onnea ajokortista!:) Upeita nuo kuvat susta!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Mun mielestä järkyttäviä noi kuvat xD

      Poista
  6. onnea ihan hirmuisesti kortista! :)

    VastaaPoista
  7. Sulla onkin kiva blogi!
    Voisit tehdä postauksen minkälaista jälkeä kirhartimella tulee ;)


    http://dreamawayfromhome.blogspot.fi/
    Blogi 15-vuotiaan vaihtaritytön elämästä rapakon tuolla puolen vuosina 2013/2014

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥